Hakutulokset

  1. Luminella

    Maailman helpoin raparperimehuohje tulee tässä!!! :)

    Eli: 2kg raparperia 500-700g sokeria (oman maun mukaan) 7-8l vettä Laita vesi kiehumaan. Pilko raparperit isoon astiaan (tai kahteen pienempään) esim. kattilaan. Lisää sokeri raparperien päälle. Kun vesi kiehuu kaada se raparperien ja sokereiden päälle. Anna jäähtyä muutama tunti...
  2. Luminella

    Mä taas mietin, että ei kait kukaan äänestä Perussuomalaisia...

    ...ottaako joku ne tosissaan? Apua.
  3. Luminella

    Tiedote Gracolta!! Turvallisuusriski!

    http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=14377
  4. Luminella

    Tuplapronssia naisille!!!

    Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Lätkässä ja viestissä!!! :flower: :flower: :flower: :D :D :D :wave: :wave: :wave:
  5. Luminella

    Lomavinkkejä kaivataan (Suomessa)

    Heippa, kehukaas nyt omia paikkakuntia tai muita hyviä lomapaikkoja, joissa jotain nähtävää. Meillä alkaa viikon päästä loma ja lähes kaikki suunnitelmat auki. Joensuuhun mennään yksiin häihin, että Pohjois-Karjalassa ollaan jo valmiiksi. Mutta koko Suomi huomioidaan, jos vinkit vaan tarpeeks...
  6. Luminella

    Mitä viedä synnärille?

    oon tänään menossa katsomaan naapuria synnärille ja mietin, että mikä ilahduttaisi eniten. Itse en ole ollut vastaavassa tilanteessa, joten kysynkin teiltä, että mitä kaipasitte, kun olitte juuri synnyttäneet? Tässä tapauksessa synnytyksestä on kulunut pari päivää. Älkää vastatko omaa rauhaa...
  7. Luminella

    Rupes lapsettaa...:D

    Kävin Tiimarissa ja ostin sit itelle kaikkee vappukamaa!! Hyrriä 3 kpl, vesipillejä, saippuakuplia, vappupillejä, serpentiiniä, ilmapalloja, yms... Mies kattoi hitaasti kun tulin kamppeitten kanssa kotiin ja rupesin riehuu. Naapuri nauroi, kun saippuakuplia tossa ulkona puhaltelin. :D Niin...
  8. Luminella

    Terveisiä Gambiasta!:)

    B) B) olipa ihana reissu ja loma. Liian lyhyt. Oltiin vain viikko, mutta paljon ehdittiin nähdä ja kokea. Nähtiin elämää kylissä, nautittiin livemusiikista joka ilta (lähinnä reggae tuntui soivan), biletettiin paikallisten kanssa, kalastettiin paikallisten kanssa, "parannettiin maailmaa"...
  9. Luminella

    GAMBIA?

    Heippa! Ollaan miekkosen kanssa lähdössä huhtikuussa Gambiaan ja mieluusti ottaisin vastaan kokemuksia, jos jollain on. :) Mennään Bakauhin hotelli Cape Pointiin. http://www.tjareborg.fi/hotel/hotel.aspx?regionid=19541&countryid=19600&categoryid=1&resortid=19602&hotelid=23146&moreinfo=true...
  10. Luminella

    Ihan tietämättömänä kyselen...

    Olen varannut Diacorin lapsettomuusklinikalle ajan. Oon ollut gynekologiin sähköpostitse yhteydessä ja hän sanoi, että mun pitäis tulla vastaanotolle kp10 aikoihin. En ole hulluna viitsinyt pommittaa tätä gyneä viesteilläni, kun ajattelin, että vastaanotolla sitten voi jutella. Mutta nyt...
  11. Luminella

    Kesälomamatka varattu!!:)

    En meinaa pysyä housuissa, kun oon niin innoissani!!! Lähdetään kaveripariskunnan ja niiden tytön kanssa kesäkuussa viikoksi Cannesiin!!! B) Ajateltiin piipahtaa myös Monacossa ja San Remossa. Kaikkia vinkkejä ja kokemuksia otetaan ilolla vastaan!! :) :flower: Hauskinta tän matkan...
  12. Luminella

    Pantex Oval -kokemuksia??

    Eli tällaisesta ehkäisykapselista, joka laitetaan 10 min ennen yhdyntää ja teho kaks tuntia laitosta. Millaisia kokemuksia, kiitos. =) :flower:
  13. Luminella

    Mies ei ole onnellinen..

    mun kanssa. Palattiin yhteen eron jälkeen ja nyt muutama kuukausi ollaan yhdessä oltu. Mun mielestä meillä on mennyt kaikki hyvin ja olen itse ollut varsin onnellinen. Mies kuitenkin eilen kertoi, ettei ole ollut oikein onnellinen eikä oikein tiedä mistä se johtuu. Ettei hän ole varma...
  14. Luminella

    Hyvä muistaa laihduttaessa...

    ... ja muutenkin, että kaiken a ja o on aineenvaihdunta, joka pelaa juomalla tarpeeksi vettä. Itsellä kulkee joka paikassa mukana vesipullo.Toki joutuu myös sitten juoksemaan vessassa, mut kyllä kannattaa. Pysyy ihokin parempana, kun kuona lähtee kropasta nesteen mukana. Tsemppiä kaikille! :)

Yhteistyössä