Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    9.7 klo 8,sairaalaan osastolle. Siinä sitten katseltiin vaatteet ja muut vehkeet valmiiks. Odottelua... n 10.00 puettiin ne iki-ihanat tukisukat ja laitettiin katetri. Odottelua.. n 10.30 lähettiin sängyllä köröttelemään kohti leikkuria. Sitten tulikin se pelätty ja hankala vaihe...
  2. P

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    meille syntyi poikavauva suunnitellusti sektiolla 9.7 klo 11.28. Painoa oli 4090 ja pituutta 51.5. Koville otti vauvan ulos saaminen sekä puudutuksen laitto mutta hengissä selvittiin. pennonen80+ihana poikavaavi
  3. P

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Tänään oli sitten pre-käynti Kokkolan synnärillä. Tapasin anestesialääkärin, leikkaavan lääkärin ja kätilön. Kaikki siis ok huomista sektiota varten. Pistivät verenohennus piikin ja kotiin sain vielä illaks vatsahappoja rauhottavan tabletin. Aamulla 8.00 pitää olla paikalla. Jännittää!! Palaamme...
  4. P

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Sektiopäiväksi tulee 9.7. Tämän päivän painoarvio on 3700 ja viikkkoja siis 37+3. Muhkea poika tulossa =)
  5. P

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Laitoinpa minäkin pyyntöä tuonne fb:n puolelle. Viikot ne vaan vierii, nyt jo 37+2. Huomenna olis reissu Kokkolaan äitipolille; sektiopäivä päätetään. Ilmoittelen sitten mitä päättävät.Onnittelut vauvautuneille!! pennonen80+vaavi 37+2
  6. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    viikot menee niiiiin äkkiä!Huomenna poksuu vko 16! Nyt on sitten alkanut joka raskaudessa riivannut pulssin nousu.. On vaikea hengittää ja ei kovin paljon voi liikkua. Leposyke oli neuvolassa 139 ja loppuraskautta kohden nousee 170-180. Piakkoin alkaa taas beeta-salpaaja lääkitys, eihän se...
  7. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    niskaturvotus oli 0.9 ja kovin oli vauhdikas tyyppi! gallupeihin vastailua: eka synty alateitse 39+6, toinen sektioilla 39+2 ja kolmas sektiolla 36+5. Ja seuraava tulee siis syntymään myös sektiolla. Mieltä painaa ystävän keskenmeno, meidän lasketuissa ajoissa ei ollu ku pari vkoa eroa =(...
  8. P

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Rae: et oo yksin vaate ongelman kanssa! Mä oon iso iita mut vaatteita kuitenkin löytyy PAITSI äitiysvaatteita. Ei yhtään ainutta joka olis meikäläisen päälle mahtunut edes vielä kun maha ei näkynyt! Ja bambina: voit syödä huoletta valion olympiaa!!
  9. P

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Posti toi tullessaa kutsun nt-ultraan eli torstaina uudenvuoden aattona suunta kohti kokkolaa!
  10. P

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    täälläkin saatiin hyviä uutisia tänään. ultrassa näkyi viikkoja vastaava pikku otus jolla hienosti syke näkyi! pennonen80 ja Otus 9+5
  11. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Ootko synnyttänyt ennenkin kokkolassa? Ajattelin vain että oltaisko oltu jopa joskus yhtäaikaa? Mulla sektio häämöttää siellä heinäkuun alkupuoliskolla, että saas nähä törmätäänkö =)
  12. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Ikä jäi näköjään puuttumaan, eli mittarissa 29. Suurempia oireita ei juuri ole, vain hieman ajoittaista huonoa oloa.
  13. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Liityn mukaan joukkoonne! Laskettu aika olis n. 17.7, neljäs lapsi tulossa ja synnäri jälleen kpks, kokkola. Edelliset on syntyny 07/00, 07/07 ja 12/08.
  14. P

    +Maaliskuussa poksuvat+

    toivottavsti pääsen ihan virallisesti liittymään tähän pinoon huomenna!
  15. P

    raskaaksi ilman menkkoja?

    Oon lopettanu imetyksen pari kolme vkoa sitten eikä menkkoja oo vielä tullu. Kuinka todennäköisesti/epätodennäköisesti tulen raskaaksi. Seuraava lapsi olisi tervetullut
  16. P

    raskaaksi ilman menkkoja?

    Oon lopettanu imetyksen pari kolme vkoa sitten eikä menkkoja oo vielä tullu. Kuinka todennäköisesti/epätodennäköisesti tulen raskaaksi. Seuraava lapsi olisi tervetullut.
  17. P

    montako sektiota voidaan tehdä?

    mulla on kumpikin leikattu pystysuoraan.
  18. P

    montako sektiota voidaan tehdä?

    Lääkäri sanoi että jos tuun sairaalaan ja oon esim 5 cm auki niin voin synnyttää alateitsekkin (eka oli alatie ja sen jälk 2 sektiota.) Mut siitä lähdetään kuitenkin että elektiivinen on tulossa.
  19. P

    montako sektiota voidaan tehdä?

    Siinäpä pääkysymys! Toki tiedän että suositus on 3 leikkausta, mutta nyt kyselenkin että onko jollekulle tehty jopa useampi? Itsellä takana 1 alatiesynnytys ja 2 sektiota ja lapsia toivoisin lisääkin. Eiköhän leikkaava lääkäri näe sektiossa sen kohdun kunnon jos kysyy voiko lapsia vielä...
  20. P

    sterilisaatio sektion yhteydessä?

    Suunniteltu kolmas sektio tulossa, voinko saada steriloinnin sen yhteydessä.(useampi kriteeri täytyy). Tehdäänkö se samassa puudutuksessa kuin sektio vai pitääkö nukuttaa?

Yhteistyössä