Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Heips!!!!

SAISINKO JOLTAIN KERHON SALASANAN KUN EN OSAA OIKEIN KÄYTTÄÄ TUOTA YV PUOLTA. VOISIKO JOKU SIIS LÄHETTÄÄ JOS SITTEN OSAISIN KAIVAA TULLEEN VIESTIN?

Ja toinen juttu Laskettu aika olisi nyt 18.7., jos joku päivittelee..

Täällä on ultrassa nähty että kaikki on hyvin ja se on tärkein juttu. Terkkari oli kans tosi mukavan oloinen, joten sekin hyvä juttu. Nyt ollaan pahoinvoinnin vuoksi saikulla ainakin ensi viikon alkuun.. ja luultavasti siitä jatkaen. Paino tippuu urakalla, kun ei saa syötyä kuin harvoin ja vähän. Ketoaineita virtsassa on mutta nestarit ja PVK ok, joten tippaa ei ole tarvittu. Ensi viikolla neuvolalääkäri pistelee mulla akuneuloja ja toivotaan että siitä olisi apua..

Punaposket ja Tuhina 9+4

lähtee sohvalle örisemään...
 
pientä päivitystä tietoihin:)

maanantaina oli neuvola aika ja neuvolasta oltiin sitä mieltä että maanantaina olis mahdollisesti ollut jo rv 9+0 oletetun rv7+4 sijaan ja synnytyssairaalaksi päätyi kätilöopisto läheisen sijainen vuoksi:) ensimmäiseen ultaan kutsua odotellen, tämän vuoden loppuun tai heti tammikuun alkuun:)


pahoinvointi on alkanut häipymään hyvää vauhtia ja aamuisin alkaa olemaan jo melko normaali olotila :D
aika juoksee sanoin kuvaamattoman nopeasti,kun miettii että kohta on jo 1/4 takana:D huippua! :heart:


mukavaa joulun odotusta kaikille:)

tänään rv 9+4 :heart:
 

Heippa!

Pakkasta kivasti ja uuni lämpiämässä =)

Tiistaina kävin labrassa antamassa verta sitä seulaa varten :| kauhistuttaa jo ne riskiluvut mitä ne tällä iällä alkaa olla....
NT-ultra sitten 31.12 =)

Pitäis varmaan yrittää alkaa hankkia niitä joululahjoja... Yhtään ei olla vielä hommattu :ashamed: |O
Kinkku kuitenkin jo ostettiin odottelmaan paistoa, jonka äärellä minä tulen viihtymään varsin hyvin :LOL:



a rv10 poksis :D
 
Hellurei ja hellät tunteet! (siirappista... yök)

Tänään ois pikkujoulut ja oon punonut hurjat harhautusjuonet, ettei kukaan keksis, että oon raskaana. Meinaan yksinkertaisesti pyytää baarimikolta drinksuja, jotka on alkoholittomia, mutta jotka näyttää alkoholipitoisilta. :kieh: Tämä juoni ei VOI epäonnistua... Pitäkää mulle peukkuja. ;)

Tsemppiä kaikille np-ultra jännäilijöille! Meillä se on vasta 28.12. joten tuntuu, että siihen ois vielä pieni ikuisuus. Ihmeellistä, ettei mua vielä stressaa se ollenkaan. Varmaan joulu menee sitten hermoillessa...

Palais työn ääreen vielä hetkeksi ennen pipploiden alkua. Ilmoitelkaahan ulta-uutisia sitä mukaan kun ehditte. :)

Olivia & Vauveli 10+4
 
NP-ultra ohi! Lääkäri oli sama hirviö kuin viimeksi, mutta tänään hän oli hyvällä tuulella. Toivotti mulle jopa hyvää syntymäpäivää :D (Meitsi on 29 vee tänään.) Synttärilahja olikin sitten paras koskaan:

"kallon rakenteet" ja muut ihmeellisyydet kaikki OK ja hyvät, niskaturvotus minimaaliset 0.5 mm ja hyvinvoiva vauva, jolla syke 169. Ultrattiin sisäkautta ja mahan päältä. Ihan alieniltahan se tyyppi vieläkin näytti, mutta oli sillä sentään pää tällä kertaa :LOL: Itku meinas tulla, kun kuva lävähti ruudulle ja lääkäri sano jonkun ekan rauhoittavan lauseen. Katsoin miestäni huoneen nurkassa ja vaihdettiin maailman aurinkoisimmat hymyt. Aivan uskomattoman ihanaa!

Mies lähti takas töihin, mä menin kahvilaan ja tilasin suuren kaakaon. Nyt vasta alan uskoa tähän hommaan. Joku tuolla on, vaikka oireita ei oo ollutkaan. Ja se joku voi hyvin.

Nyt vietän onnellista synttäripäivää valuen alushousuihini sitä ultrausanturiin siveltävää lubrikanttia :D Viehättävää. Elämä on ihanaa!
 
Olivia81 Mukavaa pikkujouluehtoota sinne! Ja tsemppiä toimivalle juonelle! :wave:

Kardemumma! Kiva, että ultrassa oli kaikki hyvin ja mahtavaa syntymäpäivää! :flower:
Nyt vietän onnellista synttäripäivää valuen alushousuihini sitä ultrausanturiin siveltävää lubrikanttia :D Viehättävää. Elämä on ihanaa! <-- Toi oli loistava ilmaus elämän iloista! :LOL:

Meikäläinen lähtee nyt päiväunille! :wave:
 
Onnea vaan hyviä uutisia saaneille :D

Mie alottelin tässä justiinsa kolmen viikon mittasen joululoman koulusta, IHANAA :D Tosin fiilikset on vähän sekavan oloiset...Aamulla labraan viemässäni pissanäytteessä oli kaikki ok, eli ei tulehdusta...Eli edelleen täytyy vain ihmetellä että mistä nämä kivut johtuu. On melkoisen epämukava olla ja koko aika pelko että keskenmeno tulee :'( Toivotaan, että tämä olis ihan normaalia eikä merkki mistään pahasta...

Ai niin, POKS 9+0 =)
 
star86 meidän esikoinen on nyt 11kk, eli kun on laskettuaika niin ikää on 1½. Eihän se maailma siihen kaatuis, mutta opettelemistä ois kyllä aikalailla...

dana miksi menossa ensiapuun???

täällä hormooni hyrrää. Tänään itkin väsymystä ihan tosissani 20 min, tyttö nukkunut yön huonosti ja nukkui sitten kahden 25 min päikkärit ja vasta 14 suostui nukkumaan normaalit 2h unet, mies tosiaan tehnyt pitkää päivää.. ja huomenna ois kanssa. No ens viikolla varmaan yksi päivä töitä..

muuten ei erikoisempaa, pahoinvointi alkaa helpottaa, mutta syödä pitäis syödä kyl säännöllisesti.

emmy ja pirpana 9+2
 
Onnittelut kaikille ultrassa käynneille! Tänään taisi kaikilla olla hyviä uutisia. Kardemummalle myös synttärionnittelut!

Meillä kans oli kontrolliultra tänään. kovasti pelotti mennä, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin. Masussa edelleen 2 kaveria, toinen oli 2,4cm ja toinen 2,28cm ja molemmilla hyvät sykkeet. Vastasivat viikkoja 9+1 ja 8+6. Pienempi kaveri ottanut kasvussa kiini, alussahan toi kokoero oli paljon suurempi. Nyt taas voi hetkeksi huokaista! Seuraavaksi alan jännittämään NT-ultraa! :LOL: Sitä ennen kuitenkin maanantaina neuvola!

Mukavaa joulunalusaikaa kaikille!
 
ultra takana, yksi vauva siellä oli vahva syke ja koko vastasi viikkoja 11+2, ja laskettu aika pysyi samana. nt oli 1.1, jätin ne verikokeet menemättä...
kaikki itsellä jotenkuten ok... olo todella väsy henkisesti ja sitten tuota univelkaa kun en oo oikein nukkunut...
kaikille onnittelut hyvistä kuulumisista :heart:
halaus kaikille :hug: :hug:
 
Lystiä synttäriä Kardemummalle ja onnea kaikille iloisia uutisia saaneille.

Itsellä oli tiistaina eka neuvola. Tuli kamalasti uutta asiaa, ja tuli sellainen olo ihan kuin olisin ihan kuutamolla kaikesta. Olen kyllä paljon tsekkaillu asioita, eikä minun ammattinikaan puolesta pitäis ihan ummikko olla, mut jotenkin siltä tuntui. Ehkä asiaan vaikuttaa se, että miehelläni on lapsia. Tuntuu että se on jo "vanha tekijä" kun minä vasta ihmettelen ja opettelen...

Alkoi ottaa jonkun verran päähän kun kuulin että meillä on aluksi mieslääkäri. "Huhtikuussa YRITETÄÄN saada naislääkäri". okei, enhän mä miehiä pelkää, mut jotenkin nämä asiat olisi luontevampi hoitaa naisen kanssa.

ei kai kummempia tällä erää, tissit meinaa räjähtää, mut en valita :D !

Aurinkoisia pakkaspäiviä! :xmas:

8+3
 
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista.
Itellä ultraan vielä yli viikko, miten ihmeessä pystyn olemaan pyhät ?

Pahoinvointi alkaa selkeesti helpottamaan, vaikka tulee nälkäkin niin ei oo paha olo. Toivottavasti ei oo huono merkki tämä olotilan tasaantuminen.

Mieli on jotenkin tosi herkkä, tänäänkin meinas töissä pariin otteeseen tulla itku. Aamulla kun näin työlistat seuraaville 2 kuukaudelle meinas tulla parku ku näytti niin veemäiseltä :'( Ja sitten toisen kerran kun yksi asiakas sanoi että hän jo luuli että jää joululahjat ostamatta meidän lähettämän laskun takia. Pienestä se on näköjään kii.
Mites muilla on töissä suhtauduttu raskauteen ? Onko kohtelu muuttunut ? Mut tosiaan lempattiin "pihalle" sellasista extrahommista mitä oon tähän asti tehnyt ja tuurannut. Normaalisti vuodenvaihteessakin pitää olla tekemässä ihan täysii, niin nyt ei tarvitakkaan. Hiemanko läpinäkyvää. Eikä tarvita näköjään tammi- eikä helmikuussakaan.

 
Heis. Päivystysreissusta selvitty. Voimakas oksentelu ja närästys vei päivystykseen. Kolmeen päivään en ollut nukkunut tai syönyt kunnolla. Kävin reissun tiputuksessa ja määrättiin lääkekuuri ruokatorven tulehdukseen :(

Onnittelut kaikille, jotka on saaneet hyviä ultrauutisia ja synttärionnittelut Kardemummalle

Pahoinvoiva Dana88 & Pikkune 10+6
 
Ihana lukea täältä että monella on asiat hyvin ja ultrasta tullut hyviä uutisia! =) Itselläni ensimmäinen ultra maanantaina ja sitä on jännitetty kyllä kovasti!! Ja eilen kun kyselin onko kokemuksia tuosta angelsounds kotidopplerista, kun en saanut millään sydänääniä sillä kuulumaan, mutta tänää onneks kuului hyvin! :)
 
Ihan ensin suuri hali Duudlarille :hug: otan osaa. Sinulla tuntuu kuitenkin olevan ihailtavan positiivinen asenne. Jaksamista sinulle ja koko perheellesi.

Chili25 pahoittelut uutisista, joiden vuoksi joudut murehtimaan ja pohtimaan, etkä pysty täysin nauttimaan raskaudesta. Jokainen tekee päätöksensä oman elämäntilanteensa mukaan. Sinä itse tiedät mitä jaksat ja mihin olet valmis. Voimia sinulle ja miehellesi.

Meillä np-ultra 7.1. Jännittäähän tuo kovasti, kun olen jo varhaisultrassa pienen masuasukkini nähnyt. Toivottavasti hän tuolla masussa kasvaa ja vahvistuu.

Onnittelut kaikille hyviä ultrauutisia saaneille. Pistää vaan niin mielen matalaks, kun miettii menetyksiä, joita osa tälläkin palstalla on jo joutunut kokemaan.


Päpsy ja pikkunöösi 9+0 *POKS*
 
Tosi isot onnittelu halaukset pennonen80, sussu80, NeLa ja Muffin hyvistä ultrakuulumisista! :hug:

Onnea myös nedralle sykkeistä! :heart:

emmy83: Meillä ykkösellä ja kakkosella ikäeroa 1.v.5kk. Meillä meni kaikki tosi hyvin, ku kotiuduttiin sairaalasta. Esikoinen on aina ollut äitin-poika. =) Mutta oli silti sen verran pieni, ettei osannut olla mitenkään mustasukkainen, vaikka vauva taloon tulikin. Tilannetta tosin helpotti paljon sekin, että kakkonen oli tosi perustyytyväinen vauva. Nukkui pitkiä pätkiä ja ruokaili suht reippaasti. Esikoinen oli aina ollut oikein sylissä viihtyvää sorttia, hänet piti nukuttaa ja heräili yölläkin monen monta kertaa. Eniten pelkäsin öitä, että miten esikoinen suhtautuu, kun vauva heräilee, koska nukuttiin kaikki samassa huoneessa. Turha oli sekin pelko, sillä vain parina ekana kertana esikoinen havahtui itkemään, kun vauvakin heräsi, mutta pian tottui vauvan ääniin ja alkoikin nukkumaan paremmin yönsä. =) Kaksin verroin jännempää tuo tilanne toki olisi, jos kotiin äidin mukana tulisikin kaksi vauvaa! Ja tietenkin, miten jaksaa pienemmän kanssa silloin, kun maha alkaa kasvaa ja kantaa kahta vauvaa. Tsemppiä kuitenkin! :hug:

Odotan: Mullakin vaatis kyllä hiukan sulattelua se, jos kuulisin, että oliskin vaan mahdollisuus mieslääkäriin. Oon tähänkin asti käynyt vain naislääkäreillä. Pidän sitä itse myös jotenkin luonnollisempana, en tiedä miks. Tosin muutama kaveri on myös käyny mies lääkärillä ja sanonut sen jälkeen, että se on kyllä ihan sama, kuka sen tutkimuksen tekee. Siihenkin tottuu. =)

Eilen oli taas hiukan aaltoilevan pahoinvoinnin päivä, tänään taas ollut hyvä päivä. Vielä toistaseks! :D En millään malttas odottaa ens viikon keskiviikkoon sitä ultraa. Mä en kestä! :LOL:

Star86 & Hope 11+1
 

Yhteistyössä