Toivon minäkin, että "palstakoirat" lähettävät terveisiä silloin tällöin.
Uuden omistajan tahdosta riippuen, tietenkin.
Toivon heille kaikkea hyvää.
:heart:
Joo, ollaan oltu yhteydessä ja kaikki asiat hallinnassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko jo laittanut ehdokkaille viestiä ja onko kodit löytyneet?
Tai tytölle taisi ainakin löytyä Mrs robinsonilta,oletteko olleet yhteydessä jo?
Hyvä juttu!!Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Joo, ollaan oltu yhteydessä ja kaikki asiat hallinnassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko jo laittanut ehdokkaille viestiä ja onko kodit löytyneet?
Tai tytölle taisi ainakin löytyä Mrs robinsonilta,oletteko olleet yhteydessä jo?
Ja pojan kohdallakin olen jo päätöksen tehnyt.
Odottelen vielä yhteydenottoa, jotta noutoajankohta saadan sovittua.
?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hienoaAlkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:nyt on mustaa valkoisella.
taidan huitasta kuoharipullon namariini illalla.
Ei omistajat laittaneet yhtään "hanttiin"?Kyselikö mitään mihin koirat laitat tms?
nostan.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:Lupaan raportoida tyttelin kuulumisia ja laitan vauvoista kuvia, kun ovat syntyneet! =) :heart:
Ps. MargeSimpron: olen yrittänyt vastata sun yv:n, mutta sun viestilaatikko on täynnä! :attn: =)
:ashamed: Tyhjennän nyt heti... =)Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:Lupaan raportoida tyttelin kuulumisia ja laitan vauvoista kuvia, kun ovat syntyneet! =) :heart:
Ps. MargeSimpron: olen yrittänyt vastata sun yv:n, mutta sun viestilaatikko on täynnä! :attn: =)
Kannattaa ehkä laittaa Mrs Robinsonille viestiäkin.Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson::ashamed: Tyhjennän nyt heti... =)Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:Lupaan raportoida tyttelin kuulumisia ja laitan vauvoista kuvia, kun ovat syntyneet! =) :heart:
Kiva juttuAlkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti::heart:
Tyttö matkalla uuteen kotiin.
Joo sille löytyi koti äkkiä ja ollaan oltu yhteyksissä. Hyvin menee ja toimintaa piisaa.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mitäs sille poikakoiralle kuuluu?Onko sille löytynyt uusi koti?