Hakutulokset

  1. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Voimahalaus Kilu87 :hug:
  2. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Mun rakenneultran voipi lisätä. Eli 29.3. Se tehdään jo viikolla 18+. Meidän suvussa on ollut ikäviä sydänvikoja ja vauvoja on menehtynyt niihin, joten pitää lääkärin mukaan katsoa rakenteet ennen viikon 20 täyttymistä. Hassua en kyllä muista esikoisesta olleen semmoista puhetta, vaikka sydäntä...
  3. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Tervehdys piiiiiitkästä aikaa... En kerennyt tässä kaikkia viestejä selata, pitää käydä ajan kanssa. Toivottavasti ei ole tullut pettymyksiä. Aika mennyt tosi vaudilla, huomasin jo lokakuisiakin olevan... eihän siitä omastakaan plussasta kauaa ole =) Mutta oli np-ultra maanantaina ja vastasi...
  4. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Kävin tänään varhaisultrassa ja olo on sekä huojentunut että onnellinen. Ultrassä löytyi yksi elävä sikiö oikeassa paikassa, eli ulkopuolisen tuntemukset ovat johtuneet mun iskiasvaivasta. Pienen sydän sykki ja vastasi viikkoja 7+1. :heart: Vanilja 87 FB-ryhmään pääsee laittamalla ryhmän...
  5. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Mariaana täällä työpäivän keskellä käväisi lukemassa kuulumisia. On kyllä melkosta tuskaa töissä olo... väsyttää, oksettaa, alaselkää kivistää ja sitten pitää esittää, että kaikki on niinku ennen joulua. Lähin työkaveri tietää, voi käydä välillä sille purkamassa fiiliksiä :) Elämän tavoista...
  6. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Nippe82 Tunnustan :ashamed: Olen myös katsonut äippäloman kestoa, vaikkei LA:kaan ole vielä varmistettu. Itseasiassa olen katsellut sitä silloinkin, kun en ollut raskaana... että jos nyt tärppäis, niin.... Oli tänään loman jälkeen ensimmäinen työpäivä ja kului melko nihkeästi. Onneksi oli...
  7. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille :hug: Kovasti surua tässä ryhmässä ollut. Ja kiitokset Jennylle uudesta pinosta. Täällä jatkuu etova olo ja väsymys. Toisaalta toivoisi helpotusta, toisaalta pelkää, että helpottaa liian aikaisin.... Km-pelko. Missä vaiheessa teillä on yleensä...
  8. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Tii* Minulla on alaselänkipuja, jotka säteilee kylkeen, reiteen ja alavatsaankin. Joskus tuon oikeanpuoleisen alamahatuntemuksen takia oon pelännyt kohdun ulkopuolistakin. Toivottavasti ovat vain säteilykipuja. Pahoinvointi on päivä päivältä ikävämpää, mutta toisaalta lapsenhan pitäis voida...
  9. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Hyvää ja menestyksekästä uutta vuotta kaikille äideille ja masuasukeille :heart: Tänne on tullut ihan mahdottomasti kirjoituksia, en kerennyt ihan kaikkea lukea. Ollaan oltu viikonloppu reissussa, kun päätettiin lähteä perheen kanssa extempore hotellilomalle. Poika/tyttöoloista Esikoisen...
  10. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Hei Tervetuloa uusille, vaikka enhän täällä itsekään montaa päivää ole ollut =) Sain tänään ensimmäisen neuvola-ajan 18.1. Hieman jännittää. Menin eilen illalla googlettamaan kohdun ulkopuolisen raskauden oireista sillä seurauksella, että koko yö olin tuntevinani niitä :ashamed: Tii*...
  11. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Kilu87 Ainakin D-vitamiinia suositellaan talvikuukausille. Virallinen suositus taitaa olla se 10 mg/päivä. Myös foolihappoja ois hyvä syödä. Mullekin isäntä toi multitabsin raskaus&imetys monivitamiineja. Niissä yhdessä pillerissa kaikki tarvittava. Esikoista odottaessa ei vielä noista...
  12. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Hei, Täällä on päivä vietetty sähkökatkon keskellä kynttilän valossa. Hieman erilainen päivä, kovasti sitä on nykyihminen sähköstä riippuvainen. Äitiysvaatteista mulla on edellisestä raskaudesta housut ja masutuubi. Muuten en raskausvaatteita tarvinnutkaan. Silloin (2007-08) kun oli niitä...
  13. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Lisah: Kiitoksia ammattilaisen vastauksesta. Samaa sanoi oma kampaajani, kun odotin esikoistani. Silloin laitatin vaalennuksen päälle vielä punaisen värin... eli tavallaan tuli tupla-altistus. Muistan vain myöhemmin lukeneeni artikkelin, jossa puhuttiin mahdollisista vaikutuksista poikien...
  14. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Kun tätä pinoa lukee, kovasti on ollut raskas joulun aika. Lämmin osanotto kaikille menetyksen kokeneille :-( Oireista on ollut keskustelua.... Itsellä ollut lähinnä väsymystä, janon tunnetta, omituinen maku suussa, jonka takia juuri mikään ei maistu millekään. Ja sitten vessassa on saanut...
  15. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Heipä hei kaikille :) Vielä yksi plussalainen ilmoittautuisi. Viikko sitten sain testissä haamun ja keskiviikkona tuli selvä plussa. LA on oletettavasti siinä 27.-29.8. välillä. Kierto on epäsäännöllinen, joten tarkka LA sitten ultrassa, mikäli sinne saakka selvitään. Esikoinen on nyt...
  16. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Hei piiiitkästä aikaa :wave: En tiedä muistaako täällä kukaan... taisi olla syksyä, kun viime kerran kirjoittelin, soseiden syöntiä silloin harjoiteltiin perunaporkkanaa tms. ... voi niitä aikoja. Tuttuja nimiä täällä näyttää vielä olevan ja kiva, että huhtihiput vielä on pystyssä...
  17. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Kotihoidontuesta loma-aikana. Mulle kelasta sanottiin, että voin hakea myös loma-ajalle rahaa, jos lapsi ei ole hoidossa. Todella ristiriitaista, tietävätköhän siellä KELALLA itsekään. Täytynee käydä paikanpäällä kysymässä, vaikka voihan sitä rahaa aina hakea, ilmoittaa hakemuksessa selvästi...
  18. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Joanna ja muut mulle KELASTA sanoivat,että kunhan lapsi ei ole päivähoidossa rahaa tulee. Minkä ikäisinä yleensä alkavat ryömiä, kun luin että joillakin jo lapset liikkuvat? Meillä tahto olisi kova, mutta vielä pitkä matka siihen, että eteenpäin päästäis.
  19. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Heilille oikein paljon voimia. Toivottavasti pienen massulle löytyy pian oikeata apua. Velli-keskustelusta... Mun äiti, joka on neuvolaterkkari, suositteli myös suoraan puuroon siirtymistä... ja suositteli kauralla aloittamista. Soseita on makupaloina syöty sellaiset reilut kaksi...
  20. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Meillä mennään hieman pienemmissä vaatteissa. Nyt käytössä 62 cm, viimeisipiä 56 cm oon laittamassa pois ja 68 cm osittain ottamassa käyttöön (vielä kuitenkin hieman isoja) ... Olin pari viikkoa sitten lastenvaatekutsuilla, jossa oli vajaa 1 kk ikäinen vauva. Että usko kun se oli pieni...

Yhteistyössä