Keräätkö miesten katseita kaupassa tai kaduilla

• Viestiketjun aloittaja Hup
  • Ensimmäinen viesti
lool
Otin itsestäni kuvan ihan tätä tarkoitusta varten, valitettavasti en ehtinyt laittaa housujen vetoketjua kunnolla kiinni.. Mutta huomaatte varmaan ensisilmäyksellä, että olen tyylikkäämpi kuin yksikään. Toppini on huippumuotia, kuten farkkunikin.

[no sori, en se oo mä. Lopetan varmaan tältä päivältä, tuun sitten illemmalla kahtomaan ap:n kuvia. Katkeruudesta ei muuten ollut kysymys, vaan palstamammojen varpailleen saattamisesta. Ja siinähän ne katkeruus-, kateus- ynnä muut kortit tulivatkin suistanne aika vikkelästi. Teitä on aivan loistohauskaa provosoida. Kiitti siitä <3

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lool:
[no sori, en se oo mä. Lopetan varmaan tältä päivältä, tuun sitten illemmalla kahtomaan ap:n kuvia. Katkeruudesta ei muuten ollut kysymys, vaan palstamammojen varpailleen saattamisesta. Ja siinähän ne katkeruus-, kateus- ynnä muut kortit tulivatkin suistanne aika vikkelästi. Teitä on aivan loistohauskaa provosoida. Kiitti siitä <3

Tiäksä mitä mä sanon sulle: LOL.

Nih.

Kyl mä tiiän et sä oikeesti vaan haluisit niitä katseita miehiltä, mutta kun et saa, niin et saa. ;(

nainen
No en usko kerääväni. Tosin, en kattele kyllä paljoa ihmisiä, että ees huomaisin jos joku kattois.

Enkä mä itekään kattele muita sillä tavalla, kyllä täytyy olla todella hyvännäköinen mies tai nainen, että mä kattelisin ihan että WOW, ja tosi harvoin sellasia tulee vastaan, en edes muista milloin. Siis tarkotan, että onhan hyvännäkösiä ihmisiä maailmassa paljon, mutta siksipä niitä ei noteeraakaan millään tavoin, siksi vaan todella hyvännäköiset kiinnittää mun huomion.

Ja mä en pidä huomiosta, en halua erottua joukosta, mieluummin sulaudun massaan. Jos satunkin huomaamaan, että joku kattoo pitempään tai hymyillen tms. (jota toki joskus tapahtuu, mutten voi tietää miksi he katsovat), niin mietin kyllä ekana, että mikähän mussa on hassusti, kun kattoo.

Niin ja baarit on erikseen, siellähän nyt aina kaikilla naisilla riittää vaivaksi asti niitä kyylääjiä, perässä roikkujia, mutta se tuskin johtuu mun ukonäöstä, vaan kuuluu siihen eräiden miesten baarikäyttäytymiseen, että naisia katellaan ja yritellään vähän ketä nyt sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
On se muuten kauheeta jos jollain on terve itsetunto, tietää näyttävänsä hyvälle ja kehtaa vielä sanoa ääneen :eek: Perustakaa sellainen kivitysrinki, voisitte vierailla ihan livenä näitten henkilöiden luona ja opettaa että itsekehu haisee :p
Eihän ap kysynyt, että "Näytätkö mielestäsi hyvälle" vaan että katseleeko jotkut. Tiedän, että näytän joittenkin mielestä hyvältä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä oman mielipiteeni kanssa. Eipä tuohon paljoa tartte, että miesten kiinnostus herää. Kroppa normaali ja meikkiä naamassa, se on siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Joo, mut varmaan osin siksi, kun näytän niin julmalta. :xmas:

Niin ja oon tainnu ennenkin mainita, että mussa ja Emilynissä on vähän samaa näköä. Kurkkas Emilyn, mulla on mun look-a-likekuva profiilissa. Tunnistatko itseesi yhtään?
Heh, enpä tuosta look-a-likesta tiedä, mulla ei ole noin kapeat kasvot.. mutta silmät - onko sullakin ruskeat? Se on yksi tekijä, jonka myötä löytyy katselijoita. Jotkut miehet meinaa pudota penkiltään, etenkin jos omaavat taipumusta tykätä ruskeista silmistä ja niitä miehiä on yllättävän paljon.

Joo, mut varmaan osin siksi, kun näytän niin julmalta. :xmas:

Niin ja oon tainnu ennenkin mainita, että mussa ja Emilynissä on vähän samaa näköä. Kurkkas Emilyn, mulla on mun look-a-likekuva profiilissa. Tunnistatko itseesi yhtään?
Kukas tuo look-a-like on :ashamed:

Niin ja joo, piti ihan katsoa omaakin profiilikuvaa ja kasvoni näytti kapeammilta kuin muistelin, en ole tottunut kun olen vuosien varrella "laihtunut" (paino tasautunut eri alueille) ja laihtunutkin.

nainen
Mutta mistä te tiedätte, jos joku kattoo teitä? Tai siis mistä tiedätte että he kattoo että wow miten hyvännäkönen? Kyllähän nyt aina jonkun silmät vahingossakin johonkuhun osuu, mutta miltä he näyttää joista tiiätte että tuo nyt kattoo "sillä silmäsllä"?

Siis ihan täysin mielenkiinnosta kysyn. Tuli vaan mieleen, kun mietin et miten ite katon ihmisiä tai sitä kun huomaan jonkun mua kattovan.

En ole havainnut mitään erityistä. (Paitsi eräässä pienessä kaupungissa kaakonkulmalla tuntui että pelkät korolliset kengät (ei niin korkeat etteikö niillä olisi osannut kävellä) tuntuivat aiheuttavan katseiden kerääntymistä, vaikken ollut edes laittautunut.)

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mutta mistä te tiedätte, jos joku kattoo teitä? Tai siis mistä tiedätte että he kattoo että wow miten hyvännäkönen? Kyllähän nyt aina jonkun silmät vahingossakin johonkuhun osuu, mutta miltä he näyttää joista tiiätte että tuo nyt kattoo "sillä silmäsllä"?

Siis ihan täysin mielenkiinnosta kysyn. Tuli vaan mieleen, kun mietin et miten ite katon ihmisiä tai sitä kun huomaan jonkun mua kattovan.
Kyllähän sen huomaa katseesta ja usein hymystäkin, jääkö katsomaan vai käveleekö vain ohi.. ei sitä osaa selittää, mutta selväähän se on. Tosin voi jotkut kai kiinnostua ilman että sitä ulkoapäin näyttävätkään. Mieti miltä itse näyttäisit? Jos itse katselen ihmisiä ohimennen, se on yleensä vilkaisu eikä sisällä pitempää katsekontaktia.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Se on Maria Callas. Googlettele pois :D
Mua on monet äitini ikäpolven ihmiset sanoneet hänen näköisekseen, harvempi nykyään Callasta tunteekaan (Suomessa etenkään).
Do diin. Silläkin on hassu nenä :D
Jesh, nenäkerho =) (Mun mielestä tuo on todella upean näköinen nainen, etenkin kun on suurimmassa osassa kuvista yli keski-iän).

nainen

Kyllähän sen huomaa katseesta ja usein hymystäkin, jääkö katsomaan vai käveleekö vain ohi.. ei sitä osaa selittää, mutta selväähän se on. Tosin voi jotkut kai kiinnostua ilman että sitä ulkoapäin näyttävätkään. Mieti miltä itse näyttäisit? Jos itse katselen ihmisiä ohimennen, se on yleensä vilkaisu eikä sisällä pitempää katsekontaktia.
No se just, kun en itse katso ihmisiä sillä tavalla pitkään. Jos huomaankin jonkun olevan erityisen hyvännäköinen, katson ihan samalla tavalla kuin muitakin, ohimennen, vilkaisten. Enpä juurikaan ota katsekontaktia. En usko että vaikka pitäisin ihmistä kuinka hyvännäköisenä tahansa, se sitä mun katseestani huomaisin. Niin tää siis koskee jotain kaupassa käyntiä tms., baareilu erikseen.

Baarissa tietenkin huomaan, kun miehet on "julkeampia", tuijottelemaan ja flirttailemaan, mut sen taas uskon johtuvan, kuten ensimmäiseenikin kommenttiin kirjoitin, ihan siitä tietynlaisesta "baarikäyttäytymisestä" enemmän kuin mun häikäisevästä ulkonäöstä. Tällaista samanlaista käytöstä en tunne juurikaan kohtavaani kaupassa, kirjastossa tms.

merimies

Heh, kyllä mä ainakin katson ihmisiä pitkään ja silmiin ja hymyilen vaikken sillä "silmällä katsokaan".. Luulevatko kaikki nyt, että katselen sillä silmällä miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... Voi kääk!

Itse kysymykseen: Tiedän kääntäväni katseita joskus.

Nainen - nojoo, jotkut miehet yrittää baarissa ketä tahansa, mutta eihän kukaan kuitenkaan ole kaikkien mielestä häikäisevä, siitäkin huolimatta minua on joskus pyydetty ulos ruokakaupassakin, miehet on hassuja :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja merimies:

Heh, kyllä mä ainakin katson ihmisiä pitkään ja silmiin ja hymyilen vaikken sillä "silmällä katsokaan".. Luulevatko kaikki nyt, että katselen sillä silmällä miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... Voi kääk!

Itse kysymykseen: Tiedän kääntäväni katseita joskus.
Sepä se, ei sitä sanoin osaa selittää. Tietenkään jokaisen hymyily ei ole osoitus kiinnostuksesta, mutta en minä väittänytkään että jokaisen katseita keräilisin. Joskus sen vaan huomaa ihan selvästi, joskus jää epäily, toiset hymyilevät muuten vaan.

Yhteistyössä