Keräätkö miesten katseita kaupassa tai kaduilla

  • Viestiketjun aloittaja Hup
  • Ensimmäinen viesti
AnniHelena71harmaana
En minäkään enää kerää. ne ajat on jo ohitse. Toisaalta tuntuu hiukan haikealta, toisaalta ei ole tarvettakaan herättää huomiota enää. Mies on ja lapset, ja se miltä nyt näytän on ihan hyvä itselleni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja en kirjaudu!:
kun en viitsi saada omahyväisen paskan leimaa, mutta mä tiedän, että mulla on todella hyvä perse monen mittapuun mukaan ja tiedän, että sitä KATSOTAAN ohimentyä. olen kuullut siitä jo monta, monta vuotta.
joskus se on todella ahdistavaa.
Hyvä pointti, mutta palstan tason tuntien en jaksanut aiheesta välittää. Kysymykseen kun vastaa, on omahyväinen paska. Ihan niinkuin se olisi joltakulta pois, että joku katselee jotakuta tai sitten pitäisi esittää tiedotonta, että joo ei mua kyllä koskaan kukaan katso, jotta saisi katkeralta palstalaiselta kukkapuskan :flower: Minunkin persettäni moni katsoo, vaikka minun mielestä se on ISO. Ooh, onpas kivaa nyt omahyväillä :D
No eihän miehet mistään "lattaperseistä" tykkääkään, pitää naisella olla muotojakin eikä vain se hoikkuus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :attn: :
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja :attn: :
Mikähän siinä on et toisia muka joka paikassa joku aina katselee ihaillen ja toisia ei sitten muka kukaan koskaan missään?
Niin, mikähän siinä tosiaan on? :xmas:
No kun en mä usko et se menee ihan automaattisesti niin et nätit vs susirumat :whistle:
No en mäkään sitä tarkoittanut, en ole mikään missityyppi itsekään. Mutta jotkut nyt vaan saa sen pään käänymään, olemus voi olla erikoinen, päättäväinen, ylväs, asenteellinen. Tai toki voi olla kasvoissa vaikka joku törkee tatuointi :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja :attn: :
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja :attn: :
Mikähän siinä on et toisia muka joka paikassa joku aina katselee ihaillen ja toisia ei sitten muka kukaan koskaan missään?
Niin, mikähän siinä tosiaan on? :xmas:
No kun en mä usko et se menee ihan automaattisesti niin et nätit vs susirumat :whistle:
No en mäkään sitä tarkoittanut, en ole mikään missityyppi itsekään. Mutta jotkut nyt vaan saa sen pään käänymään, olemus voi olla erikoinen, päättäväinen, ylväs, asenteellinen. Tai toki voi olla kasvoissa vaikka joku törkee tatuointi :snotty:
on toki myös naisia joita hyvin harvoin kukaan katsoo. Jos naama ei ole mikään kovin nätti, ylipainoa on 30kg, tukka leikattu lyhyeksi kananpersetukaksi ja värjätty punaiseksi tai keltaiseksi jona olisi tarkoitus olla blondi ja päällä crocsit, virttynyt t-paita ja lösähtäneet farkut niin ei se nyt mikään katsomisen arvoinen ilmestys ole
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja :attn: :
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja :attn: :
Mikähän siinä on et toisia muka joka paikassa joku aina katselee ihaillen ja toisia ei sitten muka kukaan koskaan missään?
Niin, mikähän siinä tosiaan on? :xmas:
No kun en mä usko et se menee ihan automaattisesti niin et nätit vs susirumat :whistle:
No en mäkään sitä tarkoittanut, en ole mikään missityyppi itsekään. Mutta jotkut nyt vaan saa sen pään käänymään, olemus voi olla erikoinen, päättäväinen, ylväs, asenteellinen. Tai toki voi olla kasvoissa vaikka joku törkee tatuointi :snotty:
on toki myös naisia joita hyvin harvoin kukaan katsoo. Jos naama ei ole mikään kovin nätti, ylipainoa on 30kg, tukka leikattu lyhyeksi kananpersetukaksi ja värjätty punaiseksi tai keltaiseksi jona olisi tarkoitus olla blondi ja päällä crocsit, virttynyt t-paita ja lösähtäneet farkut niin ei se nyt mikään katsomisen arvoinen ilmestys ole
mä taas väittäisin et tällainen nainen saa paljonkin katseita. Se onko ne ihailevia vai ei, on eri asia. Nainen itse voi toki niin luulla.
 
kysynpä vaan
mistä te tiedätte että ne katselee teidän "kauneutta"ja "seksikkyyttä" ? entä jos ne katsookin että hyi kun on rumat vaatteet tai että toi muistuttaakin jotain tuttua tai että onpas runsaat k7ulmakarvat, hapsottavat hiukset tai jotain muuta..miten t voitte tietää mitä niiden tiirailijoiden päässä liikkuu?
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:
mistä te tiedätte että ne katselee teidän "kauneutta"ja "seksikkyyttä" ? entä jos ne katsookin että hyi kun on rumat vaatteet tai että toi muistuttaakin jotain tuttua tai että onpas runsaat k7ulmakarvat, hapsottavat hiukset tai jotain muuta..miten t voitte tietää mitä niiden tiirailijoiden päässä liikkuu?
Luepa Emilynin vastaus tähän: sen vaan tietää/vaistoaa/näkee. Mä yritin ehdottaa muita vaihtoehtoja mutta mut tyrmättiin täysin. Toiset vaan katsos aina vaistoaa sen millon heidän upeutta ihaillaan. Emilynkin on usein niin lähellä et näkee oikein toisen pupillit laajenee joka on aina siis ihailun merkki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:
mistä te tiedätte että ne katselee teidän "kauneutta"ja "seksikkyyttä" ? entä jos ne katsookin että hyi kun on rumat vaatteet tai että toi muistuttaakin jotain tuttua tai että onpas runsaat k7ulmakarvat, hapsottavat hiukset tai jotain muuta..miten t voitte tietää mitä niiden tiirailijoiden päässä liikkuu?
Minä ainakin tiedän, koska puolet elämästäni olin fyysisen vian takia naamastani poikkeavan ja ruman näköinen. Nyt kun kirurgi on kasannut naaman uudelleen, katsotaan ihan eri tavalla.
kyllä sen erottaa miten katsotaan.
 
kysynpä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:
mistä te tiedätte että ne katselee teidän "kauneutta"ja "seksikkyyttä" ? entä jos ne katsookin että hyi kun on rumat vaatteet tai että toi muistuttaakin jotain tuttua tai että onpas runsaat k7ulmakarvat, hapsottavat hiukset tai jotain muuta..miten t voitte tietää mitä niiden tiirailijoiden päässä liikkuu?
Minä ainakin tiedän, koska puolet elämästäni olin fyysisen vian takia naamastani poikkeavan ja ruman näköinen. Nyt kun kirurgi on kasannut naaman uudelleen, katsotaan ihan eri tavalla.
kyllä sen erottaa miten katsotaan.
ai.. no monenkohan naisen/miehen pään olen saanut sekaisin pienillä kuvitelmilla omasta täydellisyydestä, kun joskus saatan kaupassa ihan vaan katsoa jotakin ja miettiä että onpa kiva korvis tai onpa kiva takki ym. en niinkään vaatteen /korun kantajaa ole ihaillut...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:
mistä te tiedätte että ne katselee teidän "kauneutta"ja "seksikkyyttä" ? entä jos ne katsookin että hyi kun on rumat vaatteet tai että toi muistuttaakin jotain tuttua tai että onpas runsaat k7ulmakarvat, hapsottavat hiukset tai jotain muuta..miten t voitte tietää mitä niiden tiirailijoiden päässä liikkuu?
Minä ainakin tiedän, koska puolet elämästäni olin fyysisen vian takia naamastani poikkeavan ja ruman näköinen. Nyt kun kirurgi on kasannut naaman uudelleen, katsotaan ihan eri tavalla.
kyllä sen erottaa miten katsotaan.
ai.. no monenkohan naisen/miehen pään olen saanut sekaisin pienillä kuvitelmilla omasta täydellisyydestä, kun joskus saatan kaupassa ihan vaan katsoa jotakin ja miettiä että onpa kiva korvis tai onpa kiva takki ym. en niinkään vaatteen /korun kantajaa ole ihaillut...
sulle taitaa olla ilmeisen kova pala se että tässä maassa on ihmisiä joita jotkut katsovat jossain kaupassa ihan siksi että miellyttävät silmää?
Ei kukaan ole väittänyt että kyse on täydellisyydestä tai edes mistään jumalaisesta upeudesta. Silti on ihmisiä joiden ulkonäkö on omaa silmää miellyttävä ja joita katsoo ihan mielellään.
Ei se tarkoita että kulkisi nenu pystyssä pitkin kyliä kuvitellen olevansa maailman upein ilmestys. Ne meiehetkin joita minä olen joskus tullut katsoneeksi, ovat olleet ihan tavallisia mutta silti jollain tavalla silmää miellyttäviä :eek:

hankkisit jonkunlaisen itsetunnon niin ei tarvitsisi olla noin katkera

 
vieras
kai mä keräisin jos huomaisin kun kaverikin jätti kutsumatta tupareihin kun häntä ärsyttää kun sitten kaikki miehet vain kuolaisi ******* perään, niin ehkä ne kuolaa sitten kaupassakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:
mistä te tiedätte että ne katselee teidän "kauneutta"ja "seksikkyyttä" ? entä jos ne katsookin että hyi kun on rumat vaatteet tai että toi muistuttaakin jotain tuttua tai että onpas runsaat k7ulmakarvat, hapsottavat hiukset tai jotain muuta..miten t voitte tietää mitä niiden tiirailijoiden päässä liikkuu?
Luepa Emilynin vastaus tähän: sen vaan tietää/vaistoaa/näkee. Mä yritin ehdottaa muita vaihtoehtoja mutta mut tyrmättiin täysin. Toiset vaan katsos aina vaistoaa sen millon heidän upeutta ihaillaan. Emilynkin on usein niin lähellä et näkee oikein toisen pupillit laajenee joka on aina siis ihailun merkki.
Ja Emilyn on ainut hoikka nuori nainen keski-Suomessa! =D

 
vieras
Oma rakas vaimo on lyhyt ja pyöreä, eli juuri minun makuun. Olisitte nähneet millaisia katseita niillä muodoilla saa Japanissa. Miehet tuijottivat, ja jo lennolla Tokioon sanoi ensimmäinen mies miten kaunis vaimo minulla on.

Harvemmin kuulee Suomessa kivoja kehuja, tuli oikein hyvä mieli molemmille :)
 
vieras
Voi hyvää päivää...

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Nainen - sen, että kääntää katseita joskus voi tietää myös siksi, että joku muu on sanonut, että näin tapahtuu. Olin kerran baarissa miehen kanssa, josta itse olin kiinnostunut, joten en noteerannut juurikaan muita ympärillä. Mutta kyseinen mies sitten totesi myöhemmin, että sain siellä paljon katseita. Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen.. :whistle:
 
v
Kattelee, lähinnä kai isojen rintojen ja nuoren iän takia. Mutta sitten hymy hyytyy kun näkeevät mun vauvamahan :D
Pukeudun erittäin klassisesti ja tavallisesti. Ei mitään kovinkaan naisellista eikä paljastavaa ainakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan:
mistä te tiedätte että ne katselee teidän "kauneutta"ja "seksikkyyttä" ? entä jos ne katsookin että hyi kun on rumat vaatteet tai että toi muistuttaakin jotain tuttua tai että onpas runsaat k7ulmakarvat, hapsottavat hiukset tai jotain muuta..miten t voitte tietää mitä niiden tiirailijoiden päässä liikkuu?
Luepa Emilynin vastaus tähän: sen vaan tietää/vaistoaa/näkee. Mä yritin ehdottaa muita vaihtoehtoja mutta mut tyrmättiin täysin. Toiset vaan katsos aina vaistoaa sen millon heidän upeutta ihaillaan. Emilynkin on usein niin lähellä et näkee oikein toisen pupillit laajenee joka on aina siis ihailun merkki.
Ja Emilyn on ainut hoikka nuori nainen keski-Suomessa! =D
Kyllä, näin on. Esim. Jyväskylässä on paljon liikunnan opiskelijoita, ne ovat kaikki Emilyniä epäurheilullisempia, lihavampia ja rumempia.


 

Yhteistyössä