vierailija
Ei RR:llä ole nutturaa. Hän on erittäin kaunis ja upeat hiukset omaava nainen. Olet kade hänelle kaikesta.Hei soosi! Vaihda säkin vapaalle ja höllää sitä nutturaasi vähän!
Ei RR:llä ole nutturaa. Hän on erittäin kaunis ja upeat hiukset omaava nainen. Olet kade hänelle kaikesta.Hei soosi! Vaihda säkin vapaalle ja höllää sitä nutturaasi vähän!
Hyvä yritys esittää Aitoa Mutta on joku muuOn täysin ok mennä artistin hytin ovelle. Ei siinä ole mitään pahaa. Luuse rit eivät vaan itse uskalla ja siksi soimaavat täällä muita.
Ja B:llä ja Krisillä oli kuitenkin hyvin pieni osuus loppujen lopuksi tuosta keikasta. Ei oo niin vakavaa ja kyllä Miha B:n tunteeMustakin näytti vain iloiselta ja energiseltä. Miha myös varmasti on tiennyt mitä saa, kun on B:n sinne pyytänyt.
Nää taitaa olla vähän kateellisia sinulle, oon aina ajatellut näistä nimimerkkejä esiin nostavista?Sä se jaksat nillittää
Tulit siis tänne puolustamaan sitä kommenttiasi kun sait alapeukkujaJoku kirjoitti vauvalla, et Bojan oli kuin kakara, samaa mieltä.
Nyt menee jo yli nämä sinun juttusi, että parasta mennä nukkumaan. Toivottavasti huomenna pystyy täällä keskustelemaan Joksujen asioista normaalisti.Nää taitaa olla vähän kateellisia sinulle, oon aina ajatellut näistä nimimerkkejä esiin nostavista?
Mä kirjoitin sen, ei hän.Tulit siis tänne puolustamaan sitä kommenttiasi kun sait alapeukkuja
Ei ollut mun kommentti. Se oli vaan osuvasti sanottu. B oli holtiton villivarsa, mutta ehkä se johtui jännityksestä. Ei oikein sopinut siihen tilaisuuteen.Tulit siis tänne puolustamaan sitä kommenttiasi kun sait alapeukkuja
Oon aina aatellut Aito, et Leila, Tarotar jne. olivat kateellisia sulle kaikesta. Oot kuitenkin näiden ketjujen kirkkain tähti.Nää taitaa olla vähän kateellisia sinulle, oon aina ajatellut näistä nimimerkkejä esiin nostavista?
Eli olin oikeassa nimimerkillisen fanien suhteen?Nyt menee jo yli nämä sinun juttusi, että parasta mennä nukkumaan. Toivottavasti huomenna pystyy täällä keskustelemaan Joksujen asioista normaalisti.
Sama, en nyt yhtään saa kiinni tuosta että oli muka liian holtiton ja riehakas. Ja onhan he treenannut nuo soundcheckissä jossa silloinkin B kuljeskeli pitkin lavaa, eli tiedossa oli mitä tuleman pitää.Mustakin näytti vain iloiselta ja energiseltä. Miha myös varmasti on tiennyt mitä saa, kun on B:n sinne pyytänyt.
Ovat kateellisia Aidolle. Taitaa heitä harmittaa se, kun Aito on tavannut Bojanin ja Jure käyttää hänen tekemiään villasukkia. Aidolle kateellisia ja katkeria äm miä koko ketju täynnä.Eli olin oikeassa nimimerkillisen fanien suhteen?
Ovat kateellisia Aidolle. Taitaa heitä harmittaa se, kun Aito on tavannut Bojanin ja Jure käyttää hänen tekemiään villasukkia. Aidolle kateellisia ja katkeria äm miä koko ketju täynnä.
Näin se voisi olla, sillä minua ei ärsytä, eikä triggeröi kyseinen nimimerkki millään tapaa?Ovat kateellisia Aidolle. Taitaa heitä harmittaa se, kun Aito on tavannut Bojanin ja Jure käyttää hänen tekemiään villasukkia. Aidolle kateellisia ja katkeria äm miä koko ketju täynnä.
Taitavat olla salaa ihastuneita Aitoon tai haluaisivat olla hän.Näin se voisi olla, sillä minua ei ärsytä, eikä triggeröi kyseinen nimimerkki millään tapaa?
Sua vaan harmittaa se, että Aito vie näitä eri ketjujen keskusteluja 100-0. Kateellisia olette kaikki hänelle.Vähän näyttää että täällä on joku kirjoittaja joka esiintyy monena ja tehtailee kommentteja. Sen verran sekavaa settiä.
Sanon vaan että esim. nuo muiden kirjoittajien haukkumiset ja nimittelyt saa ainoastaan sen nimittelijän näyttämään huonolta, mä en ymmärrä mitä kukaan niillä hakee. On tosi lapsekasta luulla voittavansa väittely sellaisella tyylillä. Se aiheuttaa vaan sen, ettei saman kirjoittajan mitään muutakaan kommenttia voi ottaa vakavasti.
Saman kirjoittajan? Täällä kirjoittaa kaikki anonyyminä, joten vaikea tietää, että kuka on kirjoittanut ja mitä. Siitä olen samaa mieltä, että joku on seonnut ja vaikea sanoa, että mikä siihen on syynä. Tai sitten vaan trollaa.Vähän näyttää että täällä on joku kirjoittaja joka esiintyy monena ja tehtailee kommentteja. Sen verran sekavaa settiä.
Sanon vaan että esim. nuo muiden kirjoittajien haukkumiset ja nimittelyt saa ainoastaan sen nimittelijän näyttämään huonolta, mä en ymmärrä mitä kukaan niillä hakee. On tosi lapsekasta luulla voittavansa väittely sellaisella tyylillä. Se aiheuttaa vaan sen, ettei saman kirjoittajan mitään muutakaan kommenttia voi ottaa vakavasti.
Sua vaan harmittaa se, että Aito vie näitä eri ketjujen keskusteluja 100-0. Kateellisia olette kaikki hänelle.
En ole aito. Enkä esitä häntä. Vedätkö aina esiin Aito kortin kun et keksi muuta argumentoitavaa.Hyvä yritys esittää Aitoa Mutta on joku muu
Eihän näytä, oon ennenkin joskus ihmetellyt tuota nimimerkillisen esiinoton logiikkaa.Vähän näyttää että täällä on joku kirjoittaja joka esiintyy monena ja tehtailee kommentteja. Sen verran sekavaa settiä.
Ei näillä riitä ymmärryskykyä tajuta sitä että täällä on muitakin kommentoijia kuin A. Helppo niputtaa kaikki yhdeksi tai syyttää matkijaksi tai sivupersoonaksi. Kaikki pyörii näillä An ympärilläEn ole aito. Enkä esitä häntä. Vedätkö aina esiin Aito kortin kun et keksi muuta argumentoitavaa.