etsintäkuulutetaan: menkat!!

  • Viestiketjun aloittaja maija myöhäinen
  • Ensimmäinen viesti
maija myöhäinen
Kysyn saman asian nyt täälläkin kun vauvakuume puolella ei oikein vastauksia tullut...

Eli kp tällä hetkellä 42/28-31 eli aika mukavasti myöhässä taitaa menkat tulla. Lasta ollaan yritetty kohta vuosi ja luulempa että jotain minussa on pahasti vialla - raskaana en siis ole. Kaksi negatiivista kotitestiä olen tehnyt ja terveyskeskuksessa tehtiin vielä yksi eilen - ja negatiivinen. Eikä muutenkaan mitää ihme tuntemuksia ole ollut.

Ajattelin kysäistä, että mistä syistä teillä on joskus ollut menkat pahasti myöhässä jos ette ole olleet raskaana? Yritän vain kartoittaa itselleni mahdollisia vaihtoehtoja eli mitä on odotettavissa... Lääkäriin ollaan lapsettomuuden vuoksi miehen kanssa menossa huhtikuun alussa, ehkä siellä selviää todellinen syy, mutta haluaisin tutustua silti jo mahdollisiin vaihtoehtoihin, etten ole sitten täysin pihalla jos jotain ihmeellistä ilmenee :/

Kiitos jo etukäteen vastuksistanne! =)
 
Kannattaa tosiaan mennä lääkäriin koska siellä pystytään kertomaan missä vika piilee.. Toivottavasti ei mitään vakavaa. Sitä ei oikein pysty tässä kertomaan mikä saattaa olla vikana eikä kannata lähteä veikkailemaan. Voi olla et saat heti terolutit käyttöön ne pitäis auttaa kuukautisten tasapainoittamiseen. Tsemppiä teille ja kaikkea hyvää!!!
 
maija myöhäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2006 klo 16:18 pirre81 kirjoitti:
Mulla oli kanssa menkat 3kk:n tauolla eikä alkanu millään lääkäri määräs Teroluteja ja niillä ne sitten tuli. Syynä siis PCO ja lapsettomuushoidoissa ollaan. Tällä hetkellä IVF-jonossa.
Tuota PCO:ta mulle on kans veikkailtu kun ultrattiin, mutta ei vielä varmistettu todeksi. Sitä se varmaan sit on. Raskauden mahdollisuudet saa ainakin taas hetkeksi heittää nurkkaan :(

Taidan kuitenkin odotella tuonne huhtikuun alkupuolelle sitä lääkäriä, jospa hän sitten ne terolutit määräis! Kiitos vastauksistanne! =)
 

Yhteistyössä