Mä taas mietin, että ei kait kukaan äänestä Perussuomalaisia...

Kepsis
Persut saa sellasten ihmisten protestiäänet, jotka ei oo ikipäivinä ketään muuta äänestäneet ja valittavat, että miten on asiat hunningolla. Ihmisten, jotka ei politiikasta tiedä juuri mitään.

Persut saavat varmasti paljon ääniä ja saattavat päästä hallitukseenkin. Vuoden 2015 vaaleissa persut sitten tippuvat korkealta ja kovaa. Eivät he pysty sen kummempaan muutokseen kuin muutkaan.

En ole vielä päättänyt mitä puoluetta äänestän. Persu se ei missään nimessä ole ja löytyy politiikan vasemmalta laidalta.
ai kuinka hienosti taas saadaan oman erinomaisuuden nimissä haukuttua muut :D
 
..
Aion äänestää persuja ja 18v iästä joka vaaleissa olen äänestänyt, aiemmin sdp:tä. Tiedostan kyllä ongelman, että jostain rahat siihen vanhusten hoitoon yms. on revittävä. Mä vaan olen sitä mieltä, että osan niistä voisi kaivaa vaikkapa sieltä "mamuilusta".

Ps. meidän taloudesta löytyy 2 lasta, 2koiraa ja 2 amk-koulutettua koodaria ;)
 
"vieras"
[QUOTE="viima";23001621]mä kuulun itsekin tähän joukkoon. ei sillä. mut kuten seuraavassa lauseessa sanoin he vain haluavat antaa antaa. mutta jostain silloin otetaan. mistä?

[/QUOTE]

Kyllä muuten lupauksia satelee ihan kaikilta puolueilta. Sitä sun sun tätä. Eikä sen kummemmin anneta selontekoa siitä, että kuka maksaa.

Itse en ole vielä lopullista kantaani valinnut. Pitää paremmin perehtyä näihin lupauksiin.. :) Mutta mun mielestä perussuomalaisten arvot (tuo linkin, minkä joku jo laittoi, kautta pääsee tutustumaan) vaikuttavat ihan hyviltä. On aika paljon sellaista, mikä mun mielestä tarvitaan hyvinvoivaan kansaan...
 
"mä"
Ei tietenkään äänestä =) Tämä maahan on tällä hetkellä varsin elinvoimainen, vai mitä? Nykyiset päättäjät ovat saaneet valtavasti aikaan; mitä nyt talous on ripuloinut aika reippaasti, mamut listii, raiskaa ja pahoinpitelee jatkuvasti meitä, mamuille annetaan muutamia miljoonia enemmän rahaa kuin satsataan omiin lapsiimme (ai niin, eikös taas puhuttu supistamisesta? Jos ottais vaikka pari milliä päivähoidon rahoista niin saadaan kustannettua kerjäläisten ulkomaanmatkoja tämä vuosi)... Kolme omaa meni kun mamu päätti räjäyttää pitserian "ihan muuten vaan". Joulujuhlia tai muitakaan suomalaisia perinteitä ei enää ole kouluissa, sehän olisi rasismia. Että jatketaan vaan samaan malliin =) Hienosti menee! Mitä parhaiten!

Voi v*ttu tätä ihmisten typeryyttä! Maa kusee niin pahasti kuin vain voi ja taunot vaan tykkää ja äänestää samaa jatkuvaksi (samat tyypit märisee, kun ei saa pk-paikkaa läheltä vaan toiselta puolelta kaupunkia rahojen huvetessa mamuille). Vaan nähtiinhän se jo possutaudin rokotusaikaan ettei tässä maassa monikaan osaa omia aivojaan käyttää vaan palvotaan sitä, mikä kirjainyhdistelmä näyttää upeimmalta.
 
"vieras"
"Tänään 12:27 #30 huuru

Vierailija kiitos riitti: Mä en vaan ymmärrä, että miten korjataan oikeistohallituksen mokat äänestämällä sinne niiden sekaan (luultavasti vihreiden hallituspaikoikkojen tilalle) äärioikeistolainen puolue?

Oon sitä mieltä että persut on ihan hyvällä asialla, mutta sen paikka on oppositiossa. "


Jos sulla olisi edes alkeellisinta tietoa politiikasta ja persuista, niin tietäisit persujen ajavan vasemmistolaista politiikkaa, ei oikeistolaista puhumattakaan äärioikestolaisesta politiikasta.
 
Lunatic
Jotkut pässit kyllä.

Muistelen sitä kun 2 vuotta sitten sille puolueelle nauro variksetkin, nyt ne samat varikset menee ja äänestää sitä pellesakkia. Ihmisiä viedään kuin pässejä narussa taas kerran.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23001938:
Eikai niitä kukaan OIKEASTI äänestä.

Ihmiset vain kurillaan Gallupeissa VALEHTELEVAT äänestävänsä niitä :LOL:
Gallupit on manipuloituja. Tämän tietää erkkikin. Ne leivotaan aina siten että saadaan haluttu tulos.
Ikävää että kansa uskoo gallupeihin eikä osaa lukea mediaa. Kansa näet on niin tyhmää että se haluaa olla aina voittajan puolella, jos gallup sanoo että persut on pop, kansa menee ja äänestä persuja, ja sillon ne vasta on OIKEASTI pop. Gallupit siis luo sitä tulevaisuutta mitä kulloinkin ajetaan.
 
tiimarinvihko harmaana
Hei mulla ois idea! Sen sijaan että haukuttais niitä ketkä aikoo äänestää persuja ja käytetään hirveät määrät energiaa siihen vaahtoamiseen, että mikään ei muutu ja paska puolue ja vielä paskemmat äänestäjät. Niin kertookahan keitä nyt kannattais sitten äänestää, jotka sais aikaan muutosta hyvään suuntaan ja ajais ihan tavallisen pienituloisen ihmisen (lue; juntin) asiaa JA ois halua puuttua huonosti hallittuun maahanmuuttopolitiikkaan? ;) Niin tästä keskustelusta tulis paljon rakentavampi. Pitäis olla tarjota sitten vaihtoehtoja, mieluiten perustelujen kanssa.
 
"Alissa"
Jotkut pässit kyllä.

Muistelen sitä kun 2 vuotta sitten sille puolueelle nauro variksetkin, nyt ne samat varikset menee ja äänestää sitä pellesakkia. Ihmisiä viedään kuin pässejä narussa taas kerran.
On se vaan hyvä juttu, että sinä sentään osaat ajatella omilla aivoillasi ja äänestää KOMMUNISTEJA! tai mikä vasemmistoliitto se nykyään onkaan.
 
kerro meille kaikille
Lunatic

--------------------------------------------------------------------------------
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v
Eikai niitä kukaan OIKEASTI äänestä.

Ihmiset vain kurillaan Gallupeissa VALEHTELEVAT äänestävänsä niitä Gallupit on manipuloituja. Tämän tietää erkkikin. Ne leivotaan aina siten että saadaan haluttu tulos.
Ikävää että kansa uskoo gallupeihin eikä osaa lukea mediaa. Kansa näet on niin tyhmää että se haluaa olla aina voittajan puolella, jos gallup sanoo että persut on pop, kansa menee ja äänestä persuja, ja sillon ne vasta on OIKEASTI pop. Gallupit siis luo sitä tulevaisuutta mitä kulloinkin ajetaan.


Mikäköhän intressi Helsingin Sanomilla ja Yleisradiolla on manipuloida perussuomalaisten kannatusta ylöspäin?
 
"vieras"
Päivastoin nuo galluppien luvut perussuomalaisten osalta on todella pajon alakantissa. Mitä nyt on ihmisiltä kysellyt ja seurannut foorumeita, niin tuntuu että joka toinen äänestää persuja.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23002632]Päivastoin nuo galluppien luvut perussuomalaisten osalta on todella pajon alakantissa. Mitä nyt on ihmisiltä kysellyt ja seurannut foorumeita, niin tuntuu että joka toinen äänestää persuja.[/QUOTE]

Mutta tavallaan Lunatic oli oikeassa. Gallupit OVAT manipuloituja :)
 
niiloliina
Hei mulla ois idea! Sen sijaan että haukuttais niitä ketkä aikoo äänestää persuja ja käytetään hirveät määrät energiaa siihen vaahtoamiseen, että mikään ei muutu ja paska puolue ja vielä paskemmat äänestäjät. Niin kertookahan keitä nyt kannattais sitten äänestää, jotka sais aikaan muutosta hyvään suuntaan ja ajais ihan tavallisen pienituloisen ihmisen (lue; juntin) asiaa JA ois halua puuttua huonosti hallittuun maahanmuuttopolitiikkaan? ;) Niin tästä keskustelusta tulis paljon rakentavampi. Pitäis olla tarjota sitten vaihtoehtoja, mieluiten perustelujen kanssa.
Mun mielestä ns. punaset puolueet on heti poissa pelistä vanhan aaterasitteen vuoksi tuossa mamuasiassa. Ketä sitten jää jäljelle? Ei kai ketään.

OT, mutta itse olen aina äänestänyt kokoomusta vaikkei 2 150€/kk bruttotuloilla mua kai voi suurituloiseksikaan laskea.. ;)
 
"mä"
Jotkut pässit kyllä.

Muistelen sitä kun 2 vuotta sitten sille puolueelle nauro variksetkin, nyt ne samat varikset menee ja äänestää sitä pellesakkia. Ihmisiä viedään kuin pässejä narussa taas kerran.
Ai että tää kommentti tuntui hyvältä! Taitaa persut olla paljon vahvemmalla mitä "manipuloidut gallupit" antaa ymmärtää :) Alkaa porukalla olemaan kuset housussa, että niinkö sitä vaan itse oli väärässä...

Pässejä ovat ne, jotka innokkaina olisivat painamassa tätä maata edelleen syvemmälle mutakuoppaan. Kuravelliä on jo ihan riittämiin.
 

Yhteistyössä