En tod . No, kai se aina vähän riippuu että onko vaikka suht paljastavassa helleasussa ja laitettuna vai räjähtäneenä farkuissa ja collegessa. Mutta empä kyllä yleensä kerää katseita.
Me taidetaan käsittää "kerää katseita" ihan eri tavalla. Musta se vaatii jo aika pitkää tarkkailua jos huomaa et joku jää katselemaan. Se, et vilkasee ohikulkevia ihmisiä sen verran ettei törmää, ei ole musta vielä mitään "katseiden keräilyä". Joten vastaan et en tiedä katsellaanko mua pidempään vai ei koska mä en itse katsele ketään niin pitkään et huomaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn::headwall: Kuljetko sinä katse alas kohti katua?Alkuperäinen kirjoittaja outo:Siis miten te edes jaksatte seurata muita ihmisiä niin tarkkaan et huomaatte katsotaanko teitä vai ei?!
Niin, tääkin pointti vielä!! En tajua miten ihmiset tietää... Sillä kyllä mäkin saatan hymyillä ihmisille, vaikken pidä heitä erityisen hyvännäköisinä. Sitten taas voi olla, että jos on joku oikein hyvännäköinen, en mielellään sitten tuijottelekaan kovin paljoa... Ja tosiaan, on kyllä itellä monesti jos huomaa jonkun pitempään kattovan ja hymyilevän, niin reaktio joko ei mitään tai sit että mikähän mussa oli vialla.Alkuperäinen kirjoittaja merimies:Heh, kyllä mä ainakin katson ihmisiä pitkään ja silmiin ja hymyilen vaikken sillä "silmällä katsokaan".. Luulevatko kaikki nyt, että katselen sillä silmällä miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... Voi kääk!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kyllähän sen huomaa katseesta ja usein hymystäkin, jääkö katsomaan vai käveleekö vain ohi.. ei sitä osaa selittää, mutta selväähän se on. Tosin voi jotkut kai kiinnostua ilman että sitä ulkoapäin näyttävätkään. Mieti miltä itse näyttäisit? Jos itse katselen ihmisiä ohimennen, se on yleensä vilkaisu eikä sisällä pitempää katsekontaktia.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Mutta mistä te tiedätte, jos joku kattoo teitä? Tai siis mistä tiedätte että he kattoo että wow miten hyvännäkönen? Kyllähän nyt aina jonkun silmät vahingossakin johonkuhun osuu, mutta miltä he näyttää joista tiiätte että tuo nyt kattoo "sillä silmäsllä"?
Siis ihan täysin mielenkiinnosta kysyn. Tuli vaan mieleen, kun mietin et miten ite katon ihmisiä tai sitä kun huomaan jonkun mua kattovan.
Itse kysymykseen: Tiedän kääntäväni katseita joskus.
Ei tässä ollut kyse myöskään katselemaan jäämisestä .. mutta joo, et varmaan ymmärrä, kerta sanot ettet itse tiedä asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja outo:Me taidetaan käsittää "kerää katseita" ihan eri tavalla. Musta se vaatii jo aika pitkää tarkkailua jos huomaa et joku jää katselemaan. Se, et vilkasee ohikulkevia ihmisiä sen verran ettei törmää, ei ole musta vielä mitään "katseiden keräilyä". Joten vastaan et en tiedä katsellaanko mua pidempään vai ei koska mä en itse katsele ketään niin pitkään et huomaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn::headwall: Kuljetko sinä katse alas kohti katua?Alkuperäinen kirjoittaja outo:Siis miten te edes jaksatte seurata muita ihmisiä niin tarkkaan et huomaatte katsotaanko teitä vai ei?!
Mistäs sä muuten sen sitten tiedät ?Alkuperäinen kirjoittaja merimies:Heh, kyllä mä ainakin katson ihmisiä pitkään ja silmiin ja hymyilen vaikken sillä "silmällä katsokaan".. Luulevatko kaikki nyt, että katselen sillä silmällä miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... Voi kääk!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kyllähän sen huomaa katseesta ja usein hymystäkin, jääkö katsomaan vai käveleekö vain ohi.. ei sitä osaa selittää, mutta selväähän se on. Tosin voi jotkut kai kiinnostua ilman että sitä ulkoapäin näyttävätkään. Mieti miltä itse näyttäisit? Jos itse katselen ihmisiä ohimennen, se on yleensä vilkaisu eikä sisällä pitempää katsekontaktia.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Mutta mistä te tiedätte, jos joku kattoo teitä? Tai siis mistä tiedätte että he kattoo että wow miten hyvännäkönen? Kyllähän nyt aina jonkun silmät vahingossakin johonkuhun osuu, mutta miltä he näyttää joista tiiätte että tuo nyt kattoo "sillä silmäsllä"?
Siis ihan täysin mielenkiinnosta kysyn. Tuli vaan mieleen, kun mietin et miten ite katon ihmisiä tai sitä kun huomaan jonkun mua kattovan.
Itse kysymykseen: Tiedän kääntäväni katseita joskus.
Joo, mä oon ihmetellyt tätä samaa et miksi jotkut oikein HALUU et niitä katsellaan :|Alkuperäinen kirjoittaja NOH:En. Ja jos joku kehtaa vilkaista niin mulkaisen takaisen. En pidä siitä että ne kattelee mua.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se ole omasta mielipiteestä kiinni. Mutta eron huomaa, jos kulkee tukka pystyssä ilman meikkiä, ei kerää katseita :xmas: Kokemus ihmisistä, sosiaalisuus. Niin kyllä sen huomaa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Mulle tulee samanlainen olo, tulee sellainen tunne että onko mussa jotain hassusti kun tuijotetaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen..
Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse?Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se ole omasta mielipiteestä kiinni. Mutta eron huomaa, jos kulkee tukka pystyssä ilman meikkiä, ei kerää katseita :xmas: Kokemus ihmisistä, sosiaalisuus. Niin kyllä sen huomaa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Jos ihmiselle on usein sanottu, että hän näyttää hyvältä - hän on itsekeskeinen, toiveajattelija ja kaipaa ihailua, kun kertoo että näin on tapahtunut?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse?Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se ole omasta mielipiteestä kiinni. Mutta eron huomaa, jos kulkee tukka pystyssä ilman meikkiä, ei kerää katseita :xmas: Kokemus ihmisistä, sosiaalisuus. Niin kyllä sen huomaa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Joo, muakin tää ihmetytti. Mutta ehkä pienemmillä paikkakunnilla on toisin?? Missä lie Emilyn vaikuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen..
Tota, en usko että pelkkä hoikkuus riittää. Olen todellakin hoikka ja uskaltaisin arvata, että luultavasti hoikempi kuin sinä mutta silti ne miehet ei kattele. En pahemmin meikkaa enkä pidä siitä että miehet kattelee. Joten joko en ole kiinnostava tai sit ne ei uskalla kattoa.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen..
Tässä oli kyse katseiden tulkinnasta, ei siitä mitä on sanottu. Ja P.S tuskin sä ihan joka kerta oli kaunein nainen baarissa vaikka sitä kovasti väitetäänkinAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Jos ihmiselle on usein sanottu, että hän näyttää hyvältä - hän on itsekeskeinen, toiveajattelija ja kaipaa ihailua, kun kertoo että näin on tapahtunut?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse?Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se ole omasta mielipiteestä kiinni. Mutta eron huomaa, jos kulkee tukka pystyssä ilman meikkiä, ei kerää katseita :xmas: Kokemus ihmisistä, sosiaalisuus. Niin kyllä sen huomaa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Siis eikö sun mielestä kukaan mies katsele ketään naista sillä silmällä - tai millään silmällä? Vai mikä kommentti tämä on? Tai eikö sun mielestä kukaan voi katsoa Emilyniä esim. ihaillen?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse?
Jossakin missä hän on koko kaupungin kaunein kukkaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo, muakin tää ihmetytti. Mutta ehkä pienemmillä paikkakunnilla on toisin?? Missä lie Emilyn vaikuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen..
Keski-Suomessa.. Mutta onko ne kolmekymppiset enää "nuoria" naisia? Aika moni alkaa pulskistua juuri minua iässä ja tästä eteenpäin.. Hellsinigissähän kaikki on toisinAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo, muakin tää ihmetytti. Mutta ehkä pienemmillä paikkakunnilla on toisin?? Missä lie Emilyn vaikuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen..
Sulla taitaa olla paha olla. En missään kohtaa ole sanonut olevani kaunis, mutta sinua häiritsee että tiedän joittenkin ajattelevan minusta siten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jossakin missä hän on koko kaupungin kaunein kukkaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo, muakin tää ihmetytti. Mutta ehkä pienemmillä paikkakunnilla on toisin?? Missä lie Emilyn vaikuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen..