Keräätkö miesten katseita kaupassa tai kaduilla

• Viestiketjun aloittaja Hup
  • Ensimmäinen viesti
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse? :)
Siis eikö sun mielestä kukaan mies katsele ketään naista sillä silmällä - tai millään silmällä? Vai mikä kommentti tämä on? Tai eikö sun mielestä kukaan voi katsoa Emilyniä esim. ihaillen?
Voi toki. Mutta ihmettelen vaan sitä miten hän voi olla niin varma siitä et häntä katsellaan nimenomaan ihaillen. Emilyn itse laittaa sen vaiston piikkiin. Mä vaan ehdotin muitakin mahdollisia vaihtoehtoja. Mä väittisin et moniakin naisia katsellaan ihaillen, mutta tuskin heistä kaikki sitä edes huomaa/tiedostaa. Mutta ehkä Emilyn on vaan herkkävaistoisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja en kirjaudu!:
kun en viitsi saada omahyväisen paskan leimaa, mutta mä tiedän, että mulla on todella hyvä perse monen mittapuun mukaan ja tiedän, että sitä KATSOTAAN ohimentyä. olen kuullut siitä jo monta, monta vuotta.
joskus se on todella ahdistavaa.
Hyvä pointti, mutta palstan tason tuntien en jaksanut aiheesta välittää. Kysymykseen kun vastaa, on omahyväinen paska. Ihan niinkuin se olisi joltakulta pois, että joku katselee jotakuta tai sitten pitäisi esittää tiedotonta, että joo ei mua kyllä koskaan kukaan katso, jotta saisi katkeralta palstalaiselta kukkapuskan :flower: Minunkin persettäni moni katsoo, vaikka minun mielestä se on ISO. Ooh, onpas kivaa nyt omahyväillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Toiveajattelu? Itsekeskeisyys? Ihailuntarve? Mistään noistahan ei siis voi kyse? :)
Siis eikö sun mielestä kukaan mies katsele ketään naista sillä silmällä - tai millään silmällä? Vai mikä kommentti tämä on? Tai eikö sun mielestä kukaan voi katsoa Emilyniä esim. ihaillen?
Voi toki. Mutta ihmettelen vaan sitä miten hän voi olla niin varma siitä et häntä katsellaan nimenomaan ihaillen. Emilyn itse laittaa sen vaiston piikkiin. Mä vaan ehdotin muitakin mahdollisia vaihtoehtoja. Mä väittisin et moniakin naisia katsellaan ihaillen, mutta tuskin heistä kaikki sitä edes huomaa/tiedostaa. Mutta ehkä Emilyn on vaan herkkävaistoisempi.
Uskon tämän (tummennetun) muttei se vähennä sitä, että varmasti Emilyniäkin ihaillaan. Mun kokemuksen mukaan monille miehille riittää jo se, että on hoikka ja tumma. Siis täällä Suomessa :snotty:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Keski-Suomessa.. Mutta onko ne kolmekymppiset enää "nuoria" naisia? Aika moni alkaa pulskistua juuri minua iässä ja tästä eteenpäin.. Hellsinigissähän kaikki on toisin ;)
.
No, tilastollisesti helsingissä ja pääkaupunkiseudulla yleisestikin on hoikimmat naiset ja tilastollisesti esimerkiksi savossa taas synnytysikäiset naiset ovat huomattavasti lihavempia kuin pääkaupunkiseudulla ja se alkaa olemaan jo ongelma äitiyshuollossa...
Pääakupunkiseudulla onneksi on vielä niin että suurin osa naisista ikään katsomatta on normaalipainoisia

firequeen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hup:
Väitän keräävän, ukkoo se välillä kiusaa kun pukeudun seksikkään naisellisesti, miehet katsovat.
Mä pukeudun normaalisti, en seksikkäästi koska haluan välttää sellaista. Tissivako ei saa näkyä. Kerään katseita, olenhan nuorennäköinen, hyvinsäilynyt vanha.
Niimpä, ja aloittajan "seksikkään naisellinen" luultavasti meinaa juuri sitä, että vähintään puolet tisseistä on tarjolla paidan ulkopuolella näkyvillä (siis puolet molemmista, ei toinen kokonaan!) ja perse on ahdettu liian tiukkoihin Crazy Age-pissisfarkkuihin, jopiden lahkeet taas on ahdettu rumien mokkasaappaiden, joissa 8 sentin korko, varsiin.

Ja kaiken kruunaa se, kun tämä "naisellisen seksikkäästi" pukeutunut nainen ei osaa kävellä niillä korkosaapikkaillaan, vaan vetelee liian pitkiä/lyhyitä askelia polvet koukussa huonolla ryhdillä :D
taisit nähdä minut :LOL: no ei, leikki leikkinä, minulla oli grazy aget kun ei ollut muita puhtaina MUTTA myös pitkä musta neuletunika joka takuulla peitti perse-lantio osaston :D ja saappaat joissa pikkuinen 2cm kiilakorko... mutta jos vetäisin korkkarit niin kyllä osaisin kävelläkin niillä ! :)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Uskon tämän (tummennetun) muttei se vähennä sitä, että varmasti Emilyniäkin ihaillaan. Mun kokemuksen mukaan monille miehille riittää jo se, että on hoikka ja tumma. Siis täällä Suomessa :snotty:
Jep, tätä sanoinkin jo aiemmin myös samaa.

vieras
ehei, en todellakaan, en edes baarissa koskaan ollut kerännyt... mieskin sanoi, ettei olis mua sieltä baarista huomannut, ellen olisi varpaillensa tallonut ja imuunsa tarttunut... Ja onpa eräs mies ihan selvin päin kerran tullut sanomaankin, että mun täytyy olla koko planeetan rumin nainen... ja silloin olin vielä laittautunut...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Katselevat ja välillä tulee juttelemaan.
Tuossa yksi hyvä esimerkki, mikä usein tulee sen katselun jatkeeksi, kyllä sellaisen silmäilyn tunnistaa.
niin ja ei sellaista naista olekkaan jota joku mies ei katselisi silmäillen ja ihaillen.
Minä väitän, etät on, minäkin olen semmoinen!

No kyllä...mutta tavallaan siihen pyrinkin koska lähes joka päivä meikkaan, laitan hiukset ja pukeudun omasta mielestäni hyvin että kyllähän siiinä hakee takaa sitä että näyttää hyvältä vaikka pinnallista onkin.

:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja :attn: :
Mikähän siinä on et toisia muka joka paikassa joku aina katselee ihaillen ja toisia ei sitten muka kukaan koskaan missään?
Niin, mikähän siinä tosiaan on? :xmas:
No kun en mä usko et se menee ihan automaattisesti niin et nätit vs susirumat :whistle:

Yhteistyössä