Ajatella, miten paljon hän on nähnyt vaivaa ja järjestellyt asioita, jotta saa huijattua sua oikein kunnolla. Kyllä on inhottava miehenkuvatus, tuollainen ei ansaitse mun mielestä yhtään mitään, ei ainakaan uutta mahdollisuutta. :|
se on samantyylinen paikka kuin suomi24, eli on keskustelut, chatit, profiilit, galleria ja deittiAlkuperäinen kirjoittaja mie:Voih... kamala tilanne( Mutta anteex mun tyhmyyteni: Mikä City?? Siis kun kerroit että oli sinne kirjautunu... Joo,sori,tyhmä..
peesailen joka sanaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täys sika tuo sun miehes. Tai ei siis voi mieheks kutsua. Vielä varpajaisissakin. Jos tollasta tekee, ei siitä mihinkään voi muuttua. Näkisin sulla kaks vaihtoehtoa: jätä se tai jaat sen muiden kanssa. Sori, olen tosi pahoillani. Tiedän miltä tuntuu, mä jätin omani, kipeetä teki, mutta kannatti. Nyt mulla on ihana ja uskollinen mies
Onnea ja voimia tulevaisuuteen ! Kyllä sä jaksat. Ero on aina kova juttu, eihän sitä suunnittele naimisiin mennessään, mutta se on valitettavasti ainoa oikea ratkaisu joskus. Kyllä se sitten helpottaa. Itselläni on 7 vuotta erosta, josta 4 vuotta onnellisessa uudessa suhteessa ja nyt jo aviossakin. Kyllä se siitäAlkuperäinen kirjoittaja rikki:Kiitos kaikille vastanneille, halit vaikka ovatkin virtuaalisia tulevat nyt tarpeeseen. Joku kysyi lasteni ikää, 5v, 4v, 3v ja vauva 9kk.
ja todellakin tämä on kauhea shokki kun olen luullut meillä olevan kaikki hyvin ja kaikki on ollut pelkkää harhaa.
Jotenkin helpottaa kirjottaa edes tänne kun tuntuu että saapahan jollekkin kertoa näistä asioista.
En tiedä onko minulla enää onneen mahdollisuutta, tällä hetkeellä olen niin hajalla että epäilen voinko koskaan luottaa yhteenkää mieheen, uskallanko koskaan rakastaa ketään, jos käy samalla tavalla uudelleen niin en usko että selviäisin enää siitä.Alkuperäinen kirjoittaja holistin vaimo:Minulla toipuminen kesti monta vuotta ja ehkä vieläkin on jollain lailla kesken.
Menetin niin luottamukseni elämään ja rakkauteen kun sitä vaan toistuvasti käytettiin hyväkseen.
Toivotan sinulle jaksamista ja toivottavasti myös löydät itsellesi rauhan ja onnen !
Kiitos sinulle, jotenkin tuntuu että olet käynyt samoja asioita läpi kuin minä käyn tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja holistin vaimo:Muistan tuon tunteen, ei onnea, ei luottamusta.
Minulla paraneminen lähti aikoinaan siitä, kun aloin ensin luottamaan vaan itseeni.
Toiseen ihmiseen luottamus tulee sitten vasta myöhemmin, jos on tullakseen.
Vieläkään en luota mieheeni ( selvennys, emme asu yhdessä mutta aviossa ollaan edelleen )
mutta ei minun enää tarvitsekaan.