Hakutulokset

  1. P

    Naistenklinkan kesätauko?

    Heippa kaikille pitkästä aikaan! Tietääkös teistä ketään milloin naistenklinkan hormonipoliklinikka pitää kesätauon?Viime kesänä se oli heinäkuu onkohan sama tänä vuonna?Oon yrittäny ettiä netistä mut ei löydy.Mun pitäis elokuun alussa soitella ja kysyä missä kohtaa IVF-jonoa ollaan mut jos ne...
  2. P

    Naistenklinikka

    Mei ollaan IVF-jonossa, joka on lääkärin mukaan 6kk-1vuosi joten menisköhän samaan satsiin toi inseminaatio?en osaa varmaks sanoa. Mä olen ite ollu tosi tyytyväinen naistenklinikan hoitoon, aina ollaan päästy ajoissa ja lääkäri on ollu mukava! Jonoa olis vielä ainakin 4kk jäljellä eli ollaan...
  3. P

    lapsettomuus ja ylipaino

    Mulle ei lääkäri sanonu painosta pahemmin. Ollaan Helsingissä naistenklinikalla IVF-jonossa. Painoa on ylimääräistä kyllä! BMI on 30, lääkäri sano vaan että hyvä jos saat tiputettua mutta ei pakollistá. Tosin paino ei saa nousta. Eli vaikka ylimääräistä löytyy niin ei ne ainakaan mua teilanneet...
  4. P

    etsintäkuulutetaan: menkat!!

    Mulla oli kanssa menkat 3kk:n tauolla eikä alkanu millään lääkäri määräs Teroluteja ja niillä ne sitten tuli. Syynä siis PCO ja lapsettomuushoidoissa ollaan. Tällä hetkellä IVF-jonossa.
  5. P

    aika tuli=)

    Meitin syyt hormonipolille oli kans vähän erilaiset mut kuitenkin.Ei meille ainakaan mitään kummempaa ekal kerral tehty. Miehen simppatesti + hiv ja hepatiitit. Mulla katottiin ultral ja todettiin alustavasti PCO. Seuraaval kerral oli kuukautiskierron kartotus. Sitten mut laitettiin...
  6. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Tänään oltiin IVF:n suunnittelukäynnillä naistenklinikalla. ja koska on kyseessä julkinen puoli oli meidän suunnitelmat vähän erilaiset kuin näköjään muiden jotka yksityispuolella käy... Meidät laitettiin IVF-jonoon joka on kuulemma 6kk-1vuosi. Meidän kuuluu soitella 6kk kuluttua klinikalle ja...
  7. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    :hug: sulle ibiza79! Ja voimia jatkoon kun tiedätte mitä teette seuraavaksi! Mä jo kovasti odotan ensi viikon suunnittelukäyntiä.En olekaan vähään aikaan tän asian tiimoilta ollu näin hyvällä tuulella kun muistaa kaikki pettymyksen kyyneleet, jotka tän 1,5 vuoden aikana on itketty. Mutta nyt...
  8. P

    Pirre 81

    Niin joo siin oli viel tää paperisota homma... Hyvä kun muistutit niin saa sitten varmasti ne korvaukset jotka on mahdollista saada! =)
  9. P

    Pirre 81

    Kiitoksia vastauksesta seiskaseiska! Jotain tällästä olen uumoillutkin, että lääkkeet maksaa, siks ollaankin kerätty rahaa säästöön niitä varten.Ja loppujen lopuks ei mua se raha siinä niinkään haittaa kun on ajatuksissa se lopputulos minkä sieltä voisi saada! :) :) Mut on mukava tietää edes...
  10. P

    lähipiirin suhtautuminen lapsettomuuteen

    Ei olla ihan kaikille kerrottu lapsettomuudesta tai edes siitä, että yritetään saada lapsi.Lähipiiri tietää ja niistä kaikki ollu tosi kannustavia. Mikä onkin mun mielestä tärkeää. :) Sisko on ollu se kaikista läheisin ja tärkein tukihenkilö tän asian yhteydessä. Sisko itekin kärsii...
  11. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Onko teistä kukaan menossa/hoidossa tällä hetkellä Helsingissä naistenklinikalla?Me ollaan sinne menossa 7.2. IVF-hoidon suunnitteluun ja olisin halunnut tiedustella hintoja?Ollaan varauduttu kyllä maksamaan mutta olisi mukava tietää suurinpiirtein hintoja jos teillä kokeneemmilla on tietoa? :)
  12. P

    Mitä syitä lapsettomuuteen

    24v. lasta yritetty 1,5 vuotta. Syitä on monia. Mulla PCO, vasen munasarja tukossa ja miehellä vasta-aineita spermassa. IVF- hoidot tarkoitus aloittaa lähiaikoina.
  13. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Mimosalle hirvittävästi onnea ja onnea myös nyt jatkoa ajatellen! :hug: Oon ollu pari päivää matkalla enkä oo päässy koneen ääreen niin nyt oli mukava kun tänne pääsi niin heti oli iloisia uutisia luettavana!Toivottavasti plussa uutiset tarttuis meihin kaikkiin muihinkin!
  14. P

    Munatorvi tukossa

    Mulla todettiin kanssa että vasen munatorvi tukossa ja kyllä lääkäri sillon ainakin sano, että lapsia voi saada vaikka toinen torvi onkin tukossa.Meillä tosin lapsettomuuden takana muutakin mutta näin ainakin meille todettiin.
  15. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Mimosalla tosiaan on testi lähellä!Ylihuomenna jo!Saa jännittää muiden puolesta kun omaan suunnittelukäyntiin on kuitenkin vielä 2 viikkoa aikaa. Täällä ollaan siis Mimosa peukut, varpaat ja hiukset pystyssä plussan puolesta! :hug:
  16. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Te muut, jotka olette IVF hoidoissa tai menossa suunnittelukäynnille niin mitkä on ollu syyt, että on päädytty IVF hoitoon? Ajattelin vaan, että olis ihan mielenkiintosta tietää muidenkin taustoja. Meillä siis IVF:ään päädyttiin, koska minulla on PCO ja toinen munatorvi tukossa. Miehen...
  17. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    ma-mi! Hassua, meilläkin IVF:n suunnittelukäynti 7.2. tosin kylläkin julkisella puolella mutta samana päivänä kuitenkin!Ei ole enää pitkä aika! Ilmottele ihmeessä sitten mitä ne sulle sanovat! :)
  18. P

    Mitä lapsettomuustutkimuksissa tapahtuu?

    Meillä lähdettiin IVF hoitoihin sen takia kun saatiin selville,että meissä molemmissa vikaa. Eli minulla toinen torvi tukossa ja PCO kaupan päälle!Miehellä spermassa vasta-aineita, joten siksi IVF tuli kyseeseen. Ollaan kunnallisella puolella siis ja ensiksi siellä tutkittiin missä vika ja...
  19. P

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Heipparallaa! Ilmottaudun kans tähän ryhmään eli meillä miehen kanssa ens kuussa (siis 02/06) IVF:N suunnittelukäynti ensimmäinen sellainen.Kovasti jännittää että mitä on edessä ja millaisia tuloksia meille luvataan. Joten sitä lääkärin aikaa odottaessa...Tsemppiä kaikille!
  20. P

    syntymäpaino & -pituus? rv:t?

    Poika rv 41,pituutta 49 ja painoa 3340

Yhteistyössä