Ihana työkaveri pyysi kaljalle.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ei kaljassa mittään pahhaa oo. Hyvvää se on.

Jos ymmärsin oikein, että hän pyysi sinua, joka olet sekä vaimo että äiti, kanssaan kaljalle niin mene ihmeessä, jos se on vaan kalja ja hyvä seura, mikä kiinnostaa. Ja ota mieheis mukkaan, saattas hällekin kalja maittaa.

Jos taas piti ymmärtää, että hän pyysi sinua, entistä vaimoaan ja äitiään kaljalle, niin oispahan sekin kokemus... :D

Bonita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies on eronnut, kaikinpuolin mukava ja ihana tyyppi. Hän pyysi mua vaimoa ja äitiä ulos. Lähtisinkö?

Kyllähän se joka akan mieltä ja itsetuntoa kohottaa hemmetisti, kun joku ihqu ihminen osoittaa mielenkiintoa. Mutta sellaiseksi se täytyyy jättää, mielenkohottamiseksi. Sillä ilolla mitä siitä, aapee, saat, että tiedät hänen kiinnostuksensa, jaksat taas pitkään elää sitä ihanaa perhearkea kotona. Ja kun ukko-kulta ryppyilee, voit tietysti pilke silmäkulmassa kertoa että paikkaansa on kyselty. Melkoseen liemeen itsesi laitat, jos tuohon leikkiin ryhdyt. Itse siihen erehdyin, ja kuka siitä kärsi; minä. Loppupelissä.

vieras
mieheni kyllä tuntee tän työkaverin. ihan vaan kaljalle olisi tarkoitus mennä kavereina vaan
Miksi sitä ei sitten voi kertoa omalle miehelle jos tarkotus on mennä vaan kaljalle ja miehesikn tuntee hänet?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
mieheni kyllä tuntee tän työkaverin. ihan vaan kaljalle olisi tarkoitus mennä kavereina vaan
Miksi sitä ei sitten voi kertoa omalle miehelle jos tarkotus on mennä vaan kaljalle ja miehesikn tuntee hänet?
Näin juuri. Pahempi juttu jos et kerro ja jäät kiinni.
Ja musta ainakin olisi paljon mukavampi istua kaljalla kun tietäisin, että "en ole luvattomilla teillä". Rehellinen pitää olla, sitä parisuhde edellyttää. Pitäisitkö siitä jos miehesi jäisi samanlaisesta asiasta kiinni? Mulle ainakin tulee heti mieleen, että mitä on mielessä jos ei voi totuutta omalle ukolle kertoa.

Yhteistyössä