Keräätkö miesten katseita kaupassa tai kaduilla

  • Viestiketjun aloittaja Hup
  • Ensimmäinen viesti
outo
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Siis miten te edes jaksatte seurata muita ihmisiä niin tarkkaan et huomaatte katsotaanko teitä vai ei?! :eek:
:headwall: Kuljetko sinä katse alas kohti katua?
Me taidetaan käsittää "kerää katseita" ihan eri tavalla. Musta se vaatii jo aika pitkää tarkkailua jos huomaa et joku jää katselemaan. Se, et vilkasee ohikulkevia ihmisiä sen verran ettei törmää, ei ole musta vielä mitään "katseiden keräilyä". Joten vastaan et en tiedä katsellaanko mua pidempään vai ei koska mä en itse katsele ketään niin pitkään et huomaisin.
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mutta mistä te tiedätte, jos joku kattoo teitä? Tai siis mistä tiedätte että he kattoo että wow miten hyvännäkönen? Kyllähän nyt aina jonkun silmät vahingossakin johonkuhun osuu, mutta miltä he näyttää joista tiiätte että tuo nyt kattoo "sillä silmäsllä"?

Siis ihan täysin mielenkiinnosta kysyn. Tuli vaan mieleen, kun mietin et miten ite katon ihmisiä tai sitä kun huomaan jonkun mua kattovan.
Kyllähän sen huomaa katseesta ja usein hymystäkin, jääkö katsomaan vai käveleekö vain ohi.. ei sitä osaa selittää, mutta selväähän se on. Tosin voi jotkut kai kiinnostua ilman että sitä ulkoapäin näyttävätkään. Mieti miltä itse näyttäisit? Jos itse katselen ihmisiä ohimennen, se on yleensä vilkaisu eikä sisällä pitempää katsekontaktia.
Heh, kyllä mä ainakin katson ihmisiä pitkään ja silmiin ja hymyilen vaikken sillä "silmällä katsokaan".. Luulevatko kaikki nyt, että katselen sillä silmällä miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... Voi kääk!

Itse kysymykseen: Tiedän kääntäväni katseita joskus.
Niin, tääkin pointti vielä!! En tajua miten ihmiset tietää... Sillä kyllä mäkin saatan hymyillä ihmisille, vaikken pidä heitä erityisen hyvännäköisinä. Sitten taas voi olla, että jos on joku oikein hyvännäköinen, en mielellään sitten tuijottelekaan kovin paljoa... Ja tosiaan, on kyllä itellä monesti jos huomaa jonkun pitempään kattovan ja hymyilevän, niin reaktio joko ei mitään tai sit että mikähän mussa oli vialla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Siis miten te edes jaksatte seurata muita ihmisiä niin tarkkaan et huomaatte katsotaanko teitä vai ei?! :eek:
:headwall: Kuljetko sinä katse alas kohti katua?
Me taidetaan käsittää "kerää katseita" ihan eri tavalla. Musta se vaatii jo aika pitkää tarkkailua jos huomaa et joku jää katselemaan. Se, et vilkasee ohikulkevia ihmisiä sen verran ettei törmää, ei ole musta vielä mitään "katseiden keräilyä". Joten vastaan et en tiedä katsellaanko mua pidempään vai ei koska mä en itse katsele ketään niin pitkään et huomaisin.
Ei tässä ollut kyse myöskään katselemaan jäämisestä .. mutta joo, et varmaan ymmärrä, kerta sanot ettet itse tiedä asiasta.
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mutta mistä te tiedätte, jos joku kattoo teitä? Tai siis mistä tiedätte että he kattoo että wow miten hyvännäkönen? Kyllähän nyt aina jonkun silmät vahingossakin johonkuhun osuu, mutta miltä he näyttää joista tiiätte että tuo nyt kattoo "sillä silmäsllä"?

Siis ihan täysin mielenkiinnosta kysyn. Tuli vaan mieleen, kun mietin et miten ite katon ihmisiä tai sitä kun huomaan jonkun mua kattovan.
Kyllähän sen huomaa katseesta ja usein hymystäkin, jääkö katsomaan vai käveleekö vain ohi.. ei sitä osaa selittää, mutta selväähän se on. Tosin voi jotkut kai kiinnostua ilman että sitä ulkoapäin näyttävätkään. Mieti miltä itse näyttäisit? Jos itse katselen ihmisiä ohimennen, se on yleensä vilkaisu eikä sisällä pitempää katsekontaktia.
Heh, kyllä mä ainakin katson ihmisiä pitkään ja silmiin ja hymyilen vaikken sillä "silmällä katsokaan".. Luulevatko kaikki nyt, että katselen sillä silmällä miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... Voi kääk!

Itse kysymykseen: Tiedän kääntäväni katseita joskus.
Mistäs sä muuten sen sitten tiedät :D?
 
Eikös jonkun tutkimuksen mukaan ihmisen pupillit laajene, kun jonkun ulkonäkö herättää kiinnostusta. Joten kyllä sen siinä mielessä usein näkee niistä silmistäkin, jos sattuu niihin katsomaan, erilaiseltahan ne näyttävät silloin kun toinen kiinnostuneena katsoo. Kyllähän jokainen varmaan tietää, miten erilaiselta joku näyttää vaikka hehkuessaan onnea - silmistä näkee yllättävän paljon.
 
Nainen - sen, että kääntää katseita joskus voi tietää myös siksi, että joku muu on sanonut, että näin tapahtuu. Olin kerran baarissa miehen kanssa, josta itse olin kiinnostunut, joten en noteerannut juurikaan muita ympärillä. Mutta kyseinen mies sitten totesi myöhemmin, että sain siellä paljon katseita. Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen.. :whistle:
 
hemuli
Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se ole omasta mielipiteestä kiinni. Mutta eron huomaa, jos kulkee tukka pystyssä ilman meikkiä, ei kerää katseita :xmas: Kokemus ihmisistä, sosiaalisuus. Niin kyllä sen huomaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Mulle tulee samanlainen olo, tulee sellainen tunne että onko mussa jotain hassusti kun tuijotetaan :ashamed:

En pukeudu mielestäni tyrkjyksi, vaan ihan tavalliseen hameeseen, järkevän korkuisiin kenkiin, neuleisiin ja meikkaan lähinnä nudemeikin useimmiten. Silti katsotaan, ja minä en osaa suhtautua siihen ollenkaan luontevasti. Mies on siinä asiassa paljon rennompi eikä hermostu jos joku katsoo, ennemminkin kuulemma tuntee jonkunlaista ylpeyttä siitä mikä minun mielestäni ei tarkoita että olisin joku objekti vaikka kohta joku niin tuleekin sanomaan
 
vieras
Tuskin kukaan mun perään ainakaan ihaillen katselee. Baarissa nyt miehet katselee jokaista naista et siitä ei voi päätellä yhtään mitään. En ole ainakaan huomannut/vaistonnut et herättäisin vastakkaisessa sukupuolessa ihastusta, joten tuskin sitten sellaista onkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen.. :whistle:
Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se ole omasta mielipiteestä kiinni. Mutta eron huomaa, jos kulkee tukka pystyssä ilman meikkiä, ei kerää katseita :xmas: Kokemus ihmisistä, sosiaalisuus. Niin kyllä sen huomaa.
Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se ole omasta mielipiteestä kiinni. Mutta eron huomaa, jos kulkee tukka pystyssä ilman meikkiä, ei kerää katseita :xmas: Kokemus ihmisistä, sosiaalisuus. Niin kyllä sen huomaa.
Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse? :)
Jos ihmiselle on usein sanottu, että hän näyttää hyvältä - hän on itsekeskeinen, toiveajattelija ja kaipaa ihailua, kun kertoo että näin on tapahtunut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen.. :whistle:
Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..
Joo, muakin tää ihmetytti. Mutta ehkä pienemmillä paikkakunnilla on toisin?? Missä lie Emilyn vaikuttaa?
 
NOH
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen.. :whistle:
Tota, en usko että pelkkä hoikkuus riittää. Olen todellakin hoikka ja uskaltaisin arvata, että luultavasti hoikempi kuin sinä ;) mutta silti ne miehet ei kattele. En pahemmin meikkaa enkä pidä siitä että miehet kattelee. Joten joko en ole kiinnostava tai sit ne ei uskalla kattoa.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Onko teillä jotenki yliloistava itsetunto vai mikä saa tuntemaan et mie oon niin sexy et nuo tuijottaa sen vuoksi? =) Jos itse huomaan et joku katsoo vähän pidempään niin oon oikeesti varma että mulla on ruokaa tukassa tai paita nurinpäin :ashamed: (ja mulla oikeesti joskus onki )
Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se ole omasta mielipiteestä kiinni. Mutta eron huomaa, jos kulkee tukka pystyssä ilman meikkiä, ei kerää katseita :xmas: Kokemus ihmisistä, sosiaalisuus. Niin kyllä sen huomaa.
Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse? :)
Jos ihmiselle on usein sanottu, että hän näyttää hyvältä - hän on itsekeskeinen, toiveajattelija ja kaipaa ihailua, kun kertoo että näin on tapahtunut?
Tässä oli kyse katseiden tulkinnasta, ei siitä mitä on sanottu. Ja P.S tuskin sä ihan joka kerta oli kaunein nainen baarissa vaikka sitä kovasti väitetäänkin ;)
 
en kirjaudu!
kun en viitsi saada omahyväisen paskan leimaa, mutta mä tiedän, että mulla on todella hyvä perse monen mittapuun mukaan ja tiedän, että sitä KATSOTAAN ohimentyä. olen kuullut siitä jo monta, monta vuotta.
joskus se on todella ahdistavaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen.. :whistle:
Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..
Joo, muakin tää ihmetytti. Mutta ehkä pienemmillä paikkakunnilla on toisin?? Missä lie Emilyn vaikuttaa?
Jossakin missä hän on koko kaupungin kaunein kukka :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen.. :whistle:
Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..
Joo, muakin tää ihmetytti. Mutta ehkä pienemmillä paikkakunnilla on toisin?? Missä lie Emilyn vaikuttaa?
Keski-Suomessa.. Mutta onko ne kolmekymppiset enää "nuoria" naisia? Aika moni alkaa pulskistua juuri minua iässä ja tästä eteenpäin.. Hellsinigissähän kaikki on toisin ;)

Ja lisättäköön vielä, että etenkin kun liikkuu lasten kanssa niin sittenhän niitä katseita saakin ja siinä kohtaa moni tulee suoraankin sanomaan, että ei uskoisi että olet kahden lapsen äiti, tosin taitaa liittyä enemmän kokonaisuuteen (kroppaan?) kuin kauneuteen tai jos liittyy naamaan, niin sen laittautumisen osalta sitten ja pukeutumiseen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kolmekymppiset ja yli, miehet kiinnittää huomiota siihenkin (itse olen 25) että olen hoikka, eräs sanoi että se on harvinaista kun on suomalainen nainen joka ei ole ylipainoinen.. :whistle:
Eipä ainakaan helsingissä kovin paljon nuoria ylipainoisia naisia näy. taitavat asua pääsääntöisesti jossain muualla sitten..
Joo, muakin tää ihmetytti. Mutta ehkä pienemmillä paikkakunnilla on toisin?? Missä lie Emilyn vaikuttaa?
Jossakin missä hän on koko kaupungin kaunein kukka :D
Sulla taitaa olla paha olla. En missään kohtaa ole sanonut olevani kaunis, mutta sinua häiritsee että tiedän joittenkin ajattelevan minusta siten?
 

Yhteistyössä