~elokuun epelit 2012~

Täälläkään ei mitään uutta, mutta piti tulla toivottamaan kaikille
IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUA! :xmas:

Kinkkua maistelin jo äsken vähän ja taidan mennä jatkamaan samoissa tunnelmissa :heart:

Callisto 7+1
 
:heart:

Näin pääsimme jouluun, on valkea maa,
Vaan ystävät rakkaat, on toivottavaa,
Et jouluilon jälkeen vielä iloita vois
Ja tulevat päivät veis pelkomme pois.

Jos jouluilon jälkeen vielä iloita vois,
Ei parempaa lahjaa nyt toivoa vois.


:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Saraella
No niin alkoipas tää joulun vietto mukavasti kun aamulla heräsin tosi koviin vatsakipuihin ja kun vessaan pääsin niin tuli 3 veristä hyytymää ulos ja nyt sit vuotaakin ihan kivasti muutenkin :'( mä oisin niin toivonu että tää ois loppuunasti kestäny mut ei sit päästykkään alkua pidemmälle,toivottavasti enempää ei tulis näitä juttuja tähän pinoon :)
 
Voi taapero miten kurjia uutisia. Tosi suuret pahoitteluni :hug:

Pampulainen: ma olen ulkosuomalainen- antoivat tuommoiset ohjeet taalla britanniassa. Luulen, etta tutkimus tehdaan vatsan paalta. Tein suomessa esikoisen rakenne-ultran ja se tehtiin sisakautta. Ei mitaan ohjeita tullut tuolloin.

Rauhaisaa Joulua!!!!
 
taaperox5 :hug: , todella ikävää ja vielä ikävämpää että sattuu näin joulun aikaan.

Ultrauksista Mulla ekassa raskaudessa ultrattiin np-ultra mahan päältä ja rakenneultra luonnollisesti myös. Näin ainakin täällä turun seudulla tehdään.
 
Taaperotx5 pahoittelut, ja tsemppiä jatkoon! Täällä stressataan oikeen kunnolla kun paino on lähteny laskuun -2 kg päivän aikana! :eek: ja oon kyllä syöny ihan kunnolla ja näin ja nyt sitte pelottaa että alkaa vuotelemaan :( Vähäiset oireetkin on hävinnyt melkein kokonaan,välillä vaan vihlasee masusta :/ täytyy kyllä varata yksityiseltä aika ultraan,en millään kestä ootella siihe np-ultraan 17.1 ! Huolestunut hattara ja pupu 8+0
 
Viimeksi muokattu:
Scarlett89: Mulla useampi keskenmeno takana ja 2 niistä meni kivuttomasti, sikiön kasvu vain loppui, pieniä tuhruvuotoja oli mutta ei kipuja. Keskeytynyt keskenmeno ei aina kipuile tai oireile mitenkään, vuotoja voi tulla. Spontaanit keskenmenot taas yleensä kipuilevat kun kohtu alkaa supistella raskausmateriaalin ulos saadakseen. Jos sinulla oli vasta se ultra niin se ultrauskin saattaa vaurioittaa limakalvoja ja pieniä vuotoja aiheuttaa. Eipä näistä ikinä tiedä. Vuodot voi olla ihan normaaleja tai sitten enteillä keskenmenoa.
 
Tulin tännekin ilmoittamaan, että mut voi poistaa listalta. Aatonaattona alkoi tuhruvuoto, joka on nyt yltynyt. Raskausoireet hävisivät muutamaa päivää aiemmin. Nyt on vuotokin yltynyt ja suurempia kipuja odotan vielä alkavaksi.. :/

Toivon sydämestäni, että tässä ryhmässä ei kohdata enää näitä uutisia ja saisitte loput elokuiset nyyttinne syliin saakka <3

-Minki-
 
Heippa kaikille!
Vieläkö mukaan mahtuu uusi odottaja? :) Olen 23-vuotias, mieheni 25-vuotias ja meillä on 10kk ikäinen tyttö ja nyt siis pikkukakkosta innolla odotellaan. LA ei ole vielä ihan varmaa, mutta elokuun loppupäivinä kuitenkin luulisin.

En ole ennen täällä kaksplussan foorumilla kirjoitellukaan, mutta perehdyn myöhemmin asiaan paremmin :) Joka tapauksessa mukavaa joulunaikaa kaikille!! Ja suuret pahoittelut kaikille keskenmenon kohdanneille :(
 
Heipä hei kaikille :)

Vielä yksi plussalainen ilmoittautuisi. Viikko sitten sain testissä haamun ja keskiviikkona tuli selvä plussa. LA on oletettavasti siinä 27.-29.8. välillä. Kierto on epäsäännöllinen, joten tarkka LA sitten ultrassa, mikäli sinne saakka selvitään.

Esikoinen on nyt reilut 3,5 vuotta... hienolta taas tuntuu olla tässä tilanteessa. Ensimmäisessä odotuksessa täällä myös aikoinaan aktiivisesti palstailin. Sanovat, että toiseen raskauteen suhtautuu rennommin. Mutta kyllä minä ainakin olen joka vessassa käynnillä jännittänyt, että onko sitä verta tullut...

Ikää mulla 35 v. ja toinen lapsi tulossa LA tosissan sitten myöhemmin.

Lämmin osanotto ja voimia kaikille menetyksen kokeneille :hug:

Mariaana 4+?
 
heippa kaikki!

Marde79: Ei vuoda ihan koko ajan, mut aina välillä.. ei välttämättä ees joka päivä, mut noin joka toinen päivä.

Jep jep. Pahoinvointi on vähentyny. Mä niin pelkään, ja luulen, että ensviikolla tulee huonot uutiset ultrassa. pahoinvointia siis on vielä, mutta ei enää lähellekkään niin paljoa, kun mitä oli joku aika sitten. Eilen tuli taas verta. ..ei vieläkään kirkasta, eikä hyytymiä, eikä alavatsa kramppejakaan oo pahemmin ollu.. mitä ny niitä normaaleja, mitä mulla on jatkuvasti, ku mulla tuppaa meneen maha sekasin kaikesta mitä syön :ashamed:
Ei mulla oo edes enää yhtään raskaana oleva olo. Ihan ku mitään ei tapahtuis kropassa. Kaikki on jotenki pysähtyny. :( voi kyl johtuu siitäki, että oon varmaan sit alitajunnassani toitottanu itelleni, ettei siellä mitään ole.
vähän taas alakulonen viesti.. :ashamed:

Emilien 7+2?
 
Heippa kaikille!

Täällä yksi plussannut ilmoittautuisi. Eli siis olen 22-vuotias ja meillä on ennestään yksi 04/2010 syntynyt poika, eli pikkukakkonen tulossa. :) LA olisi laskujeni mukaan 15.8 ja synnytyssairaala TYKS.
Ensimmäiseen neuvolaan pitäisi suunnata 30.12. Kuinka moni teistä muuten aikoo mennä sellaiseen varhaisultraan, mikä on omakustanteinen? :)

Pahoittelut myös kaikille menetyksen kokeneille. :'(
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Minki ja taaperox5 :hug:

Täällä ollaan niin ähkyina jouluruoista ettei tiiä miten päin olisi.. mitähän sitä huomenna söisi?! Ei varmaan maistu paljon mikään kun on syöny niin paljon kaikkea ja kaikki tuntuu nyt vaan öklöttävän. Olo on ollu suht ok, kuvotusta ei ole enää niin paljon.. rinnat on vähän arat joten siinä ne oireet taitaa väsymyksen lisäksi olla.

Harmittaa niin paljon kun ei sinne varhaisultraan pääse, tässä on vielä monta viikkoa jännäiltävää. Eilen tuli taas vaaleanrusehtavaa valkovuodon seassa..ja alavatsaa juili. No ei auta kun odotella :)

8+4? tänään.
 
Kauheesti keskenmenoja!Tosi paljonvoimia Sannak, Taaperotx5 ja Minki. Tos kurjaa!

Täällä kans ihan ähkynä ollaan! Tosi hyvin upposi kaikki ruuat, kinkut ja muut. Tänään pitäisi vielä mennä anopin luo yhdelle jouluaterialle, HUH! Miten muiden joulu?

Nepo 8+0 POKS! :heart:
 
Moikka! Joulu meni rauhallisesti, tuli syötyä hyvin ja tietysti levättyä! :)

Eilen istuttiinkin sitten 5 tuntia päivystyksessä kun tossa masun vasemmalla sivulla turvotusta, joka oikealla kyljellä maatessa ilmeisesti painaa jotain hermoa, kun vasen jalka puutuu silloin.. Noh, lääkäri ei osannut asiaan sanoa oikeen juuta eikä jaata, veikkasi vaan jotain iskiassärkyä, johon ei tepsi kuin aika ja panadolia neuvoi syömään.. :confused:

Ajattelin tässä nyt yleisesti kysellä, että onko teillä kaikilla tullut jo pahoinvointia tms etomista?
Itselläni ollut vain maha turvoksissa ja alavatsa kipuilee silloin tällöin, ilmavaivat ja ummetus lisääntyneet+väsymystä.. |O Mutta pahoinvointia ei ole ollenkaan.. Että olenko poikkeustapaus kun ei ole yhtään oksetusta ollut??:confused:

Kapuh ja mölli 5+4 :)
 
Viimeksi muokattu:
KapuH mulla ei esikoista odottaessa ollut minkäänlaista pahoinvointia, ei pienintäkään etomista tai mitään koko raskausaikana. ;) Tässä tokassa on ajoittain ihan pientä etomista ollut, ei sen kummempaa. Ja joo, mulla kanssa tota ummetusta, ei kivaa ollenkaan. Nauti ihmeessä kun ei tarvi kärsiä pahasta olosta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: KapuH
Pahoittelut kaikille suuren menetyksen kohdanneille :(

Ja tervetuloo uudet :)

kapuh ei oo ollu muuta kun iltaisin maha turvonnu ja tissit kipeet.


ON: eipä ihmeitä, alamahassa aika ajoin paineen tunnetta ja turvotusta iltaisin. Siinäpä se, digitesti sanoin jouluaattona raskaana 3+ jolloin miulla olis ollu omien laskujen mukaan viikkoja 5+2, eli täsmää. Neuvolan mukaan nyt olis viikot 6+0.


FACEBOOK RYHMÄSSÄ ON NYT 14 HENKEÄ, TERVETULOA SINNEKIN PUOLELLE!!!
 
Pahoittelut kaikille keskenmenoista :( Tuntuu että melkein puolelle porukasta on käynyt huonosti tosi surullista..

Mulla on sellasta etomista välillä mut yleinsä menee ohi jos syö jotain eli tulee kun on ollut syömättä vähään aikaan.

Sanle oletko sitten päässyt ultraan näissä keskeytyneissä keskenmenoissa vai saanut tietää vasta sit np ultrassa? Kun mietin et vaikka neuvolaan siitä soittaiskin niin luultavasti ne vaan sanois että voi olla ihan normaalia kun oli noin vähäistä se vuoto.. Vai miten sun tapauksessa?

Toivotaan nyt että ei tulisi enempää näitä ikäviä uutisia tällä palstalla. Paljon tarrasukkia kaikille!
 
Ikävää, että taas jouduin huonojen uutisten vuoksi päivittelemään listaa :( Paljon tsemppiä jatkoon! :hug:

Mutta olihan tuossa pari uutta tulokastakin, eli Onnea uudet ja tervetuloa! :) Olkoon teidän liittyminen täysiaikaista!:heart:

ON Joo eli. Täällä on vietetty joulu jokseenkin alavireisissä fiiliksissä. Väsymys on kova, ja koko ajan on tuntunut vain, että olis jo ohi nämä pyhät. Mutta onnea on olla nyt tämän viikon vapaalla, joten yritän ottaa siitä kaiken ilon irti! Vielä siis pari yötä varhaisultraan! Jännittää! :)
Tänne on tullut semmoinen yleinen ällötys kaikkea ruokaa, makeaa ja suolaista kohtaa. Mikään ei oikein maistu, mutta pakko se on jotain syödä. Olisin niin mielelläni pitänyt sen oireettoman vaiheen koko loppu ajan! No, jospa se tästä helpottaa. Onneksi ei okseta vielä ainakaan :| Jouluruoat ei ole ollenkaan maistunu samalta ko ennen, mikä on harmi kun niin tykkään eritoten kinkusta ja porkkanalaatikosta.. Riisipuuro ja luumusoppa sentään maistuu!

-pansku- ja bubu 8+0 POKS! :D
 

Yhteistyössä