Mitä mieltä Motoriikka-Miikan voitosta?

• Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä se voitto oikeaan osoitteeseen meni.. Miikka loistava monitaituri. Huumori upposi ilmeisesti suureen osaan kansasta. Iina lauloi tosi kauniisti ja itkeskelin sohvalla kun kuuntelin, tytöllä on kuitenkin pitkä taival vielä edessään ja vuosia aikaa harjoittaa taitojaa ja nousta pinnalle. Markku taasen, noh.. Laulaa kyllä hyvin, mutta siihen se jääkin. Elmeri olis myös voinut voittaa, lahjakas hänkin, mutta ehkäpä näemme hänet vielä joskus..

Joo, Markku the "huono häviäjä" halusi varmistella voittoaan ja kuten Iinakin, vetivät saman biisin, riskiä ei haluttu ottaa.

Ja joka sanoo Miikan esitystä "heilumiseksi, johon jokainen halutessaan pystyy", niin sopii kokeilla. Talenttia on myös se, että saa esityksen näyttämään niin helpolta, että porukka tosiaan kuvittelee moisen esityksen syntyvän itsestään.

Eilinen Miikan esitys vaati akrobatiaa, koordinaatiota, pilkun tarkkaa ajoitusta, oivaltamista, esiintymistaitoa. Lahjakkain ja parhain voitti.

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ansaittu voitto!
se matti näsänysä mikä lie, onneks se ei voittanut. en oikeen tajunnu koko aikana mitä ihmeellistä talenttia hänellä oli :ashamed:
En minäkään, olihan se hauska mutta kun se oli ihan kopsattu juttu..vaikkakin oli ne jutut mitä puhu itse keksinyt mut mut..

rf
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
Joo, Markku the "huono häviäjä" halusi varmistella voittoaan ja kuten Iinakin, vetivät saman biisin, riskiä ei haluttu ottaa.

Ja joka sanoo Miikan esitystä "heilumiseksi, johon jokainen halutessaan pystyy", niin sopii kokeilla. Talenttia on myös se, että saa esityksen näyttämään niin helpolta, että porukka tosiaan kuvittelee moisen esityksen syntyvän itsestään.

Eilinen Miikan esitys vaati akrobatiaa, koordinaatiota, pilkun tarkkaa ajoitusta, oivaltamista, esiintymistaitoa. Lahjakkain ja parhain voitti.
Niiden oli pakko laulaa sama laulu, formaatti määrää niin!!!! Ottakaa asioista selvää ennen kuin tuomitsette!

Alkuperäinen kirjoittaja makunsa kullakin:
mun mielestä laulukilpailut on erikseen. ei se markku kovin kummonen ollu saati sitten iina. Lauluääntä löytyy monelta, harvinaisempana mä pidän hyvää pantomiimikon kykyä.
Peesi. Olin kyllä yllättynyt että Motoriikka-Miikka voitti, mutta hänelle kyllä voiton olisin suonut, tai sitten Elmerille. Minunkin mielestä laulukilpailut ovat erikseen. Iina lauloi nätisti, mutta ei se Laamanen niin ihmeellinen ollut, olisiko ihmiset tykänneet siitä jos olisi ollut siistin näköinen mies? Motoriikkatyyppi taas oli kehittänyt ihan oman jutun, siinä oli huumoria, se osas käsitellä vartaloansa tosi hyvin jne.

TT
Hyvä oli voittaja! Todella taitava mies. Hänellä on sekä lahjakkuus ja taito. Itseasiassa monta taitoa yhdessä. Myös se keppien kanssa tanssija, sekä molemmat tanssiryhmät olivat todella hyviä.
Laulajatkin olivat kivoja, mutta eivät niin huimia. Olen itse opiskellut laulua, ja köh...olihan ne hyviä ja herttaisia, mutta mielestäni noihin moniin muihin verrattuna eivät samantasoisia.

miina
laulukilpailut on erikseen ja en edes ymmärrä miksi sitä Markun laulua kehuttiin? Ei edes laulanut kummoisesti eikä se pikku Iinakaan. Talent-on jotain muuta kuin laulua ja voittajan oli oikea, joko Mikka tai Elmeri...heillä oli OIKEAA TALENTIA!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rf:
Niiden oli pakko laulaa sama laulu, formaatti määrää niin!!!! Ottakaa asioista selvää ennen kuin tuomitsette!
Siinä alussahan sanottiin, et esiintyjät saa itse päättää esittääkö vanhan esityksen vai uuden...

TilkkuTyttö
Alkuperäinen kirjoittaja rf:
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:

Minkähän takia siellä sitten sanottiin että halutessaan sai tehdä finaaliin uuden esityksen?

nina
Idolsissakin oli 10 kertaa parempia laulajia kuin nuo Talentin laulajat. Laulukilpailut erikseen. Miikka ja Elmeri oli oikeaa Talentia, tuohon ei jokainen pysty. Oikea voitti!

Moni sanoo, että laulukilpailut erikseen, mutta kyllä mun mielestä Talenttia on ollut jenkkejen 11v tyttö ja briteissa se nainen, jotka kaikki varmasti tietävätkin. Myös lauluesityksillä, kuten suomessakin se yksi, voisi hyvin pärjätä, jos niissä vain olisi joku juju ja jujun lisäski vielä taitoa enemmän kuin tällä suomalaisella.

*
Alkuperäinen kirjoittaja kauhia:
Onneksi se Näsä-mikälie ei voittanut. En edes ymmärrä mitä teki tuolla? Kertaakaan ei naurattanut ja minusta ei ollut tarpeeksi hyvä imitaattori. Oikea voitti!
Oliko se lapsi se Näsä-klooni? Mun mielestä vastenmielinen!
Näin sen ekan kerran eilen vilaukselta ja jäin miettimään että minkäsikäinen nappula....jotenkin säälitti...

en tykännyt
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja kauhia:
Onneksi se Näsä-mikälie ei voittanut. En edes ymmärrä mitä teki tuolla? Kertaakaan ei naurattanut ja minusta ei ollut tarpeeksi hyvä imitaattori. Oikea voitti!
Oliko se lapsi se Näsä-klooni? Mun mielestä vastenmielinen!
Näin sen ekan kerran eilen vilaukselta ja jäin miettimään että minkäsikäinen nappula....jotenkin säälitti...
taisi olla 11v

vieras
Sympaattinen voittaja, en tosin tiedä voittiko taidon vai sen sympaattisuuden takia. Ja olihan hän ihan hauskakin. Se tyttö lauloi nätisti, mutta mä en voi sille mitään, että kammoan sitä, että näihin kilpailuihin osallistuu lapsia. Se on juu formaatin juju, mutta silti mä inhoan sitä.

Yhteistyössä