Mä taas mietin, että ei kait kukaan äänestä Perussuomalaisia...

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23001150:
no mä en äänestä . niiden tapa hoitaa asioita on räyhääminen ja toisten puolueiden mollaaminen. mutta pakosta niit aika moni äänestää, koska heidän kannatuksensa kasvaa koko ajan
Eihän sitä vielä ole mitattu kuin gallupeissa, oikea kannatus mitataan sitten vaaleissa. Mielenkiintoista on nähdä kuinka käy.
 
tiimarinvihko harmaana
Voi vitsi näitä ihmettelyjä taas. Ja persuja äänestävät ihmettelee varmaan, että ei kai nyt joku ihan oikeesti äänestä rkp:ta tai kokoomusta. Ja mä henk.koht. ihmettelen, että kuka sen Kanervan Ilkankin sinne aina äänestää..

Onneks jokaisella on se oma ääni, jonka saa antaa just sille kelle ITSE kokee HALUAVANSA.
 
"äänetön"
Perussuomalaiset keräävät ääniä vetoamalla ihmisten muukalaispelkoon ja lietsovat EU -vastaisuutta! Sisänsä heidän muu vaaliohjelma taitaa olla aika mitäänsanomatonta.
 
tiimarinvihko harmaana
[QUOTE="vieras";23001198]mistään mitään ymmärtämättömät juntit äänestää persua :/[/QUOTE]

Juntit tarvitsee omat junttiedustajat ajamaan omia juntteja asioitaa, jotka ovat junteille läheisiä. Ja niin kuuluukin. Mä en ymmärrä, että miten joku kultalusikka syvällä hanurissa syntynyt elämän nurjempaa puolta näkemätön voisi ajaa sellaisten asioita, jotka näitä asioita ovat nähneet. Mä en nyt väitä tällä, että joku Soini olisi nähnyt elämässään mitään. Mä en ole hänen historiaansa perehtynyt.

Tällä palstalla on aina niin hienosti akateemiset 'paremmat' ihmiset ja kouluttautumattomat, duunarit, 'huonommat' ihmiset laitettu omiin loosseihinsa. Hyvin tuodaan esille se, ettei muiden kuin akateemisten ihmisten mielipiteillä ole merkitystä. Todellisuus on vähän toinen. Meitä 'duunareita' on kuitenkin aika iso osa väestöstä ja mä väitän, että me ei olla sen vähempi arvoisia kun muutkaan. Mikään muu ei osoita niin suurta junteutta, kun itsensä laittaminen muiden yläpuolelle. Mun mielestäni. Mutta mun mielipiteellänihän ei ole merkitystä, koska se ei ole akateemisen ihmisen mielipide.
 
"Minna"
Mitä te sitten äänestätte? Lisää kehitysapua, lisää velkaa valtiolle, lisää tukea talousasiansa ryssineille valtiolle, lisää maahanmuuttajia, lähes puolet suomalaisista muuttaisi Suomen yksikieliseksi, mutta ruotsinkielestä pidetään hallituksessa kynsin ja hampain kiinni.
Ei persut näitä saa muutettua, mutta muut puolueet taas liputtavat näiden puolesta.
Miksi joku äänestää kokoomusta? Entä SDPtä? Vihreitä?
 
Huuru
Mun pieneen mieleen ei vain mene, miksi kukaan "duunari" haluaa äänestää oikeistopuoluetta? Vieläpä mustavalkoista ja epärealistisia asioita ajavaa puoluetta.

Ihmiset ovat tuntuneet unohtavan kokonan puoluekenttien suunnat, etenkin kun tapetilla on ollut ylikorostetusti sellaisia asioita kuin maahanmuutto..

Mä olen duunari, siksi äänestän vasemmistoa.
 
"hauhau"
Tänään 11:15 #4 isoäiti mölykylästä

--------------------------------------------------------------------------------
no mä en äänestä . niiden tapa hoitaa asioita on räyhääminen ja toisten puolueiden mollaaminen. mutta pakosta niit aika moni äänestää, koska heidän kannatuksensa kasvaa koko ajan

Taas persut avanneet tämänkin ketjun haukkuakseen muita.:D
 
"vieras"
Mun pieneen mieleen ei vain mene, miksi kukaan "duunari" haluaa äänestää oikeistopuoluetta? Vieläpä mustavalkoista ja epärealistisia asioita ajavaa puoluetta.

Ihmiset ovat tuntuneet unohtavan kokonan puoluekenttien suunnat, etenkin kun tapetilla on ollut ylikorostetusti sellaisia asioita kuin maahanmuutto..

Mä olen duunari, siksi äänestän vasemmistoa.
Äänestä vasuripuoluetta nimeltään Perussuomalaiset.:)
 

Yhteistyössä