Mitä mieltä Motoriikka-Miikan voitosta?

• Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
Afrikannorsu
Voitto ihan oikein. Miedän suosikki. JOtain erilaista esitti ja teki sen hyvin. Esitykset oli omaperäisiä ja viihdyttäviä. Markku lähikapakan karaoke kuningas ja sori vaan mutta mun mielestä se Iina ei tehny vaikutusta. Just perus settiä että laitetaan suloinen tyttö laulamaa jotain koskettavaa ja sit on vaikkas mitä. Laulajat laulukilpailuihin ja ennen kaikkea lapset omiin kisoihin. Jos ajatellaan niin että voittajan pitäisi elättää itsensä esiintymällä niin kyllä mikkka ja elmeri sen tekis muut vähän siinä ja tässä,,

Mun suosikit oli Elmeri ja Miikka, ja voitto meni ihan oikealle tyypille kyllä.

Iina on suloinen ja laulaa hyvin mutta vain sen yhden biisin...onneksi ei voittanut. Markku oli alkukarsinnoissa hyvä muttei loppujen lopuksi kovinkaan erikoinen, hyvä laulaja toki muttei poikkeuksellinen talentti.

minä
Laulajat oli kyl hyviä, mut iha hyvä et ei kuitenkaan voittanu, ku onhan niitä kaikkia laulukilpailuja muutenkin.Mä olisin halunnu et will funk for food voittais.Se oli niin hyvä.Olihan miikkakin kyllä.

äiti
Ehdottomasti oikea voitti mielestäni. Miikka on talentti, koska se on kyky osata viihdyttää ihmisiä noin hyvin. Laulaa osaa tuhat muutakin ihmistä, se on synnynnäinen lahja. Miikka on taitava!

Kauheen vaikee oli päättää, kuka olis ollu oma suosikki, kun oikeestaan ainut, josta en pitäny oli se Matti Nysä - tai siis: hyvin sekin veti, mutta ei vaan tollanen huumori uppoa.
Tanssiporukat oli kans ihan mielettömiä.

Yhteistyössä