Mieheni seksiriippuvuus tuhosi kaiken

holistin vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja rikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Oma äijäni on entinen seksi-addikti ja adhd-tapaus. On saanut nuppinsa järjestykseen, ennen tapaamistamme. Adhd-ihmiset addiktoituvat helposti, siksi kyselin. =) Oiretiedostus auttaa ja joskus lääkitys, kognitiivinen psykoterapia on todettu tehokkaaksi useissa tapauksissa.

Ap:n tapauksessa miehellä tuntuu olevan paljon painolastia mukanaan, jostain kun alkaa purkaa ja näkee, kuinka lähtee etenemään, voi jatkaa suunnitelmia.
Tottakai olisin onnellinen jos meillä olisi joku mahdollisuus, en ole lakannut rakastamasta häntä, mutta kun usko ei tällä hetkellä riitä, usko siihen että mieheni voisi muuttua tai että mieheni olisi tosissaan, kyllä minä jollain tasolla uskon että hän on minua rakastanut, ei näin monta vuotta kuin meillä on takana kukaan voi rakkautta teeskennellä mutta jos se rakkaus ei riitä...
Terapia tulee olemaan molemmille rankka, etenkin miehelle, hän joutuu käsittelemään myös kaikki lapsuuden traumat jotka on käsittelemättä, ja hän joutuu elämään tekojensa kanssa ja kantamaan syyllisyyden aina mukanaa siinäkin on jo aika iso rangaistus
Niin RAKKAUS kun ei aina vaan riitä !

Toivon että jonakin päivänä tuska helpottaa, parempaa huomista minä haluan meille. Jos minustakin tulisi jälleen joku päivä ehjä ihminen, toivon sitä myös miehelleni. Välillä tämä tuntuu kuin painajaiselta josta herään mutta eipä taida niin olla, en olisi uskonut kuinka paljon tämä kirjoittaminen helpottaa, nyt kun olen itkenyt niin paljon ettei kyyneleitä enää tule ja kun olen huutanut ja raivonnut ääneni käheäksi tuntuu jännältä että tästä kirjoittamisesta on ollut suurin apu. Omia pohdintojahan nämä tietysti on ei kukaan toinen voi sanoa mitä minun tulisi tehdä mutta teidän vastauksista on oikeasti ollut apua ajatusten selkeyttämisessä.
Joten iso kiitos kaikille! :flower: :heart:

Paljon nähnyt
Hei!
Olen jo nelikymppinen palstailija. Paljon nähnyt ja elämässä kokenut.
Olen myös ollut aikoinani naimisissa miehen kanssa, jonka kaksoiselämä paljastui minulle järkyttävällä tavalla. Vauvamme oli silloin puolivuotias.

Otin miehestäni kertaheitolla eron, vaikka tunteita luonnollisesti oli vielä tuossa vaiheessa. Sain oltua niin suoraselkäinen, etten ottanut miestä takaisin, vaikka sydän olisi sanonut niin. Onneksi järki oli sen verran mukana kuvioissa. Tajusin koko ajan, että vaikka kuinka rakastan petturiani, en voisi elää enää hänen kanssaan. Hän ei vaan ollut se ihminen, joksi olin häntä luullut. Muistan vieläkin kuinka ikävöin häntä ja työnsin lastenvaunuja kyynelten valuessa. Tuska oli valtava.

Nyt noista tapahtumista on 13 vuotta. Olen kiitollinen, että en huolinut miestä takaisin. Olen onnellinen nykyisessä avioliitossani miehen kanssa, johon voin luottaa ja jonka kanssa ei tarvitse epäillä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Paljon nähnyt:
Hei!
Olen jo nelikymppinen palstailija. Paljon nähnyt ja elämässä kokenut.
Olen myös ollut aikoinani naimisissa miehen kanssa, jonka kaksoiselämä paljastui minulle järkyttävällä tavalla. Vauvamme oli silloin puolivuotias.

Otin miehestäni kertaheitolla eron, vaikka tunteita luonnollisesti oli vielä tuossa vaiheessa. Sain oltua niin suoraselkäinen, etten ottanut miestä takaisin, vaikka sydän olisi sanonut niin. Onneksi järki oli sen verran mukana kuvioissa. Tajusin koko ajan, että vaikka kuinka rakastan petturiani, en voisi elää enää hänen kanssaan. Hän ei vaan ollut se ihminen, joksi olin häntä luullut. Muistan vieläkin kuinka ikävöin häntä ja työnsin lastenvaunuja kyynelten valuessa. Tuska oli valtava.

Nyt noista tapahtumista on 13 vuotta. Olen kiitollinen, että en huolinut miestä takaisin. Olen onnellinen nykyisessä avioliitossani miehen kanssa, johon voin luottaa ja jonka kanssa ei tarvitse epäillä mitään.

En minä haikaile yhteisen tulevaisuuden perään, en enää voisi tämän jälkeen. Halua vain apua meille ja tilanteen selväksi.
Jos kaikki olisi paljastunut minulle silloin kun tämä alkoi 2004 vuonna niin minulla olisi ollut helpompi lähteä heti, meillä oli silloin vain 2 lasta sekä emme olleet vielä ostaneet taloa, nyt on käytännön asiat vaikeampia kun täytyy myydä talo, neljän lapsen kanssa ei yksin eläminen ole helppoa vaikka tiedän siitä selviäväni, kummallakaan meistä ei ole mahdollisuutta tähän jäädä, koirat täytyy myydä, ne on minun ja en voi missää kerrostalossa tai rivitalossa ilman omaa pihaa lasten ja koirien kanssa asua se on mahdottomuus, yksi lapsistamme on sairas ja loput tutkimukset ovat elokuussa joten siihenkin tarvitaan meitä molempia, käytännön järjestelyt vievät aikaa ja ainakin talo on saatava myytyä ensi se ei ole helppoa.
Jos teksti vaikuttaa sekavalta niin yritän selittää etten voi itseni enkä lasten takia vain häipyä, se ei ole oikein.

Paetkaa
Tämä on jo vanha ketju, mutta kiinnostaa miten tämä tapaus päättyi? Olen samassa tilanteessa ja etsin ulospääsyä. Mutta nämä käytännönasiat ja kaikki on niin vaikeita.

Seksiriippuvuunen/ seksiaddikti ei taida koskaan parantua. Ei vaikka lupaa toista. Minulle on luvattu jo kymmenen vuotta, sama kymmenen vuotta valheellisia lupauksia. Aina jää kiinni uudelleen ja uudelleen. Olen seonnut jo laskuissa, kiinnijäämiskertoja on ehkä seitsemän nyt.

Taas päätin että tämä on viimeinen kerta ja nyt minä ja lapset lähdemme. Aikaisemminkin olen yrittänyt, mutta aina olen uskonut parempaan.

Seksiaddiktin kanssa parempaa ei tule, ei koskaan!

narskututka
Mieheni jäi kiinni kun vahingossa löysin mieheni deitti ilmoituksen; kuuklasin hänen vaki nimimerkkinsä jota hän on käyttänyt. Sen jälkeen löysin toisen kun huomasin että mieheni puh.numerolla oli kirjauduttu cityyn, sen jälkeen alkoi kysely. Mieheni kertoi jotain ja selitteli niitä juttuja mutta en uskonut.
Viime viikolla sanoin hänelle että nään sinun valehtelevan ja jos nyt et kerro kaikkea niin ero tulee heti. Ja lopulta mieheni kertoi, seksiä koulutus matkoilla tuntemattomien kanssa, maksullisia naisia, puhelinseksi suhteita, nettiseksi suhteita, jopa sinä päivänä kun kolmas lapsemme syntyi mieheni lähti juhlimaan varpajaisia ja iski itselleen naisen, pani tätä jossain pusikossa ja tämä suhde jatkui puhelinseksi suhteena vielä 4 viikkoa.
Takki on tyhjä, kyyneleet valuu....
Se on narsistinpaska eikä parane ikinä

JÄTÄ SE PASKA

narskututka
Tämä on jo vanha ketju, mutta kiinnostaa miten tämä tapaus päättyi? Olen samassa tilanteessa ja etsin ulospääsyä. Mutta nämä käytännönasiat ja kaikki on niin vaikeita.

Seksiriippuvuunen/ seksiaddikti ei taida koskaan parantua. Ei vaikka lupaa toista. Minulle on luvattu jo kymmenen vuotta, sama kymmenen vuotta valheellisia lupauksia. Aina jää kiinni uudelleen ja uudelleen. Olen seonnut jo laskuissa, kiinnijäämiskertoja on ehkä seitsemän nyt.

Taas päätin että tämä on viimeinen kerta ja nyt minä ja lapset lähdemme. Aikaisemminkin olen yrittänyt, mutta aina olen uskonut parempaan.

Seksiaddiktin kanssa parempaa ei tule, ei koskaan!
Samat sulle, jätä se, ja otan osaa hyväksikäytöstäsi :(

Yhteistyössä