Pk seudun äidit ja äidiksi tulevat :)

Heippa,
Etsin muita tältä seudulta.. Itselläni esikoinen 8kk, ja vasta sain tällä viikolla tietää että pikku kakkonen olisi tulossa 6/2010 :heart: :heart: jos kaikki nyt menee hyvin.
Espoon suunnalta ollaan.
Ilmoittautukaa muutkin äidit ja tulevat äidit =)
MUOKS... Unohdin oman ikäni mainita myös, eli olen 24 vuotias :)
 
Juuri kirjauduin tänne, eli tämä on mun ensimmäinen viesti täällä...olen 33vee ja vanhemmat muksut tyttö ja poika ovat vm97 ja 98...tämän pienokaisen laskettu aika on sitten 11.5.2010 =)
Asutaan Helsingissä lähellä Huopiksen asemaa.
 
Heippa! Täällä kakkosta odottava tällä hetkellä Helsingissä asuva, mutta muutto Espooseen tulossa ensi kuussa. Esikoinen on 10 kk ja laskettu aika tällä tulevalla on kesäkuun loppu 2010. Kotona ollaan ja jäätiin juuri kotihoidon tuelle. Aika saman ikäisiä siis nuo vauvat kuin sinulla Sisunäiskä. Ja ikää on 33.
 
Tervehdys täältäkin.
Espoossa asustellaan, lapsia 5v, 1½v ja la elokuun alussa. Kumpainenkin poikia, masukista nyt tietty ei vielä tiedä. Itellä ikää 26v ja töissä ollaan kunnes mammaloma sitten hamassa tulevaisuudessa koittaa.
 
Moikka täältäkin :)
En tiedä mitä oikein tänne viihtin kirjotella, kun on noita kyttääjiä olemassa |O

Eli olen 34 v ja lapseni ovat 7v ja 1v (Espoolaisia ollaan). Toista "tehtiin" 1,5v, joten ei uskottu ihan heti tärppäävän, mutta niin tässä sitten kävi :eek: (sairastan tosi ärhäkkää endometrioosia, joka myös vaikuttaa raskaaksi tulemiseen.)

Ensimmäinen neuvola-aika on muistaakseni 10.12.
Tämä on ollu hassua, koska minkäänlaisia raskausoireita ei ole. Koska olen vastikään poistattanu hormonikierukan, kierto ei ole vielä ehtinyt tasaantua. Taisi yhdet menkat keretä tulla poiston jälkeen. Testin tein 1,5vkoa ennen oletettujen menkkojen alkua ja silloin testistä havaitsi jo todella hailakan positiivisen. Siis todella hailakan :eek: Voisiko se sitten merkitä sitä, että raskaushormonia on enemmänkin kropassa...


Rhi, rv4+3
 

Yhteistyössä