Pirre 81

  • Viestiketjun aloittaja seiskaseiska
  • Ensimmäinen viesti
seiskaseiska
Me ollaan käyty naistenklinikalla, en oikeion muista kaikkia summia, mutta joka kerta kun käyt polilla se maksaa 22 euroa, ja muistakseni mieskin maksoi kerran se 22 euroa (vuosimaksu hänelle), labrassa käynnit on ilmaisia, silloin ei tarvitse käydä ilmoitautumassa, vaan suoraan labraan. Synarela, elikä nenäsumute maksoi jos muistan oikein n. 80 euroa, ja me tarvittiin niitä 2 purkkia. Sitten Puregon injektioneste oli kyllä kallis en muista tarkka summa mutta oli yli 100 euroa, Pregnyl ei ollut kallis eikä Lugesterone kapselikaan olleet niin kalliita, mutta kyllä hoitoihin menee melko paljon.
 
Kiitoksia vastauksesta seiskaseiska!

Jotain tällästä olen uumoillutkin, että lääkkeet maksaa, siks ollaankin kerätty rahaa säästöön niitä varten.Ja loppujen lopuks ei mua se raha siinä niinkään haittaa kun on ajatuksissa se lopputulos minkä sieltä voisi saada! :) :) Mut on mukava tietää edes vähän osviittaa siihen että paljonko kannattaa vielä säästää.

No ens viikon tiistaina meillä sitten selviää mikä meidän aikataulu IVF:n suhteen on. Meillä on 7.2. IVF-hoidon suunnittelukäynti! Odotan jo innolla! :D
 
RPM
Hei, muista myös se että kelahan korvaa lääkkeet kun ne menevät vuodessa se tietyn rajan ylitse. Meillä meni ainakin kiljuen se raja rikki (en muista oliko jotain 500e) ja sit oli kaikki resepti lääkkeet ilmasia. En tiedä miten muissa apteekeissa mut ainakin yliopiston apteekki seuraa ja myöskin hakee itse kelalta nämä "korvaukset". Vaivatonta, muuten joutuu itse keäileen liput ja laput, kysy apteekista ennen kun ostat mitään et ei sit jää uupuun loppu summasta.
Tsemppiä kovasti!
 

Yhteistyössä