Pantex Oval -kokemuksia??

Luminella harmaana
Kiitos vastauksista. Tässä nyt sitten vielä pohdiskelen, että kokeilenko. Tällä hetkellä käytössä rengas, johon oon muuten ollut tosi tyytyväinen, mutta iho reagoinut ikävästi. Jään miettimään... =)
 
Juu hei..tuossa on juuri sivuoireina se KUUMOTUS...mies sanoo et tunne on kuin uuniin laittais "vehkeensä" ja se tuppaa tappaan halut....Samaten sen itekin tuntee sen kuumotuksen ja se erite valuu muuten tosi kauan vielä...niinku sen jälkeen......
 
Joo... ehkä mä sitten vielä ainakin pari kuukautta jatkan renkaan käyttöä ja katson, miten iho reagoi. Jos se vaikka vähän rauhoittuisi. Mies oli sitä mieltä, ettei mulla mitään iho-ongelmaa ole, joten ehkä mä liioittelen. Tuntui kyllä ihanalta, kun mies sanoi, ettei muutama näppy mikään ongelma ole. :heart:
 
kumotus tuttua täälläkin molemmila. käyttämättä jäi.

mitäs ihoongelmia sulla on olut renkaasta?
hormonaalisen ehkäisyn ylimääräiset oireet pitäisi loppua siinä 3-4kk käytön jälkeen. itellä rengas ollut jotain puolitoista vuotta ja mitään ei ole ollut oireita..

ja iho saattaa ärsyyntyä muustakin kun ehkäisystä. esim monelle tää talviaika ja patterilämmitys, sisäilman kuivuus saa ihon kukimaan kun pinta kuivuu ja ihohuokoset ei pääse puhdistuu. eli hiukka kuorintaa välilä ja hyvä kosteusvoide..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 19:26 DIESELmom kirjoitti:
kumotus tuttua täälläkin molemmila. käyttämättä jäi.

mitäs ihoongelmia sulla on olut renkaasta?
hormonaalisen ehkäisyn ylimääräiset oireet pitäisi loppua siinä 3-4kk käytön jälkeen. itellä rengas ollut jotain puolitoista vuotta ja mitään ei ole ollut oireita..

ja iho saattaa ärsyyntyä muustakin kun ehkäisystä. esim monelle tää talviaika ja patterilämmitys, sisäilman kuivuus saa ihon kukimaan kun pinta kuivuu ja ihohuokoset ei pääse puhdistuu. eli hiukka kuorintaa välilä ja hyvä kosteusvoide..
Mulla on nyt tänään alkamassa viides rengas ja vielä aion hetken kokeilla. Mun iho ei ole koskaan sen erityisemmin reagoinut talveen, muuta kuin että se on hiukan normaalia kuivempi, joten en usko näppyjen aiheutuvan talvesta. Ruokavaliotakaan en ole muuttanut. Ehkä tämä rauhoittuu, kun vaan sitkeästi jaksaa käyttää. =) kuorintaa jo kerran pari viikossa ja kevyt kosteusvoide. Tällä hetkellä Essex hydrogel ja hyvä on! :D

 
ja semmoinen pointti vielä etä iän myötä iho muuttuu samoin raskauksien myötä iho ja jopa hiuslaatu voi pysyvästi muuttua..

itellä iho iän myötä aina vaan herkempi kaikelle :/

eli tosi monta asiaa vaikuttaa ihon laatuun
 

Yhteistyössä