Tosi isot onnittelu halaukset
pennonen80, sussu80, NeLa ja Muffin hyvistä ultrakuulumisista! :hug:
Onnea myös
nedralle sykkeistä! :heart:
emmy83: Meillä ykkösellä ja kakkosella ikäeroa 1.v.5kk. Meillä meni kaikki tosi hyvin, ku kotiuduttiin sairaalasta. Esikoinen on aina ollut äitin-poika. =) Mutta oli silti sen verran pieni, ettei osannut olla mitenkään mustasukkainen, vaikka vauva taloon tulikin. Tilannetta tosin helpotti paljon sekin, että kakkonen oli tosi perustyytyväinen vauva. Nukkui pitkiä pätkiä ja ruokaili suht reippaasti. Esikoinen oli aina ollut oikein sylissä viihtyvää sorttia, hänet piti nukuttaa ja heräili yölläkin monen monta kertaa. Eniten pelkäsin öitä, että miten esikoinen suhtautuu, kun vauva heräilee, koska nukuttiin kaikki samassa huoneessa. Turha oli sekin pelko, sillä vain parina ekana kertana esikoinen havahtui itkemään, kun vauvakin heräsi, mutta pian tottui vauvan ääniin ja alkoikin nukkumaan paremmin yönsä. =) Kaksin verroin jännempää tuo tilanne toki olisi, jos kotiin äidin mukana tulisikin kaksi vauvaa! Ja tietenkin, miten jaksaa pienemmän kanssa silloin, kun maha alkaa kasvaa ja kantaa kahta vauvaa. Tsemppiä kuitenkin! :hug:
Odotan: Mullakin vaatis kyllä hiukan sulattelua se, jos kuulisin, että oliskin vaan mahdollisuus mieslääkäriin. Oon tähänkin asti käynyt vain naislääkäreillä. Pidän sitä itse myös jotenkin luonnollisempana, en tiedä miks. Tosin muutama kaveri on myös käyny mies lääkärillä ja sanonut sen jälkeen, että se on kyllä ihan sama, kuka sen tutkimuksen tekee. Siihenkin tottuu. =)
Eilen oli taas hiukan aaltoilevan pahoinvoinnin päivä, tänään taas ollut hyvä päivä. Vielä toistaseks!
En millään malttas odottaa ens viikon keskiviikkoon sitä ultraa. Mä en kestä!
Star86 & Hope 11+1