K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
[

No rankkaa se kuitenki olis vaik ois kuinka tottunu matkustaja. Ja sit pitäis vielä aikataulutkin jotenki sovittaa yhteen.
Mä luulen ettei ne nyt ihan heti ole ajattelemassa mitään perheen perustamista, jolloin tuollainen suhde jossa kumpikin tietää millaista läsnäoloa toisen ura vaatii voi hyvinkin toimia, vaikkei välillä nähtäisi pitkään aikaan. Yhteydenpitohan on nykyään kuitenkin tosi helppoa.
 
vierailija
Olikos joku perehtynyt tarkemmin noihin instatilien sijainteihin :D
Damonilla on nimittäin edelleen se että toimii paikassa Yhdysvallat, mutta Simon Lööf meni oman stoorinsa mukaan Lontooseen silloin kun he kuvasivat. Tai kai se on voinut mennä siitä eteenpäinkin, jos siellä oli vaan joku välilasku. Vai onko Damon nyt vaan päättänyt jäädä sinne? Vai onko sillä aina ollut se Yhdysvallat, jos se on asunut siellä kun liittyi instaan ja on estänyt sen sijainnin muuttumisen?
 
vierailija
Mä luulen ettei ne nyt ihan heti ole ajattelemassa mitään perheen perustamista, jolloin tuollainen suhde jossa kumpikin tietää millaista läsnäoloa toisen ura vaatii voi hyvinkin toimia, vaikkei välillä nähtäisi pitkään aikaan. Yhteydenpitohan on nykyään kuitenkin tosi helppoa.
Kyllä mäkin näen että tällainen suhde voi B:lle sopia hyvinkin tähän elämänvaiheeseen, kun pörrää töiden takia ympäri Eurooppaa ja ehkä muitakin maanosia koko ajan ja ura on ilmeisesti tosi tärkeä. Toisella tavalla hankalaa olisi, jos hänellä olisi joku Sloveniassa odottamassa, mutta ei olisi paljon koskaan itse siellä.
Sitten jos mahdollisessa B:n ja S:n suhteessa on aineksia loppuelämän jutuksi, niin he ovat molemmat vielä niin nuoria, että ehtivät ajan kanssa asettua jonnekin.
 
vierailija
Olikos joku perehtynyt tarkemmin noihin instatilien sijainteihin
Damonilla on nimittäin edelleen se että toimii paikassa Yhdysvallat, mutta Simon Lööf meni oman stoorinsa mukaan Lontooseen silloin kun he kuvasivat. Tai kai se on voinut mennä siitä eteenpäinkin, jos siellä oli vaan joku välilasku. Vai onko Damon nyt vaan päättänyt jäädä sinne? Vai onko sillä aina ollut se Yhdysvallat, jos se on asunut siellä kun liittyi instaan ja on estänyt sen sijainnin muuttumisen?
No noista sijainneista nyt vielä vähemmän voi päätellä kuin seuraamisista. :D Bn sijainti oli välillä Venäjällä ja välillä Syyriassa.
 
vierailija
Kuinka suuri juttu tästä B&S kuviosta on tullut?
Twitterissä oon nähnyt joitakin kymmeniä twiittejä (en seuraa JO-twitteriä kovin laajasti), siellä mielipiteet vaihtelevat "mehän tiesimme tämän jo", "ei kuulu meille" "omg, olin varma että hän on ga*" välillä. Lisäksi on vitsejä ja meemejä (joissa pienehkössä osassa Kärde)
Tumbrlissa ei ole itselläni mitään.
Täydentäkää te, keillä laajempi seuranta!
 
vierailija
Anna meidän vääntää ja tulkita. Sitähän me on tehty koko ajan milloin mistäkin. Ja ei, ei sillä minustakaan mitään väliä ole vaikka osallistunkin keskusteluun asiasta.
Älä käsitä väärin. Lähinnä vaan huvitti tämä keskustelu B:n mahdollisesta suhteesta. Mua ei nimittäin näiden suhde statukset kiinnosta yhtään, mutta siis jatkakaa toki. Missä kaikki pervot kuumistelijat piileksii nykyään?
 
vierailija
Olikos joku perehtynyt tarkemmin noihin instatilien sijainteihin
Damonilla on nimittäin edelleen se että toimii paikassa Yhdysvallat, mutta Simon Lööf meni oman stoorinsa mukaan Lontooseen silloin kun he kuvasivat. Tai kai se on voinut mennä siitä eteenpäinkin, jos siellä oli vaan joku välilasku. Vai onko Damon nyt vaan päättänyt jäädä sinne? Vai onko sillä aina ollut se Yhdysvallat, jos se on asunut siellä kun liittyi instaan ja on estänyt sen sijainnin muuttumisen?
Damon on ainakin just alkanut seurata lontoolaista vintageputiikkia. Voi se tietty sitä sieltä hollywoodistakin seurata :D
 
vierailija
Twitterissä oon nähnyt joitakin kymmeniä twiittejä (en seuraa JO-twitteriä kovin laajasti), siellä mielipiteet vaihtelevat "mehän tiesimme tämän jo", "ei kuulu meille" "omg, olin varma että hän on ga*" välillä. Lisäksi on vitsejä ja meemejä (joissa pienehkössä osassa Kärde)
Tumbrlissa ei ole itselläni mitään.
Täydentäkää te, keillä laajempi seuranta!
Mulla on aika vähäinen seuranta twitterissä kun loppujen lopuksi melko vähän tätä keskustelua on tullut eteen. Se ihan eka tuli heti aamusta kyllä. Näissä on taas sekin että jos ketään ei mainita nimeltä, eli keskustelijat vaan tietävät mistä on kyse, niin haullakaan ei löydä mitään.
 
vierailija
Mä luulen ettei ne nyt ihan heti ole ajattelemassa mitään perheen perustamista, jolloin tuollainen suhde jossa kumpikin tietää millaista läsnäoloa toisen ura vaatii voi hyvinkin toimia, vaikkei välillä nähtäisi pitkään aikaan. Yhteydenpitohan on nykyään kuitenkin tosi helppoa.
Nyt kun mitään suhdetta ei todistetusti ole niin vähän turha pohtia
 
vierailija
K sanoi itse sen ihan videolla Ruotsissa. Vuoden -23 juhannus ökybileet.
Mulle on ihan se ja sama mikä Jertsu on, olkoot vaikka kukkaiskeiju. Ei silti kannata antaa kauheasti painoarvoa noille sen kaikille sanomisille, koska Käärijä päästelee suustansa kaikenlaista. Enemmän kannattaa antaa painoarvoa niille haastatteluille, joissa hän on aidosti se Jere. Ne ennen viisuja annetut haastattelut on olleet usein paljon realistisempia.
 
vierailija
Ei B ole missään sanonut että ovat vain ystäviä. Voivat ihan hyvin seurustella tai olla ystäviä, kummastakaan ei ole todisteita suuntaan tai toiseen.
Ehkä parempi olettaa heidän olevan vain ystäviä, kunnes toisin todistetaan. Kumpikaan ei ole sanonut mitään seurustelusta, ja viimeksi tammikuun lopulla B on kertonut, ettei ole tyttöystävää. En antaisi juurikaan painoarvoa väärintulkitulle haastattelulle, jossa asia on mukamas sivulauseessa käynyt ilmi B:n vasta tavanneen ihmisen kautta.
 

Yhteistyössä