Mun rakas lapseni on kadonnut!

Se joka ennen oli äitin hunalapala, suputtu korvaan, otti kaulasta kiinni, totteli kun sanottiin, oli ystävällinen ja ymmärtäväinen...


Kuka perkele sen on vieny |O
Tilalle on jätetty vihainen lapsi joka ei tottele mitään, mikään ei kelpaa, tekee niiiiiiiiiiiiin tahallista kiusaa että saa 9v isoveikankin itkemään. Peppu ei pysy penkissä ollenkaan saati jalat pöydän alla, koittaa kiivetä ruokapöydälle seisoksimaan..jne jne..

Mun lapseni on kajahtanut..HUOH..

*lähtee takasin ymmärtämään 4 vuotiasta* :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Meidän 4v on vielä helppo tuohon 1v9kk veljeensä verrattuna, joka sylkee päin näköä, kun jotain uskaltaa kysyä.

Eikä ole kotoa saanut mallia tuohon sylkemiseen, varmasti.
joo, niin tuokin huusi mulle eilen ETTÄ KOHTA MÄ KUOLAAN SUN PÄÄLLE

:ashamed: :D
 
Tässä talossa on taasen äiti vaihtunu. Varmaan se mun ymmärtävä, kärsivällinen ja hellä puoleni on kaapattu johonkin toiseen ulottuvuuteen ja tilalle on jätetty aina väsynyt, kiukkuinen, helposti hermostuva ja alati ärtyisä akka. Kertokaa mistä se mukava äiti löytyy, kun löydätte kivat lapsenne.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Se joka ennen oli äitin hunalapala, suputtu korvaan, otti kaulasta kiinni, totteli kun sanottiin, oli ystävällinen ja ymmärtäväinen...


Kuka perkele sen on vieny |O
Tilalle on jätetty vihainen lapsi joka ei tottele mitään, mikään ei kelpaa, tekee niiiiiiiiiiiiin tahallista kiusaa että saa 9v isoveikankin itkemään. Peppu ei pysy penkissä ollenkaan saati jalat pöydän alla, koittaa kiivetä ruokapöydälle seisoksimaan..jne jne..

Mun lapseni on kajahtanut..HUOH..

*lähtee takasin ymmärtämään 4 vuotiasta* :whistle:

Tämähän on kuin meiltä. Kuuluukohan se tuohon ikään ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmilotta:
Tässä talossa on taasen äiti vaihtunu. Varmaan se mun ymmärtävä, kärsivällinen ja hellä puoleni on kaapattu johonkin toiseen ulottuvuuteen ja tilalle on jätetty aina väsynyt, kiukkuinen, helposti hermostuva ja alati ärtyisä akka. Kertokaa mistä se mukava äiti löytyy, kun löydätte kivat lapsenne.. :wave:
Juu, ilmotelkaa sitten mullekin, täälläkin on kadoksissa!

:wave:
 
Ai kauhee.. Mä en oo siis ainoo jonka kultimuru on kadoksissa..

Äsken käyty keskustelu:

Minä:Hyvää yötä, rakastan sinua..

Neito: Mä en rakasta sinua vaan kerhon tätiä..

Minä:Vai niin..Minä rakastan siltikin sinua, hyvää yötä..

Neito:hyvää yötä vaan..minä en aio nukkua..

Minä: Kauniita unia, oman äitin kuvia..

neito: tyhmä peitto, väärin päin.. mä haluan hello kitty peiton..HALUUUUUUUUUUUUUUUUN.

minä: se on pesussa, huomenna saat..

neito: tyhmä äiti, rumaa yötä..

Et sellasta..Äsken tuli kyllä huoneesta, otti kaulasta kiinni ja kertoi että rakastaa mua ja iskää ja tessua(nalle). Sanoi että ei puhunu mulle rumasti vaan hämähäkille joka on sängynalla ja häiritsee... :eek:
 
meilläkin on 5v joku ihme vaihe menossa.

-jalat kutisevat, kun pitäisi kävellä jonnekin reippaasti... sitä istutaan maahan ja aletaan kiskoa kenkiä jalasta, että pääsee raapimaan
-seiniin, huonekaluihin, kenkiin piirretään rasteja kuulakärkikynällä
-puhe ei tehoa, ehkä sitten kuullaan jotain, kun karjutaan naama punaisena |O

mitähän vielä... no, pitää lähteä hoputtamaan huoneen siivouksessa.
 
hoh-hoijaa
just eilen saunan lauteilla katselin nahistelevia siskoksia 4v ja 3v ja totesin, ett munasoluina ja siittiöinä olitte kyl PALJON rauhallisempia... Isäntä siihen, ett saiskohan ne vielä palauttaa?!
 

Yhteistyössä