vieras
Mies on eronnut, kaikinpuolin mukava ja ihana tyyppi. Hän pyysi mua vaimoa ja äitiä ulos. Lähtisinkö?
jaa,a,teepäs niin :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ajattelin etten kerro miehelleni mitään...
Aha. No, pistä pääsi ampiaispesään, se on vähintään yhtä fiksua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ajattelin etten kerro miehelleni mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies on eronnut, kaikinpuolin mukava ja ihana tyyppi. Hän pyysi mua vaimoa ja äitiä ulos. Lähtisinkö?
Miksi sitä ei sitten voi kertoa omalle miehelle jos tarkotus on mennä vaan kaljalle ja miehesikn tuntee hänet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mieheni kyllä tuntee tän työkaverin. ihan vaan kaljalle olisi tarkoitus mennä kavereina vaan
Näin juuri. Pahempi juttu jos et kerro ja jäät kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sitä ei sitten voi kertoa omalle miehelle jos tarkotus on mennä vaan kaljalle ja miehesikn tuntee hänet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mieheni kyllä tuntee tän työkaverin. ihan vaan kaljalle olisi tarkoitus mennä kavereina vaan
Ja musta ainakin olisi paljon mukavampi istua kaljalla kun tietäisin, että "en ole luvattomilla teillä". Rehellinen pitää olla, sitä parisuhde edellyttää. Pitäisitkö siitä jos miehesi jäisi samanlaisesta asiasta kiinni? Mulle ainakin tulee heti mieleen, että mitä on mielessä jos ei voi totuutta omalle ukolle kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Näin juuri. Pahempi juttu jos et kerro ja jäät kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sitä ei sitten voi kertoa omalle miehelle jos tarkotus on mennä vaan kaljalle ja miehesikn tuntee hänet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mieheni kyllä tuntee tän työkaverin. ihan vaan kaljalle olisi tarkoitus mennä kavereina vaan