Ihan tietämättömänä kyselen...

Olen varannut Diacorin lapsettomuusklinikalle ajan. Oon ollut gynekologiin sähköpostitse yhteydessä ja hän sanoi, että mun pitäis tulla vastaanotolle kp10 aikoihin. En ole hulluna viitsinyt pommittaa tätä gyneä viesteilläni, kun ajattelin, että vastaanotolla sitten voi jutella. Mutta nyt kiinnostaisi tietää, että mistä kaikki alkaa? Miksi pitää mennä kp 10 tienoilla? Mitä kokeita tehdään tms.?? Ihan nolottaa, kun oon niin pihalla ja samalla aika peloissani. :ashamed:

Jos joku tietää ja jaksaa vastata, niin olisin tosi kiitollinen. :flower: <br><br>
 
MMharmaana
Siinä vaiheessa kiertoa näkyy mm. onko munarakkula kypsymässä ja kohdun limakalvo kasvamassa, nämä melkoisen tärkeitä tietoja lapsettomuuden syyn tutkimisessa.
 
Luminella piipahtaa
Kiitos vastauksesta. Ihan loogista juu. :) mitenkäs ne tutkitaan? Ultralla?? Ja meneekö se niin, että mut tutkitaan ensin ja jos ei musta löydy mitään syytä, nin sitten mies.

Kiitos, kun joku jaksaa vastailla näihin mun tyhmiin kysymyksiin. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 07:00 vauvaunelma kirjoitti:
Moikkis! Ultralla ovat sisäkautta minut ainakin tutkineet, luulempa ettei muuten saa selville onko muniksia kasvamassa, limojen paksuutta jne. :)
Kiitos! Tiedän nyt mihin varautua ekalla käynnillä, kun vasta kartoitetaan tilannetta. :)
 

Yhteistyössä