Hitto jethrohan on nuorempi ku mä?

• Viestiketjun aloittaja hämmästys
  • Ensimmäinen viesti
MinäÄiti
mä luulin kans sitä vanhemmaksi.
Minusta se on just niin ärsyttävän hyvä siinä. Ja Jallis koko ajan pommittaa ja sillä on aina jotain laukoa takas :D
Minua ärsyttää se Minna.

yöks
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Jethro on paras! Tollasilla puheenlahjoilla myy vaikka hevosellekin kengät. :) Oiskohan poitsulla ikää jotain 30?
Häh? Sehän on omahyväinen paskanjauhaja, just sellainen lipevä kauppamies, jonka sanaan ei voi luottaa... Retee äijä ilman mitään todellisuuden tajua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Jethro on paras! Tollasilla puheenlahjoilla myy vaikka hevosellekin kengät. :) Oiskohan poitsulla ikää jotain 30?
Häh? Sehän on omahyväinen paskanjauhaja, just sellainen lipevä kauppamies, jonka sanaan ei voi luottaa... Retee äijä ilman mitään todellisuuden tajua.
peesi. mä en ikinä ostais siltä mitään.
Ja just niin itsetietosen ärsyttävä. Ja jauhaa sitä kokoajan et Turussa kaikki tuntee minut. ja olen sielä kovanimi :)

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Voipi olla, silti mun mielestä paras! mitä se ohjelma ois ilman sitä? Kaks kanaa ja pojan kloppi?! Ei sen puoleen, en usko että voittaa, mutta sais se ne kämpät ainakin Hjalliksen puolesta myytyä, voitolla ja nopeesti.

Yhteistyössä