Mitä viedä synnärille?

oon tänään menossa katsomaan naapuria synnärille ja mietin, että mikä ilahduttaisi eniten. Itse en ole ollut vastaavassa tilanteessa, joten kysynkin teiltä, että mitä kaipasitte, kun olitte juuri synnyttäneet? Tässä tapauksessa synnytyksestä on kulunut pari päivää.

Älkää vastatko omaa rauhaa, sillä mut on kutsuttu sinne synnärille kylään. :flower:
 
Ite ilahduin kun mulle tuotiin karkkipussi ja pullo limsaa, ja uusin kaksplus lehti.

Ja toki kaikki vauvan jutut oli kivoja, sai unipupun, tutin ja tuttipullon (jota ei kyl koskaan käytetty kun ei tuttia syönyt eikä pullosta juonut) sekä muutamia vaatteita.

Kukat sen sijaan oli kyllä toki kauniita, mut sit kun laitokselta pois lähti, oli ongelma et mihin ne laittaa, ei ollut mielenkiintoa ruveta pakkaileen niitä kotiin kuskauksen ajaksi, joten roskiin päätyivät... :ashamed: <br><br>
 
Luminella piipahtaa
Mulla on jo vauvan paketissa 3 sukat, disneyn nalle puh -safarihattu ja nalle puh safari body ja kortti. Mies vei kukat jo sunnuntaina kuin kävi tuoreen isän hakemassa sairalasta kotivisiitille.

Mutta kiitos vinkeistä, vien ystävälleni naposteltavaa, juomista ja jonkun lehden. =)
 
Luminella piipahtaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 11:23 Realismia kirjoitti:
Jos äiti-ihminen on huumorintajuinen, vie
-liivinsuojuksia
-Tena-vaippoja (aikuisille)
-liukuvoidetta

Näitä tullaan tavitsemaan... :D
Eikös se liukuvoide tullut jo äitiyspakkauksessa? ;) liivinsuojia menee varmaan loputtomasti, se oli hyvä idea!! :D
 
häh
Monesti asiaa koskevissa ketjuissa on ehdotettu terveyssiteiden viemistä, mutta ellei se mene huumorimielessä, niin älkää nyt herrantähden niitä viekö. Itse ainakin loukkaantuisin verisesti, jos joku kantaisi mulle vaippoja sairaalaan tai kotiin. Vauvan vaippapaketti on ihan ok viedä.
 
Chillifinn
Itse veisin jotain laventeli-juttuja, ne auttaa rentoutumaan, ja laventeliöljy esimerkiksi auttaa kylpyvedessä tulehduksen ehkäisyyn. Tuoksuu myös ihanalta. (Bodyshop on hyvä)
 

Yhteistyössä