Voi jumalauta!! Ei tässä oo enää mitään järkee! (lisätty kuva vauvasta)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Eiks jompi kumpi sopivista vastaanottajista voi näennäisesti ottaa molempia koiria ja sitten antaa toisen toiselle? Järjetöntä noin nuoria koiria on lopettaa, jos ovat terveitä. Toivottavasti koirat pääsee koteihin.
Tossa oli kyllä yks idea, meinaan kaksi halukasta oli samalta paikkakunnalta..
Mä pelkään, että jään kiinni jonkinlaisesta huijauksesta ja mulle tulee siitä paskaa niskaan..

Tää omistaja rupes tänään väittämään, että ei niitä voi erottaa, kun ovat eläneet koko elämänsä yhdessä. Kokonaisen vuoden melkein siis. Uskomatonta.
Yritin selittää, että ne on pentuja vasta ja elämä edessä, sopeutuvat ihan minne vaan, kunhan pääsevät hyvään kotiin. Ei kuulemma TODELLAKAAN sopeudu.
Toinen synnyttääkin pian ja silloinhan ne viimeistään on erotettava mun ymmärtääkseni?
En kyllä tiedä, mutta voisin kuvitella, että emo tarvii "pesimisrauhan".

vieras
Uskomatonta, luulis että tälle omistajalle on ihan sama minne ne koirat menee jos on kerta valmis ne viemään piikillekin. Ja nuohan on pentuja vielä joten ihan varmasti sopeutuuvat uusiin perheisiin vaikka eivät samaan paikkaan menisikään.

Oletko kirjoittanut tuonne kääpiöpinsereiden omalle palstalle. Sitä kautta molemmat koirat saisivat varmasti asiantuntevan kodin ja hyvällä tuurilla samasta paikasta. Itselläni on kääpiöpinseri ja tiedän niitä ja niiden piireistä jonkin verran. Voit laittaa vaikka yytä, jos haluat jotain tietää. Mulla itellekin pari ihmistä lähipiirissä, jotka ovat ottaneet ongelmatilanteista tulleita koiria ja ottavat varmasti uudestaankin jos on tarvis.

Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Oletko kirjoittanut tuonne kääpiöpinsereiden omalle palstalle. Sitä kautta molemmat koirat saisivat varmasti asiantuntevan kodin ja hyvällä tuurilla samasta paikasta. Itselläni on kääpiöpinseri ja tiedän niitä ja niiden piireistä jonkin verran. Voit laittaa vaikka yytä, jos haluat jotain tietää. Mulla itellekin pari ihmistä lähipiirissä, jotka ovat ottaneet ongelmatilanteista tulleita koiria ja ottavat varmasti uudestaankin jos on tarvis.
Joo. Homma on taas jäissä, kun keskustelee äijänsä kanssa. Tänään lupasi ilmoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskomatonta, luulis että tälle omistajalle on ihan sama minne ne koirat menee jos on kerta valmis ne viemään piikillekin. Ja nuohan on pentuja vielä joten ihan varmasti sopeutuuvat uusiin perheisiin vaikka eivät samaan paikkaan menisikään.
niin luulis. Vaan ei. Ja tottakai sopeutuvat, sehän on sanomattakin selvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
no hitto. jos äijä sanoo et ne on lopetettava, niin keksi kaveris kanssa et ne "lopetetaan" mutta järjestät koirat johonkin muualle tän miehen tietämättä.
tää kaveri vaan on semmonen erikoinen tapaus, että tuskin onnistuu. se on kuin semmonen nukke, mitä liikutellaan langoilla. täysin aivopesty narsistin uhri.

Alkaa vaikuttamaan niin monimutkaiselta, että sanoisin sille pitäväni koirat itse tai sanoisin että yhteinen koti löytyi ja piste. Sitten kun noin kummalliset entiset omistajat ois siirtyneet elämässään seuraaviin ongelmiin ja ovat unohtaneet koko koirat, koirat asuisivat jo uusissa ja pysyvissä kodeissa =)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkaa vaikuttamaan niin monimutkaiselta, että sanoisin sille pitäväni koirat itse tai sanoisin että yhteinen koti löytyi ja piste. Sitten kun noin kummalliset entiset omistajat ois siirtyneet elämässään seuraaviin ongelmiin ja ovat unohtaneet koko koirat, koirat asuisivat jo uusissa ja pysyvissä kodeissa =)
Tämä on täysin totta, mutta omistaja haluaa nähdä uuden omistajan kasvotusten, ennen luovutusta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Eiks jompi kumpi sopivista vastaanottajista voi näennäisesti ottaa molempia koiria ja sitten antaa toisen toiselle? Järjetöntä noin nuoria koiria on lopettaa, jos ovat terveitä. Toivottavasti koirat pääsee koteihin.
täähän vois olla hyvä vaihtoehto jos vaan uudet omistajat suostuu tähän.

Kuulostaapa hienolta :attn: Ota yhteyttä oman piirisi eläinsuojeluvalvojaan, tuollainen eläintenpito jossa astutetaan ilmeisen tietoisesti liian nuoria yksilöitä ja uhataan vielä lopettaa terveet koirat ei näytä hyvältä.
NArttu tarvitsee HELVETIN nopeasti vakituisen asuinpaikan jossa se tuntee olonsa turvalliseksi, jos koira on liian stressaantunut saadessaan pentuja niin voi tappaa/syödä ne!
Miten ystäväsi ajatteli pitävänsä uroksen ja nartun samassa kodissa, pojalta pallit pois vai? Menee juoksuajat aika säädöksi muuten(nimim.kokemusta löytyy) .

Uhkasin äsken eläinsuojelulla ja avauduin, miksei apu kelpaa, vaikka hänen ja koirien parasta ajattelen. Tuli sitten viesti, että annetaan sitten eri koteihin.
Eli näillä näkymin asia kunnossa. :whistle:
Huomenna hankin mustaa valkoisella, ennen kuin taas muuttaa mieltään.
Luulisi nyt olevan ymmärtänyt oman parhaansa, kun tähän on jo mun paras ystäväkin puuttunut. Alan olla aika loppu, kun epätietoisuudessa on niin stressaava elää.
Eli jos kaikki nyt menee, niinkuin pitääkin, niin Mrs. Robinson saa tytön ja poika pääse johonkin hyvään kotiin noiden 10 yhteydenoton perusteella.
Mun pitää vielä oikein ajatuksella ne lukea uudelleen, siellä oli muutama todella mukavan kuuloinen paikka. :)
Kiitos kaikille, jotka elitte mukana. Kiitos vielä sinulle, joka tarjoat nartulle vauvoineen kodin.
Oli myös mukava huomata, että tämä palsta pelasti tämän tilanteen.
Eli ihan turhaan en täällä joka yö roiku. ;)

vieras
Laita vielä yv:tä tuolle Mrs. Robinsonille asiasta jos ei ketjua löydä.Vaikka voi toki profiilistasikin löytää.
Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
Ja toivottavasti saat sitä mustaa valkoiselle koirista.

Hyvä että asia järjestyi.

Kannattaisko sun anta Mrs Robinsonille ne tiedot ketkä tahto sitä urosta, vois tarjota sit pentuja niille. Olis jo 9 kotia valmiina. Tai edes muutama.

Harmi kun ovat kaukana, meille kun etitään pienikoikoista koiraa.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Hyvä että asia järjestyi.

Kannattaisko sun anta Mrs Robinsonille ne tiedot ketkä tahto sitä urosta, vois tarjota sit pentuja niille. Olis jo 9 kotia valmiina. Tai edes muutama.

Harmi kun ovat kaukana, meille kun etitään pienikoikoista koiraa.
Joo voisi antaakin. hyvä idea, kiitos vain. :)

Nyt vasta eka kertaa pääsin nettiin sitten torstain... Elikkäs tytteli olis nyt pääsemässä muuttaan meille kuitenkin? =) :heart:

Joku tuolla huolehti, että olenko varautunut tarpeeksi hyvin tytteliin ja sen raskauteen; ei hätää , käytän neidin eläinlääkärissä ensi töikseni kun saadaan se tänne. Lähinnä pelottaa tuo synnytyksestä selviäminen, kun tyttö on niin kamalan nuori ja tosiaan tulee nyt muutoksia sen elämässä. Mutta saan varmasti eläinlääkäriltä hyvät neuvot. Ja netistä!

Juu, on tämä vain ihme palsta, kun täältä yleensä aina saa apua ongelmiinsa! :D

Kävijä
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
nyt on mustaa valkoisella. :whistle:
taidan huitasta kuoharipullon namariini illalla. :D
Todellakin ihana asia, että asiat luistivat hyvin! Minäkin olin oikeastaan tosi huolestunut miten pentujen käy, nyt saan minäkin olla hyvin mielin. Kiitos sinulle että jaksoit vaikka varmaankin sinusta tuntui, että et jaksa tätä vatvomista. Kiitos ihanille ihmisille minunkin puolestani, että vielä löytyy hyvä sydämisiä ihmisiä auttamaan vaikeissa eläinsuojeluasioissa.
Täytyy sanoa, etten ole kuiteskaan mikään aktivisti. Meilläkin on koira joka täyttää heinäk. 12v. ja ette voi uskoa ettenkö olisi halunnut ottaa nämä molemmat meille?! Olosuhteiden pakosta katkerin mielin piti luopua uusista koiranpennuista.

Olis oikeastaan mukava kuulla jatkossa näistä pikkuisista, mitä näille kuuluu, ja etenkin "äiteelle", miten monta pentua tulee yms.

Yhteistyössä