Voi jumalauta!! Ei tässä oo enää mitään järkee! (lisätty kuva vauvasta)

Kävijä
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mä en antaisi noita koiria takaisin sinne mistä sä oot ne hakenu :/
Niinpä. Se onkin se paras vaihtoehto. Onneksi sain tässä illalla luvan etsiä koirille uuden kodin.
No sinullahan olikin lupa ettiä uus koti. Anteeks tää mun bongailu näissä teksteissä! Joo, ei missään tapauklsessa entiselle omistajalle siit on selvät todisteet ja ilmoitus vain viranomaisille

Kävijä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kävijä:
Mutta mitäs sitten jos koirat löytävät kodin ja tämä omistaja,oli sitten kumpi vain haluaakin koirat takaisin?
Kerrotko miten tämä alku oli noin lyhykäisyydessään? rimspu on niin pitkä jo luettavaksi
?
niin mie meinsin vain tuota lupa juttua mut nyt hän se selviskin ku luin tuost ylemmältä. Anteeks sullekin tää mun poukkoilu tässä ?!

vieras
Mutta mitäs sitten jos koirat löytävät kodin ja tämä omistaja,oli sitten kumpi vain haluaakin koirat takaisin?
Kerrotko miten tämä alku oli noin lyhykäisyydessään? rimspu on niin pitkä jo luettavaksi
?
niin mie meinsin vain tuota lupa juttua mut nyt hän se selviskin ku luin tuost ylemmältä. Anteeks sullekin tää mun poukkoilu tässä ?!
Niin sillä vaan mietin kun omistaja on suullisesti sanonut että koirat voi antaa uuteen paikkaan jos sellainen löytyy.Mitäs jos peruukin sanansa kun ei ole mustaa valkoisella?

Kävijä
?
Niin sillä vaan mietin kun omistaja on suullisesti sanonut että koirat voi antaa uuteen paikkaan jos sellainen löytyy.Mitäs jos peruukin sanansa kun ei ole mustaa valkoisella?
Pyydä mustaa valkoisella se pätee, suullinen sopimus ei päde tulee helposti ongelmia. Muuten et voi todistaa entistä omistajaa vastaan , jos rpeaa takkuilemaan. Kahden todistajan läsnäollessa aina parempi.

vieras
?
Pyydä mustaa valkoisella se pätee, suullinen sopimus ei päde tulee helposti ongelmia. Muuten et voi todistaa entistä omistajaa vastaan , jos rpeaa takkuilemaan. Kahden todistajan läsnäollessa aina parempi.
Näin juuri!! Varmista asia kunnolla että ovat tosissaan antamassa pois ettei tule mitään yllätyksiä.

Elikkäs.. Yhteydenottoja on tuon pojan osalta tullut nyt viisi. Omistaja heitti kapulan rattaisiin, ettei tiedä, haluaako niitä eri paikkoihin. Vaikeaksi käy homma. Hän haluaa myös tavata uudet omistajat, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää. Luovutussopimuksen teen tässä, kun kerkiän ja pyydän hänen allekirjoituksensa. Mikään ei siis ole varmaa. :(
Yritän vaan auttaa, mutta ihan kuin apu ei kelpaisi, mikään koti ei kelpaa. Tuntuu, että melummin vie piikille, kuin antaa pois. Ihan kamalaa. Jatkan taistelua, ja koitan takoa hänen päähänsä, että mikä on järkevää.
Toivon niin kovin, että tämä tarina saisi onnellisen lopun.

vieras
Jos tuon luovutussopimuksen saat niin sittenhän sinä päätät mihin koirat menee.Eikö niin?Nehän on sitten sun.
Soittelitko mihinkään eläinhoitolaan tms?Edellisellä sivulla (3) oli joku joka voisi ottaa sen nartunkin.Huomasitko?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:
Nimim. Emäntä mustautuu... Mietittiin tuossa miehen kanssa asiaa ja ajateltiin, että voitais ottaa se tyttö! :attn: :attn:

Tiedätkö mitään sen raskaudesta, kuinka pitkällä on ja kuka on vauveleiden isä?

Meillä on ennestään kääpiövillakoiratyttö, joka tarvis kaveria. Myös se oli hieman kovia kokenut meille tullessa, sisäsiisteyden kanssa oli ongelmia ja sillä oli vähän luottamuspula ihmisiin, mutta nyt vuoden pitkäjänteisen paijaamisen jälkeen on jo erittäin salonkikelpoinen yksilö!
:attn:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ohhoh tuota sinun kaveria. Ottanut kaksi pentua yhtaikaa ja ensimmäisestä juoksusta pennut. Ei ole taidettu koirista välittää pätkääkään, kun eivät ole edes sisäsiistejä.
Niinpä. Ajattelin voivani edes jotenkin auttaa, kun kehui, että ovat sisäsiistejä.
Ovat päivät pihalla aitauksessa, yöt nukkuvat sisällä jossain häkissä. :eek:
Ei kuulosta normaalilta?!?
Se talo, missä asuvat, on sellainen hökkeli ja sisältä täynnä roskaa ja rojua.
Pari päivää sitten oli kuulemma mennyt sähköt, kun lasku maksamatta.
Ja tosiaan, tyhmä olin, kun nuo otin. Juhannukseksi olisi määrä viedä ne takaisin, kun lähden reissuun. Mutta vain siksi aikaa. :headwall:
Voisiko koirat viedä siksi aikaa johonkin eläinhoitolaan?Etteivät vaan joutuisi kovia kokemaan?

v
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Siis onko asia siis nii ett ovat vaan hoidossa. Ahaa, mä ymmärsin, ett oot tavallaan huostaanottanu ettiäkses niille uuden kodin. Ou jee, no nyt ku oot koirahoitajaks lupautunu, ni ei muuta ku lenkkiä, leikkiä, lenkkiä, ruokaa, lenkkiä, leikkiä, ruokaa jne.jne...

Tai ilmotat kaverilles, ett hoito ei luonnistu ja palautat koirat omistajalle.
No mä sanoin, että otan ne nyt, kun siellä on tilanne päällä. Sanoin kyllä etten halua omaksi ja katon miten meillä sujuu ja katotaan sitten tilanne uudelleen.
Juhannukseen olen luvannut pitää ja pidänkin.
Sovittiin, että ens torstaina vien päivällä takaisin.
Nyt tulee tiukkaa viestiä, että mihin aikaan sunnuntaina haen ne sitten takaisin?
Ei kannata viedä edes juhannukseksi vaan johonkin muualle jos jo nyt kysellään milloin pois haet.

eli nyt omistaja ilmottikin, ettei saa antaa, muutakun molemmat samaan paikkaan. Muuten piikille.
Vitunvitunvittu. :'(
Eli kaikki meni hukkaan. Juuri kun luulin, että kodit on löytynyt.
Terveet nuoret koirathan ei piikille mene. Mutta kun se on omistajan tahto, niin enhän mä voi asialle mitään. Mä en kestä! :'( :'( :'( :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:
Nimim. Emäntä mustautuu... Mietittiin tuossa miehen kanssa asiaa ja ajateltiin, että voitais ottaa se tyttö! :attn: :attn:

Tiedätkö mitään sen raskaudesta, kuinka pitkällä on ja kuka on vauveleiden isä?

Meillä on ennestään kääpiövillakoiratyttö, joka tarvis kaveria. Myös se oli hieman kovia kokenut meille tullessa, sisäsiisteyden kanssa oli ongelmia ja sillä oli vähän luottamuspula ihmisiin, mutta nyt vuoden pitkäjänteisen paijaamisen jälkeen on jo erittäin salonkikelpoinen yksilö!
:attn:
Kyllä huomasin ja olen keskustellutkin jo asiasta. Kiitos vain.

Ole kai juurikaan tietoa, niin se iohminen joka nartun ottaa itselleen saa olla varautunut tulevien pentujen kohdalla kaikkeen. Eli jos täällä on halukkaita koteja, niin muistakaa varata USEITA satoja mahdollisiin eläinlääkärikuluihin!

Alkuperäinen kirjoittaja Arseripaska:
Ole kai juurikaan tietoa, niin se iohminen joka nartun ottaa itselleen saa olla varautunut tulevien pentujen kohdalla kaikkeen. Eli jos täällä on halukkaita koteja, niin muistakaa varata USEITA satoja mahdollisiin eläinlääkärikuluihin!
Tiineydestä on tiedossa astumispäivä 1.5, sekä pentujen isä. Kaikki ovat kääpiöpinsereitä.

eli nyt omistaja ilmottikin, ettei saa antaa, muutakun molemmat samaan paikkaan. Muuten piikille.
Terveet nuoret koirathan ei piikille mene. Mutta kun se on omistajan tahto, niin enhän mä voi asialle mitään. Mä en kestä! :'( :'( :'( :'( :'(
Ota sie eka ne itselles ja kun ne on sit siun omia koiria, ni hommaa uudet kodit ja vaikka sit eri paikkoihin... jollei kerta omistaja halua niitä eri koteihin vaan vaihtoehto on piikki...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no etkö sä voi ite ottaa niitä koiria,niinku joku tossa ehdottikin. teette kirjallisen sopimuksen ja sen jälkeen kun koirat on sun,annat ne jollekin joka voi tarjota niille hyvän kodin.
Olen kyllä tehnyt hänelle jo selväksi, etten voi niitä pitää. Olen niin alleginenkin, varsinkin kesällä. En usko että menisi läpi.

harmaa
Eiks jompi kumpi sopivista vastaanottajista voi näennäisesti ottaa molempia koiria ja sitten antaa toisen toiselle? Järjetöntä noin nuoria koiria on lopettaa, jos ovat terveitä. Toivottavasti koirat pääsee koteihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Ota sie eka ne itselles ja kun ne on sit siun omia koiria, ni hommaa uudet kodit ja vaikka sit eri paikkoihin... jollei kerta omistaja halua niitä eri koteihin vaan vaihtoehto on piikki...
Tää on niin vaikea tilanne, kun kuitenkin kyseessä "kaveri".
Hän lupasi tänään ilmoittaa ratkaisunsa. Pitää kuulemma keskustella miehen kanssa. En kyllä ymärrä mitä sen kanssa voi keskustella.
Varmaan mies sanoo, että henki pois vaan koirilta ja tämä tyttö tekee niinku sanotaan. Voi hemmetti, ku ottaa päähän, ku joku ei tajua mistään mitään!!

Yhteistyössä