Hakutulokset

  1. L

    40+ So what (vol.7)

    Moi kaikille tutuille ja uusille. =) :wave: Olen käynyt aina välillä lukaisemassa kuulumisia. Hurjan paljon on plussia tullut viime aikoina, onnea plussanneille. :flower: Laskin tuossa, että kaikkiaan jotain 90 toiveikasta on pinossa kaikenkaikkiaan ollut ja 15 yli nelikymppistä on...
  2. L

    40+ so what! (vol. 4)

    Riikkaliisalle peukutukset!! :whistle: Sellaisen huomion tein tuossa, että poistuneista on jäänyt pois ne, jotka yhteen aikaan oli kadonneiden lampaiden listalla, eli: Kirsikka68 Höpisijä Elina67 ruujakengu Mussukka67 Hellu1 http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015,1150 Tällä...
  3. L

    40+ so what! (vol. 4)

    tirulii ja lumeton, onnittelut! :flower: Vihdoinkin hoidoissakin tulee onnistumisia... Matsalukin tuolla lapsettomuuspuolella on plussannut. :)
  4. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Matsalu!!! :heart: :heart: Onnea! :flower:
  5. L

    40+ so what! (vol. 4)

    Inia: Kiitos kysymästä, minulle ei kuulu mitään erikoista. Samoilla mennään, eli koetan löytää sopivaa lääkitystä näihin vaihkareihin. Juuri nyt yritän olla ilman mitään lääkettä, mutta ne munasarjakivut vaivaavat, käytti estrogeeniä tai ei. Kaipa ne kipristelee siellä henkitoreissaan vielä...
  6. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Matsalulle tsemppiä toivottelen, kunhan raivoltasi kykenet vastaanottamaan. :heart: :laugh: Kyydissä on kuitenkin huippuyksilö ja todennäköisyydet kuin nuorella naisella, joten peukut pidetään täälläkin taustajoukoissa pystyssä. :heart:
  7. L

    40+ so what! (vol. 4)

    Velmuliinalle ja OnniMaijalle onnittelut!! :flower: Vaikka olihan nuo odotettavissakin, kun Velmuliina on vielä niiiin nuori ja OnniMaijalla jo pieniä lapsia ennestään... :p Mutta ainahan ne ihania "yllätyksiä" ovat kuitenkin. :heart:
  8. L

    40+ so what (vol. 3)

    Karpalo!! :flower: :flower: :) Onneksi olkoon! Kyllähän minä ainakin sinut, pinon kantaäidin muistan. =) Jotenkin suretti kun jätit palstan ja salaa toivoin näin käyvän. :hug: Inialla tuosta listasta. Minä en laittanut sitä eka sivulle siksi, että jos päivityksessä tulee listaan...
  9. L

    40+ so what (vol. 3)

    Mimulille onnittelut pojasta! :flower: Melkoisen poikavoittoista tuntuu pinoon syntyneet vauvat olevan. :whistle: Tsemppiä kaikille, kevät saa hormonit vanhoillakin kanoilla hyrräämään. :heart: Itse olen haudannut utopistiset haaveeni jo syvälle ja opettelen pikkuhiljaa elämään...
  10. L

    40+ so what (vol. 3)

    [color=blue]Onnittelut Mari pojasta!![/code] :flower: Tällaisten uutisten vuoksi täällä palstalla hengaillaan. :heart:
  11. L

    40+ so what (vol. 3)

    Matsalu: Hieno saalis punktiossa. :heart: Peukkuja pidetään täällä taustajoukoissakin!!
  12. L

    40+ so what (vol. 3)

    Päikki!!! Minkä ihanan yllärin järjestit! :heart: Paljon onnea!
  13. L

    40+ so what (vol. 3)

    Heipsan jännäilijät! Käyttäkää jännäyslistassa dpo:ta niillä, joilla luomukierto. Eli days post ovulation... Ihanaa, kun päivät alkavat jatkua. =) Sen myötä hormonit alkavat myös hyrrätä vanhoilla kanoillakin ja uskonpa että plussia alkaa pian ropista. :heart:
  14. L

    40+ so what (vol. 3)

    Heippa kaikille! Marilla on kohta laskettu aika ihan käsillä!! Ihanaa, toinen palstavauva syntyy ihan pikapuoliin. :heart: Inia kyseli tuolla minun tarinani "päätöksestä". No juu, mihinkään ei yritetty enää hoitoihin. Mun tilannehan on mennyt vain koko ajan huonompaan suuntaan...
  15. L

    40+ so what (vol. 3)

    Täällä minä taustalla luurailen. :saint: Olen aina välillä käynyt vilkaisemassa kuulumisia. Ihanasti riittääkin piinaajia; sekä hoitolaisia, että luomuja. :heart: Pidän peukkuja kaikille tasapuolisesti! :wave: :p
  16. L

    40+ so what (vol. 3)

    Inia ja muutkin, enhän mä mihinkään lopullisesti aikonut mennäkään. =) Nytkin, kun kerrankin jaksoin raahautua koneelle näin töiden jälkeen, tulin heti lukemaan kuulumisia. Nauratti, kun kukaan ei ensin hoksannut mitä mimmimamma tarkoitti tuolla listajutulla. :laugh: Ja minä tietty...
  17. L

    40+ so what (vol. 3)

    Heissan! Kun nyt vaikuttaa, etten ihan vähälle aikaa varmasti paljon ehdi palstailemaan, eikä mulla ole siihen omakohtaisesti aihettakaan, minut voi siirtää taustajännäilijöihin. Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisianne ja innolla odotan plussianne. :heart:
  18. L

    40+ so what (vol. 3)

    Hellurei kaikille! Epätoivoisesti yritän ehtiä aina välillä päivittämään pinoa. Mutta jos mua ei välillä näy, saa listaa päivittää joku muukin. Mielenkiinnolla luin kaikki juttunne, vaikken ehdikään niihin kantaa ottamaan. Kiva, että riittää keskusteltavaa. Enpä usko, että haittaa, vaikka...
  19. L

    40+ so what (vol. 3)

    Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa Matsalu (44)................kp1/24-25.........IVF?..........1. Taikakuu (40).............kp5/27-32..........?................2./1.yhteinen Plättä (44)...................kp7/28-30.........?................7. Saara10...
  20. L

    40+ so what (vol. 3)

    Juu, Clomien ideana on, että munasolu kasvaa paremmin ja syntyy parempi keltarauhanen. Toisena vaihtoehtona sitten on käyttää Lugesteronia oviksen jälkeen eli luonnollista keltarauhashormonia. Mutta jos munasolu ja ovulaatio on ollut hyvä, ei kuulemma mitään keltarauhashormonia tarvita. Meidän...

Yhteistyössä