pitikin mennä kuuntelemaan pitkästä aikaa leevi and the leavingsiä... on meinaan niin "iloiset" ne sanoitukset :D

  • Viestiketjun aloittaja tiitu the redhead
  • Ensimmäinen viesti
Kerro terveisiet lapsille jne jne. On kyllä aivan mahtava "bändi"! Lähes kaikki laulut ovat hyviä, ja aina tulee lauluja vastaan joita en ole kuunnellut. On ihan mielettömät sanoitukset ja koskettavia lauluja... Leeviä ei voi kyllä kuunnella "fiilistely" musiikkina, siihen pitää oikeen uppoutua :D
 
Mä tein saman huomion tässä taannoi.
On kyllä hyvä ja tykkään, mutta kun oikein aloin kuuntelemaan niitä sanoja- synkkää suomimelankoliaa, mutta mustalla huumorilla.

Aivan loistavia mm entahdo sinua enää, älä itke baby Jane, pimeä tie hyvää matkaa yms.
Ihan yhtä hyiä on vakosamettihousuinen mies ja muut vähän iloisemmat rallatukset.
 
vieras
Suru ja onni, Elina, mitä mä teen, eipä nuilta ole vielä yhtään huonoa biisiä tullu vastaan. Ja Kissanpentu: "Sinä sytytit minut kuin savukkeen, minä sinut kuin kynttilän.."
 
Oi, En tahdo sinua enää on ihana! Ja Kyllikki, ja Pihlajankukka ja Nainen toisen planeetan ja ja.... Mä luulen ettei missään muualla maailmassa ole samanlaista musiikkia, varsinkin Leevin lauluissa kiteytyy mun mielestä suomalaisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suru ja onni, Elina, mitä mä teen, eipä nuilta ole vielä yhtään huonoa biisiä tullu vastaan. Ja Kissanpentu: "Sinä sytytit minut kuin savukkeen, minä sinut kuin kynttilän.."
Piti heti käydä Youtubesta kuuntelemassa tuo Kissanpentu, oli ihan uusi tuttavuus mulle! Mä en välttämättä tunne noita laulujen nimiä ollenkaan... Mutta viereesi nukahdan on kans ihana :)

 
tiitu the redhead
pokka oli pettää, kun otin jokin aika sitten autoon pitemmälle reissulle pari cd:tä joista en tiennyt nitä niissä on... ajettiin iltahämärässä, tyttö torkkui takana ja äkkiä alkoi soida " pidä silmät kiinni kun kaasu pohjassa lähdetään... takapenkillä lapset nukkuu ei pimeää tietämme valaise taivaalla tähdetkään..." :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:
pokka oli pettää, kun otin jokin aika sitten autoon pitemmälle reissulle pari cd:tä joista en tiennyt nitä niissä on... ajettiin iltahämärässä, tyttö torkkui takana ja äkkiä alkoi soida " pidä silmät kiinni kun kaasu pohjassa lähdetään... takapenkillä lapset nukkuu ei pimeää tietämme valaise taivaalla tähdetkään..." :LOL:
:D Mutkaan viimeiseen.:D Piti laittaa Leeviä soimaan taas tämän ketjun innoittamana.
 
Mutta viereesi nukahdan on minun mieheni semmoinen yhteinen kappale ;D Aina ku kuuntellee,tullee mieleen,ku olin 16 ja sillee^^

Rakastan leeviä ja kuunnellu sitä niin kauan kuin muista.Niillä on niiiin paljon hyviä kappaleita:Anna,Miranda,Uni joka pääty ei(ah se kertosäe<3),Surumetsein talvimorsian(ihana ihana ihana!!),Anastasia,Mary Jane ja niiin niin monet muut(myöskin jo listatut)...Taidanpas tunnelmoija taas^^ Meikän masistelumusiikkkia ;D
 
-DLD-
Teuvo maanteiden kunigas jäi mulle ikuisesti mieleen kun "ensimmäisen" poika ystävän kanssa erottiin.

Hyvä muisto taas on kun ensi rakkaus alkoi soittamaan itkisitkö onnesta.... Ja tuumasi levyn loputtua; xxx mä rakastan sua. Auuuu, mitän niin ihanaa en ole vieläkään kokenut!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Teuvo maanteiden kunigas jäi mulle ikuisesti mieleen kun "ensimmäisen" poika ystävän kanssa erottiin.

Hyvä muisto taas on kun ensi rakkaus alkoi soittamaan itkisitkö onnesta.... Ja tuumasi levyn loputtua; xxx mä rakastan sua. Auuuu, mitän niin ihanaa en ole vieläkään kokenut!
:)
Minun ja miehen biisi on tuo Kissanpentu.
 
Elimäki
Aarne Tenkasen pitää sitten jatkaa, sehän oli Leevin ystävä. Kävin nyt kesällä kuuntelemassa Aarne Tenkasta, kun esiintyivät täällä MAALLA ilmaiseksi.
Esiintyjät olivat kuulemma tänne maalle tullessaan ihmetelleet, voiko täällä olla mitään, kun pelkkää maaseutua, mut sinne vaan pellolle kyhäsivät esiintymislavat ja väkee riitti.
 

Yhteistyössä