Hakutulokset

1. M

Mieheni seksiriippuvuus tuhosi kaiken

Ajatella, miten paljon hän on nähnyt vaivaa ja järjestellyt asioita, jotta saa huijattua sua oikein kunnolla. Kyllä on inhottava miehenkuvatus, tuollainen ei ansaitse mun mielestä yhtään mitään, ei ainakaan uutta mahdollisuutta. :|
  2. M

Ja vielä; muista, että tämä, mitä on tapahtunut, EI OLE SINUN SYYTÄSI, sinä et ole ollut tyhmä tai sinisilmäinen, vaan miehesi oli petollinen. Se oli hänen valintansa ja sen mukaan hänen on nyt elettävä.
  3. M

Olen niin kovin pahoillani, että sinulle on käynyt noin. Olet nyt varmasti aika rikkinäinen ja tyhjäkin. :hug: Henkilökohtaisesti en ikinä voisi antaa anteeksi ja jatkaa tuollaisen miehen kanssa, joka olisi kohdellut minua noin epäkunnioittavasti ja halveksittavasti. Pettänyt noin pahoin...
  4. M

steinerkoulu vs. tavallinen koulu

Hei, kiitos tiedosta, tuohan on hyvä juttu! =) Minä henkilökohtaisesti olen erittäin ihastunut Steiner-pedagogiikkaan, mutta huolissani tuosta ideologia-puolesta, mutta aika hyvin on huoleni osottautunut turhaksi, mitä olen googlettamalla asiaan tutustunut.
  5. M

Voi jumalauta!! Ei tässä oo enää mitään järkee! (lisätty kuva vauvasta)

Lupaan raportoida tyttelin kuulumisia ja laitan vauvoista kuvia, kun ovat syntyneet! =) :heart: Ps. MargeSimpron: olen yrittänyt vastata sun yv:n, mutta sun viestilaatikko on täynnä! :attn: =)
  6. M

Nyt vasta eka kertaa pääsin nettiin sitten torstain... Elikkäs tytteli olis nyt pääsemässä muuttaan meille kuitenkin? =) :heart: Joku tuolla huolehti, että olenko varautunut tarpeeksi hyvin tytteliin ja sen raskauteen; ei hätää , käytän neidin eläinlääkärissä ensi töikseni kun saadaan se...
  7. M

Nimim. Emäntä mustautuu... Mietittiin tuossa miehen kanssa asiaa ja ajateltiin, että voitais ottaa se tyttö! :attn: :attn: Tiedätkö mitään sen raskaudesta, kuinka pitkällä on ja kuka on vauveleiden isä? Meillä on ennestään kääpiövillakoiratyttö, joka tarvis kaveria. Myös se oli hieman...
  8. M

Mä alan kohta teettämään sekarotuisia pentuja!!

Mitens noi astutushommat yleensä muuten menee, tuleeko uros kyläileen juoksun ajaksi vai pitäiskö kerta laakista tärpätä? Ja millaista palkkioa uroksille (tai siis omistajille!) maksetaan?
  9. M

Mä alan kohta teettämään sekarotuisia pentuja!!

NeitiNasu; Emäntä mustautui! :) Yritin laittaa ykistyisviestin, mutta ei toiminut, yritän myöhemmin uudelleen!
  10. M

Muita joiden perheessä on adoptio lapsi?

Mistä päin teidän lapset on? Meillä on Etelä-Afrikasta ihana mussukkainen! :heart:
  11. M

Mitä tarvikkeita taaperolle?

Voi suosittelen lämpimästi varsinkin tuota EA-palstaa, se on erittäin vilkas, siellä on mukana IP:n ja Hesan kontaktin perheet! Täältä löytyy sähköpostiosoite, mitä kautta pääsee rekisteröitymään: http://www.adoptioperheet.fi/linkit.html Tuolta saat parhaat mahdolliset vinkit matkaa varten...
  12. M

Heh, palstailetko Abba tai EA-palstalla? Nimim. sama kohdemaa ja sama palvelunantaja... =) Te pääsettekin ihanaan syys-talviseen Etelä-Afrikkaan! Viime kesäkuussa siellä oli sellaiset talvi-helteet, että kiitettiin luojaa monta kertaa siitä, ettei päästy hakumatkalle sikäläiseen kesäaikaan... :D...
  13. M

Hei! Sydämelliset onnittelut perheenlisäyksen johdosta! :flower: =) Me olimme hakumatkalla viimekesänä, joten jos haluat siihenkin vinkkejä, voin niitä antaa! Vaikka varmaan oletkin jo ollut yhteydessä muihin adoptioperheisiin tämän asian tiimoilta... Mutta laita yksityisviestiä, jos...
  14. M

G: Onko puolisosi (tai entinen) pettänyt sinua?

Haluaisin tietää, että 1. onko sinua petetty 2. minkä ikäinen puolisosi oli 3. kauanko parisuhteenne oli kestänyt 4. oliko teillä yhteisiä lapsia, minkä ikäisiä Tässä vaan teen yleistä kartoitusta... niin moni sanoo, että kaikki miehet pettävät kun saavat tilaisuuden. Voisiko minulla...
  15. M

Kenellä on vastuu????

En kyllä päästäisi 6-vuotiasta sellaiseen paikkaan, joiden vanhempia en ole tavannut kertaakaan ja sopinut kyläilyistä etukäteen. Saati sitten yksin kulkemaan niin, etten tiedä, missä lapsi menee. Vastuu on omilla vanhemmilla, ainakin moraalinen, juridisesta vastuusta en osaa sanoa mitään.
  16. M

Puutarhurit hoi!!

...joita ei tullut yhtään! :) Nosto! :attn:
  17. M

Ihana työkaveri pyysi kaljalle.

Onko sulla siis tarkoituksena aloittaa suhde?
  18. M

Puutarhurit hoi!!

Pitäisi istuttaa puita pihamaalle, kun on niin paljas ja vinkkejä kaipaisin: Mikä lajike kasvaa nopeasti tai voisi istuttaa valmiiksi melko isona? Ja olisi helppohoitoinen? Voiko istuttaa nyt vai pitäisikö odottaa syksyyn? Kiitos etukäteen vastauksista! :flower:
  19. M

Montako saman sukunimistä löytyy?

Mistä sä sen tiedät? Siis onko joku tietokanta?
  20. M

Perintöasiaa...miten menee

Näin on.

Yhteistyössä