Häh? Sehän on omahyväinen paskanjauhaja, just sellainen lipevä kauppamies, jonka sanaan ei voi luottaa... Retee äijä ilman mitään todellisuuden tajua.Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Jethro on paras! Tollasilla puheenlahjoilla myy vaikka hevosellekin kengät. Oiskohan poitsulla ikää jotain 30?
peesi. mä en ikinä ostais siltä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja yöks:Häh? Sehän on omahyväinen paskanjauhaja, just sellainen lipevä kauppamies, jonka sanaan ei voi luottaa... Retee äijä ilman mitään todellisuuden tajua.Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Jethro on paras! Tollasilla puheenlahjoilla myy vaikka hevosellekin kengät. Oiskohan poitsulla ikää jotain 30?
Voipi olla, silti mun mielestä paras! mitä se ohjelma ois ilman sitä? Kaks kanaa ja pojan kloppi?! Ei sen puoleen, en usko että voittaa, mutta sais se ne kämpät ainakin Hjalliksen puolesta myytyä, voitolla ja nopeesti.Alkuperäinen kirjoittaja yöks:Häh? Sehän on omahyväinen paskanjauhaja, just sellainen lipevä kauppamies, jonka sanaan ei voi luottaa... Retee äijä ilman mitään todellisuuden tajua.Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Jethro on paras! Tollasilla puheenlahjoilla myy vaikka hevosellekin kengät. Oiskohan poitsulla ikää jotain 30?
Mutta jos laihduttaa ylimääräiset pois niin ryppyjähän siitä tulee...Alkuperäinen kirjoittaja hämmästys:Kyllä vaan kilot vanhentaa mä aattelin et se on vähintään 40+....