Taas sen masennus nostaa enemmän päätään, oli saanut lähetteen lääkäriltä johonkin (vielä en o jutellut sen kanssa että mihin), josta sais psykiatrista apua, ja joku psykiatrinen sairaanhoitaja ei antanut sille aikaa
Voinko mä enää sen pienen puolesta taistella, kun se on täysi-ikäinen? Ottaako ne mun riehumista vakavasti, vai pistääkö luurin korvaan?