Hakutulokset

  1. J

    Pääkaupunkiseudun mammat

    Täältä löytyy yksi 23v Espoolainen, kuopusta odotetaan syntyväksi marraskuussa, esikois typykkä on tällä hetkellä 1v4kk :)
  2. J

    Mitä ihmettä päälle tytölle 1-vuotis kuvaukseen?

    Alasti olisi myös kiva ottaa pari kuvaa, mutta eihän tämä makoilla jaksa :) Olisin halunnut ihan silloin vauva-aikana kuvauttaa alasti taljan päällä :)
  3. J

    Mitä ihmettä päälle tytölle 1-vuotis kuvaukseen?

    Tuo on nätti ja kivan vaalea tuo mekko :) Tuo yökkäri-idea on kanssa kiva! Haluaisin että lapsi näyttäisi itseltään niissä kuvissa, sen takia haluan että vaatteet ovat suht neutraaleja.
  4. J

    Mitä ihmettä päälle tytölle 1-vuotis kuvaukseen?

    Hei, toi oli hyvä idis että laitankin tuolle valkoiset sukkikset! Vähän rauhoittaa kuvaa jos siihen asuun päädyn :) Ajattelin ottaa muutaman asun mukaan, kuvaaja sanoi että pitää jotain syötävääkin ottaa, ja jos tuo sottaa niin on sitten varavaatteet mukana. Pussihousut on kyllä suloiset...
  5. J

    Mitä ihmettä päälle tytölle 1-vuotis kuvaukseen?

    1. vaihtoehto: Vaaleanpunainen slipoveri jossa ruskeita ja vaaleanpunaisia salmiakkikuvioita ja samanlaiset sukkikset, ruskea polvipituinen hame, ja valkoinen body? 2. vaihtoehto: Valkoinen t-paita jossa edessä vähän hörhellystä, farkunnäköiset legginsit. Mustat kiiltävät kengät vai paljain...
  6. J

    Pk seudun äidit ja äidiksi tulevat :)

    Täällä äiti 23v Espoosta. Tyttö täytti juuri 1v, toinen mukula tulee maailmaan siinä kesäkuun paikkeilla :)
  7. J

    Mitä mieltä Motoriikka-Miikan voitosta?

    Peesi. Olin kyllä yllättynyt että Motoriikka-Miikka voitti, mutta hänelle kyllä voiton olisin suonut, tai sitten Elmerille. Minunkin mielestä laulukilpailut ovat erikseen. Iina lauloi nätisti, mutta ei se Laamanen niin ihmeellinen ollut, olisiko ihmiset tykänneet siitä jos olisi ollut siistin...
  8. J

    Hitto jethrohan on nuorempi ku mä?

    Kotisivujensa mukaan 33v
  9. J

    Minkävärisiä lastenhuoneita teillä on?

    Me kun ei tiedetty esikoisen sukupuolta etukäteen, sisustettiin huone semmoisella vaaleanvihreällä, semmoisella "vanhalla" värillä. Tyttö tuli, ja vaaleanpunainen sopii sinne tosi hyvin. Seuraava muksu sopii sinne olkoon sitten tyttö tai poika, tietty jos poika tulee niin vaaleanpunaiset...
  10. J

    Meille tuli viime keskiviikkona... <3 *Kuvia* Onko muilla kesyrottia?

    En ole kyllä vähään aikaan kattonut josko suomeksi löytyisi... Kiitos vinkistä, pitää yrittää etsiä :)
  11. J

    Millaista asuinaluetta Suna?

    Piti kommentoida vaikka vanha ketju jo onkin. Itsekin lähes koko ikäni Kivenlahdessa/Espoonlahdessa asuneena en voi muuta kuin kehua! Paljon lapsiperheitä, erinomaiset bussiyhteydet, hyvät terveyspalvelut ja kaupat lähellä. Hirmuisesti löytyy päiväkotejakin. Betonilähiöitäkin löytyy, mutta ei...
  12. J

    Meille tuli viime keskiviikkona... <3 *Kuvia* Onko muilla kesyrottia?

    Oi, mä haluan kanssa tuommoisen kokoelman! Oliko kalliskin? Youtubessa löytyy Candyja alkuperäiskielellä, ja mulla tuo japani ei ole oikein hallussa :D Mulla näköjään Ladyt ja Candyt mennyt sekaisin, mutta Candy Candyja olen minäkin enemmän seuraillut. Jännä kun vasta muutama vuosi sitten...
  13. J

    Meille tuli viime keskiviikkona... <3 *Kuvia* Onko muilla kesyrottia?

    Söpöjä rottia! Noista nimistä, Candy Candy oli ihan paras sarja! Löytyy myös nimellä Lady Lady. Noita kun yrittää huutiksesta etsiä niin tulee kyllä ihan muita leffoja kuin lastenleffoja :D Niitä löytyy myös Youtubesta.
  14. J

    Mitä oireita ootte saneet sikainfluenssarokotteesta?

    Tiistaina rokote otettu, rokotuskohta oli vähän kosketusherkkä, punainen ja kuumotti pari päivää. Edelleen hieman kuumottaa pistoskohtaa, mutta hyvin olen voinut nukkua "käden päällä" jo monta yötä.
  15. J

    Pinotaanko vm 86, 87 ja 88 äitejä tänne?

    -86, yksi tytär, toisen lapsen la kesäkuussa :heart:
  16. J

    pitikin mennä kuuntelemaan pitkästä aikaa leevi and the leavingsiä... on meinaan niin "iloiset" ne sanoitukset :D

    Piti heti käydä Youtubesta kuuntelemassa tuo Kissanpentu, oli ihan uusi tuttavuus mulle! Mä en välttämättä tunne noita laulujen nimiä ollenkaan... Mutta viereesi nukahdan on kans ihana :)
  17. J

    pitikin mennä kuuntelemaan pitkästä aikaa leevi and the leavingsiä... on meinaan niin "iloiset" ne sanoitukset :D

    Oi, En tahdo sinua enää on ihana! Ja Kyllikki, ja Pihlajankukka ja Nainen toisen planeetan ja ja.... Mä luulen ettei missään muualla maailmassa ole samanlaista musiikkia, varsinkin Leevin lauluissa kiteytyy mun mielestä suomalaisuus.
  18. J

    pitikin mennä kuuntelemaan pitkästä aikaa leevi and the leavingsiä... on meinaan niin "iloiset" ne sanoitukset :D

    Kerro terveisiet lapsille jne jne. On kyllä aivan mahtava "bändi"! Lähes kaikki laulut ovat hyviä, ja aina tulee lauluja vastaan joita en ole kuunnellut. On ihan mielettömät sanoitukset ja koskettavia lauluja... Leeviä ei voi kyllä kuunnella "fiilistely" musiikkina, siihen pitää oikeen uppoutua :D
  19. J

    Kuinka monta kaimaa teidän lapsiltanne löytyy suomesta?

    vilma: Tyttärelläni hieman yli 25000 myös, ettei olisi sama nimi :D Viime vuonna kuitenkin annettu 103, joten ei sen yleisempi.

Yhteistyössä