Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23001150:no mä en äänestä . niiden tapa hoitaa asioita on räyhääminen ja toisten puolueiden mollaaminen. mutta pakosta niit aika moni äänestää, koska heidän kannatuksensa kasvaa koko ajan
Mun pieneen mieleen ei vain mene, miksi kukaan "duunari" haluaa äänestää oikeistopuoluetta? Vieläpä mustavalkoista ja epärealistisia asioita ajavaa puoluetta.
Ihmiset ovat tuntuneet unohtavan kokonan puoluekenttien suunnat, etenkin kun tapetilla on ollut ylikorostetusti sellaisia asioita kuin maahanmuutto..
Mä olen duunari, siksi äänestän vasemmistoa.