Mitä oireita ootte saneet sikainfluenssarokotteesta?

Mulla oli eilen nivelsärkyä mutta kun mun käsi on melkin toimintaklyvytön |O Eli puol 8 sain eilen aamulla rokotuksen ja illalla seitsemän maissa kipeyty käsi ja on vieläkin tosi kosketuskipeä eikä pelaa kun sattuu niin paljon :/
 
..
täälä ei tullu kummallekaan lapsille mitään, mutta minulle. Iltaa kohti kipeyty pistoskohta, ja päivän mittaan kolotti vuoron perään jokaista lihasta. ja illalla oli ihan kosketusarka käsi. ja tänään jatkunu sama että käösi ollu vielä kipeä pistoskohdasta. ja aamulla yritin siivota tänään niin ei yhtää jaksanu tuo pistoskäsi tehdä mitään, alko oikei käet tärisee..
 
Mama22
Jännä lukea et tosi monella on ollut kauheen kipeä pistoskohta ym. muuta inhottavaa... meijän 7kk neiti vaan on ollu ihan oma iloinen ittensä rokotuksen jälkeen. :) Onneksi. Pelottikin kyllä et jos tulee jalka ihan hirveen kipeeksi :O
 
tostaina saanut
Käsi ei ole ollut kipeä mutta ihme särinää viiden tunnin päästä, täytyi hieroa. Jalassakin vähän. Muuten romotusta, väsymystä, kylmää, lämpöä vain 37.3.
 
Pistoskohta oli arka pari päivää, pistoskohta paisui hieman ja oli lämmin.

Ei kuumetta, ei päänsärkyä, ei nivelsärkyä, tai mitään muutakaan jomotusta, ei supisteluita tai alapäänkipuja, ei selkäkipuja.

Raskaana ja viikkoja oli tuolloin 17+3
 
mie
Pistos lihas kipeä, eilen sain ja iltaa kohti käsi oli todella kipeä. Niveliä särkee pistos puolelta kehoa ja käsi on sellanen lötkö, väsyttää.
Toisella lapsella oli käsi vähän kipeä ja nyt illalla oli siinä pistoskohdassa selkeesti koholla oleva punoittava kuuma alue, mut sano että vaan vähän kipee on.
Pienin sai jalkaan ja oli jo eilen aivan älyttömän!!!! kipee koko lapsi ja jalka on vielä tänään niin kipeä että ei pitäny tossa illalla alla vaan piti kantaa, myös pientä lämpöä. Viime yönä itki ja potki koko yön :(
Eilen siis saatiin rokotukset. Mun käsikipu on nyt tätä iltaa kohti vähentyny.
 
Meidän tytöllä pieni punainen piste rokotuksen kohdalla,ei ollut punoituksia tms. ollut normaali reipas itsensä ja nukkunut yön hyvin ja näyttää nukkuvan nytkin.Ei siis yhtään mitään oireita tullut...ainakaan vielä ja rokotus oli eilen iltapvästä.
 
Isompi ipana ei regoinut mitenkään, pienempi vietiin eilen ambulanssilla sairaalaan, koska nousi niin korkea kuume ja sai kouristuskohtauksia ja ei pystynyt hengittämään. Lääkäri sanoi että on harvinaista että noinkin vahvasti reagoi.
 
Eilen aamulla sain piikin ja käsi ollut eilisiltapäivästä kipeä. Tänään ehkä vähän enempi väsyttänyt, ruokahalu ollut kadoksissa ja niskat on jumissa. Eli varsin helpolla olen toistaiseksi päässyt. Viikkoja nyt 16+2
 
huoli
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Isompi ipana ei regoinut mitenkään, pienempi vietiin eilen ambulanssilla sairaalaan, koska nousi niin korkea kuume ja sai kouristuskohtauksia ja ei pystynyt hengittämään. Lääkäri sanoi että on harvinaista että noinkin vahvasti reagoi.
kuinka kauan rokotuksesta vietiin sairaalaan, paljon oli kuume.
me tääl kans toista päivää kuumeessa, tosin tänään ei enään juuri mitään
 
hippu
meidän 7v. sai rokotuksen eilen yhden mais, eilen ja tänä aamuna oli vain vähän pistoskohts kipee. Tossa aamupäivällä tuli se jalka yhtäkkiä niin kipeeksi että alko itkemään, heti perään oksensi pari kertaa ja ku mä sain sen pesun jälkeen maate niin se vaan makas aivan paikallaan rentona ja silmät pyöri pääs, sit se nukahti ( nyt myöhemmin kyllä ajattelin että jos se sittenkin pökräs?? ) nukku n. 10 min. Sen jälkeen vielä puolisen tuntia oli sellanen "pihalla" olevan olonen. Sitten aivan yhtä äkkiä kun alkaskin niin kaikki oireet loppu. Oli tosi pelottavan näköstä siinä ennen nukahtamamista ja mä oikeesti pelkäsin että nukahti viimesen kerran... Hengitti kyllä hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mulla oli eilen nivelsärkyä mutta kun mun käsi on melkin toimintaklyvytön |O Eli puol 8 sain eilen aamulla rokotuksen ja illalla seitsemän maissa kipeyty käsi ja on vieläkin tosi kosketuskipeä eikä pelaa kun sattuu niin paljon :/
Itelle ei ole laitettu, mutta mies kävi hakeen sen eilen aamulla. Otti siis sikarokotteen ja tavis influenssa piikin. Sikarokotteen käsi on ollut tosi kipeä :/ toinen käsi jonkun aikaa laiton jälkeen, mutta selvästi voimakkaampi kipu siinä kädes missä sirokote.
 

Yhteistyössä