Ja kun siihen elämän vielä tottu, ei ne sitten mitään perhettä tarviAlkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Se on heistä ehkä hauskempaa. Itsekkäistä syistä. Onhan aina kivempi laittaa kaikki raha ja aika itseen kuin lapsiin? Mutta epäilen, että suurimmalla osalla heistäkin viimeistään keski-iällä alkaa tuntua että olis kiva vanheta jonkun kanssa, ja katuu valintojaan, kun tuttavapiirillä on perheet...
pesen :/Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Se on heistä ehkä hauskempaa. Itsekkäistä syistä. Onhan aina kivempi laittaa kaikki raha ja aika itseen kuin lapsiin? Mutta epäilen, että suurimmalla osalla heistäkin viimeistään keski-iällä alkaa tuntua että olis kiva vanheta jonkun kanssa, ja katuu valintojaan, kun tuttavapiirillä on perheet...
Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
joka toinen avioliito pääty avioeroon :/Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
No se kyllä! Mutta yhdessäkään mun tuntemassa erossa ei ole erottu siks, että mies haluaa pitää hauskaa ja olla itsekäs. Sellaset miehet jotka eroaa bilettämisen vuoksi lienevät jossain kriisissä? Ihan samoin sattuu varmaan naisillekin.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
Jos sillä on hyvät ura mahdollisuudet miksi ei??? Alussa he kaikki ovat valmiina ,mut silloin kun se aika koittaa,sitten tulee ehdotus pitääskö tehdä abortti..??? ihan kun hammas poistais...)Alkuperäinen kirjoittaja Unna S:No se kyllä! Mutta yhdessäkään mun tuntemassa erossa ei ole erottu siks, että mies haluaa pitää hauskaa ja olla itsekäs. Sellaset miehet jotka eroaa bilettämisen vuoksi lienevät jossain kriisissä? Ihan samoin sattuu varmaan naisillekin.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
Missäs tälläinen tilasto on? enpä ole koskaan kuullutkaan että ihan joka toinen.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:joka toinen avioliito pääty avioeroon :/Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
jossain netissä en muista enää,myös kaveri kertoi samaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs tälläinen tilasto on? enpä ole koskaan kuullutkaan että ihan joka toinen.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:joka toinen avioliito pääty avioeroon :/Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
Ei mulle vaan ole koskaan mies sanonut että tee abortti, sen tekemisen on kerran kuitenkin kieltänyt ja onneksi kielsikin! missä mä olisin ilman tuota pikkukakkosta.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Jos sillä on hyvät ura mahdollisuudet miksi ei??? Alussa he kaikki ovat valmiina ,mut silloin kun se aika koittaa,sitten tulee ehdotus pitääskö tehdä abortti..??? ihan kun hammas poistais...)Alkuperäinen kirjoittaja Unna S:No se kyllä! Mutta yhdessäkään mun tuntemassa erossa ei ole erottu siks, että mies haluaa pitää hauskaa ja olla itsekäs. Sellaset miehet jotka eroaa bilettämisen vuoksi lienevät jossain kriisissä? Ihan samoin sattuu varmaan naisillekin.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
Jotkut miehet on Pas..ki....ai...SET |OAlkuperäinen kirjoittaja Mirene:Jos sillä on hyvät ura mahdollisuudet miksi ei??? Alussa he kaikki ovat valmiina ,mut silloin kun se aika koittaa,sitten tulee ehdotus pitääskö tehdä abortti..??? ihan kun hammas poistais...)Alkuperäinen kirjoittaja Unna S:No se kyllä! Mutta yhdessäkään mun tuntemassa erossa ei ole erottu siks, että mies haluaa pitää hauskaa ja olla itsekäs. Sellaset miehet jotka eroaa bilettämisen vuoksi lienevät jossain kriisissä? Ihan samoin sattuu varmaan naisillekin.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
No mä en tuohon usko.Tai siten olen löyttäytynyt vain niiden seuraan jotka eroavat vasta 60kympin tienoilla.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:jossain netissä en muista enää,myös kaveri kertoi samaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs tälläinen tilasto on? enpä ole koskaan kuullutkaan että ihan joka toinen.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:joka toinen avioliito pääty avioeroon :/Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
Raukat naiset :'( hyvää että mun mies ei tykkä pitää hauska kodin ulkopuolella,eikä halua erotta mun kanssa,vaikka mä haluisin sen,viimeks aamulla :xAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Koska miehet voivat tehdä niin: heillä on mahdollisuus elää sinkkuelämää vaikka 50-vuotiaiksi (tai kauemminkin), sitten vakiintua ja perustaa perhe. Naisella taas biologinen kello alkaa tikittää yleensä viimeistään kolmenkympin tienoilla.
En haluais ylestä, mutta lääkäreiden keskuudessä sellaista on :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja viisu:Ei mulle vaan ole koskaan mies sanonut että tee abortti, sen tekemisen on kerran kuitenkin kieltänyt ja onneksi kielsikin! missä mä olisin ilman tuota pikkukakkosta.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Jos sillä on hyvät ura mahdollisuudet miksi ei??? Alussa he kaikki ovat valmiina ,mut silloin kun se aika koittaa,sitten tulee ehdotus pitääskö tehdä abortti..??? ihan kun hammas poistais...)Alkuperäinen kirjoittaja Unna S:No se kyllä! Mutta yhdessäkään mun tuntemassa erossa ei ole erottu siks, että mies haluaa pitää hauskaa ja olla itsekäs. Sellaset miehet jotka eroaa bilettämisen vuoksi lienevät jossain kriisissä? Ihan samoin sattuu varmaan naisillekin.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
en oikein tie tarkaan,ainakin kuulen että joka toinen aviolitto Suomessa pääty eroon :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en tuohon usko.Tai siten olen löyttäytynyt vain niiden seuraan jotka eroavat vasta 60kympin tienoilla.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:jossain netissä en muista enää,myös kaveri kertoi samaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs tälläinen tilasto on? enpä ole koskaan kuullutkaan että ihan joka toinen.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:joka toinen avioliito pääty avioeroon :/Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
TÄH?Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:En haluais ylestä, mutta lääkäreiden keskuudessä sellaista on :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja viisu:Ei mulle vaan ole koskaan mies sanonut että tee abortti, sen tekemisen on kerran kuitenkin kieltänyt ja onneksi kielsikin! missä mä olisin ilman tuota pikkukakkosta.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Jos sillä on hyvät ura mahdollisuudet miksi ei??? Alussa he kaikki ovat valmiina ,mut silloin kun se aika koittaa,sitten tulee ehdotus pitääskö tehdä abortti..??? ihan kun hammas poistais...)Alkuperäinen kirjoittaja Unna S:No se kyllä! Mutta yhdessäkään mun tuntemassa erossa ei ole erottu siks, että mies haluaa pitää hauskaa ja olla itsekäs. Sellaset miehet jotka eroaa bilettämisen vuoksi lienevät jossain kriisissä? Ihan samoin sattuu varmaan naisillekin.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Eroja on niin paljon nykyänAlkuperäinen kirjoittaja Unna S:Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?