tiitu the redhead
moottoritie murhaaja muistelee, pimeä tie hyvää matkaa jne... melkoisen hilpeää meininkiä
Piti heti käydä Youtubesta kuuntelemassa tuo Kissanpentu, oli ihan uusi tuttavuus mulle! Mä en välttämättä tunne noita laulujen nimiä ollenkaan... Mutta viereesi nukahdan on kans ihanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Suru ja onni, Elina, mitä mä teen, eipä nuilta ole vielä yhtään huonoa biisiä tullu vastaan. Ja Kissanpentu: "Sinä sytytit minut kuin savukkeen, minä sinut kuin kynttilän.."
Mutkaan viimeiseen. Piti laittaa Leeviä soimaan taas tämän ketjun innoittamana.Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:pokka oli pettää, kun otin jokin aika sitten autoon pitemmälle reissulle pari cd:tä joista en tiennyt nitä niissä on... ajettiin iltahämärässä, tyttö torkkui takana ja äkkiä alkoi soida " pidä silmät kiinni kun kaasu pohjassa lähdetään... takapenkillä lapset nukkuu ei pimeää tietämme valaise taivaalla tähdetkään..."
Ah, niin perinteistä! Leeviä kuunnellessa. Ikävää lievittää myös sattunnaiset Koe-eläinpuistotAlkuperäinen kirjoittaja DURACELL:http://www.youtube.com/watch?v=y08eys2zN7Y
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:Teuvo maanteiden kunigas jäi mulle ikuisesti mieleen kun "ensimmäisen" poika ystävän kanssa erottiin.
Hyvä muisto taas on kun ensi rakkaus alkoi soittamaan itkisitkö onnesta.... Ja tuumasi levyn loputtua; xxx mä rakastan sua. Auuuu, mitän niin ihanaa en ole vieläkään kokenut!
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:moottoritie murhaaja muistelee, pimeä tie hyvää matkaa jne... melkoisen hilpeää meininkiä