40+ so what (vol. 3)

Aika monet kirjoittivat siitä, kuinka oikea mies löytyi vasta kypsällä iällä. Minun tarinani on oikeastaan päinvastainen. Minä olisin kaksviitosena mennyt naimisiin suunnilleen kenen kanssa tahansa. On oikeastaan vain sattumaa, että kävi niin kuin kävi. Molemmilla sattui olemaan tuntosarvet pitkällään juuri siihen aikaan. Pitkän avioliiton ajalta on jäänyt jälkeen mukavia muistoja ja kokemuksia. Monista yhteisistä vaikeuksistakin on selvitty. Silti ollaan eri maata ja sellaisina pysytään. Ehkä siksikin on niin vaikeaa hyväksyä, että lapsiluku alkaa olla täynnä. Nyt olisi sitten aikaa omistautua enemmän parisuhteelle (PAH) ja tutustua puolisoon uudelleen (PAH).

Joku sai onnen ja minä sain lapsionnen. Hyvä niinkin.



 
Minä kanss löysin tän "oikean" vasta 7.5 vuotta sitten :heart: Hänellä yks poika ja mulla 2 poikaa ja 2 tyttöä ennestään mutta hän haluis alusta asti yhteinen. Mä alussa jarrutin ja olinhan tehnyt sterelisaation. Kuitenkin viime vuonna sitt annoin periks ja mentiin Fertinovaan ja 2 ivf takana josta ekasta ei tullut mitään pakkaseen ja tokasta 4 ja niitä nyt yritetään siirtää ensi viikolla. Täytän kohta 42 ja mieheni on 37.
Tänään aloitin Progynovan lisäks Lugenit....
 
Myös minulle on käynyt niin,että tapasin tän oikeen(?)(ko?)(ainakin haluan uskoa niin)myöhemmällä iällä.Ensimmäisen kans avioiduin päälle kakskymppisenä(aatella en edes muista tarkkaan) ja tän toisen muutaman vuoden eron jälkeen.Nyt siis olen 40 ja hän on 36.Myös hänen kanssa olemme naimisissa.Oltu 6,5 vuotta papin aamenella yhdessä+aika sitä ennen.. :)

Nyt aattelin varata meille risteilyä joko tän tai ensviikon lopuksi,miten nyt saa.Mutta kuitenkin täyttä rentoutumista ennen kuin alkion siirto on(jos on)
Tää on kauheeta kun aina pitää panna toi jos-sana kun puhuu hoidoista,kun tuntuu,et jos sanon jotenki varmasti,niin varmaan kaikki menee pieleen ja tuottaa huonoo tuuria jos on mennyt sanoon jotenki liian varman päälle..sairasta..tiedän,en voi sille mitään :(

Hyvää viikonloppua kaikille :flower:
 
Samanlaista tarinaa sitä täälläkin. Tämän miekkoseni tapasin vanhemmalla iällä, 6,5 vuotta ollaan oltu yhdessä ja kyllä on sellainen 'sielunkumppani'. Eikä me oltaisi toisiamme itseksemme edes tavattu ellei yksi ystäväni olisi ollut sitä mieltä, että meidän pitäisi nähdä...

Nykyään pelkäänkin kovasti, että hänelle sattuisi jotain....
 
Tirulii, tuttu tunne! Tällä meidänkin sinänsä lyhyellä hoitotaipaleella on jo tullut niin monta täydellistä yllätystä vastaan, että mihinkään ei uskalla enää luottaa.

Babo, kuka sun lääkäri on siellä Fertinovassa? Oletko ollut tyytyväinen? Mekin ollaan nyt siellä aloittelemassa uutta hoitokierrosta eikä ensivaikutelma ole ollut ihan paras mahdollinen.

Lumettoman kanssa jaan myös samat pelot. Tuntuu, että kun on myöhään onnensa löytänyt, ei oikein vieläkään kaikin ajoin jaksa uskoa sitä mahdolliseksi. Melkein joka aamu, kun mies painuu ovesta maailmalle, mielessä käväisee, että jos sitä ei ikinä enää näe... Ja kotia tullessa herää heti hyvä mieli ja helpotus, kun oven avatessa kuulee, että radio on avattu ja työhuoneesta kuuluu tietokoneen räpläys. Mä olen myös sitä lajia, joka soittelee perään heti, jos toinen on puoli tuntia myöhässä!

Plättä, toisin kuin sananlasku väittää, minä olen nimenomaan sitä mieltä, että "tasan käyvät onnen lahjat." Pitkällä tähtäimellä siis. Kaikilla ihmisillä on omat vaikeutensa elämässä ja onnen murusiakin on jaettu kai jokaiselle jonkinlaisia. Mutta mitään tavatontahan meille ei tapahdu kummallekaan. Miehen kanssa kahdestaan jäämisen kuuluukin tuntua lapsiperheessä hiukan omituiselta, ihan niinkuin lapsettomuuden kuuluukin tuottaa minulle tuskaa. Jotenkin meidän vain täytyy yrittää selvitä ja sopeutua.
 
pyrstötähti
että oliko niin ettei sitä st:ta ole mahdollista purkaa vai onko ne poikkastu ja poltettu? Olisihan sinulla vielä tovi aikaa luomusti yrittää ja se tulee kyllä halvemmaksi :snotty: kun ei tartte maksaa niin paljon per laaki?? Eihän ne korkeet oo ne purun onnistumisprosentitkaan mutta taitaa olla silti parempi prosentti kuin muilla konsteilla varsinkin ku et ole ihan vielä näillä vuosilla asti menossa..?
 
pyrstötähti
on kyllä mielestäni kovasti oma tahtotila myös. Ja kyllähän se ikäkin tuo viisautta ja hioo särkimä. Minulla oli kyllä 2-kymppisenä plätän tavoin niin sarvet ulkona että melkein kenet tahansa oisin siihen isännän formuun pukenut ja sitten joku vaan sattu kohalle ja hetihän sitä nuori ihminen alkaa lisääntymään. Sitten maailma otti ja vei perhettä sinne tänne ja se lisääntyikin kun aika oli otollinen eikä niin siitä ehkäsystäkään kannettu sillä kerralla huolta.
Nykyisenkin kanssa on niin rasittavia vaiheita että mieluiten eläisin vähintäänkin puolet ajasta ihan vaan lapsosteni kanssa mutta eroaminen on niin rankkaa ettei siihenkään kyllä halua ryhtyä suin päin. Mutta kyllä kynnys vähentää makuuhuoneen väkilukua on erittäin paljon matalampi kun ei ole yhteistä jälkeläistäkään. Ja sempä takia vaikkei sitä yhteistä kuulukaan ajattelen että tarkotuksensa kaikella ja voihan olla että se on minulle kuitenkin vielä luojan lykky, isoäitiäni lainaten. Ihanaa on haaveilla mutta kannattaa muistaa että se oviteoria toimii toisinkin päin, eli kun olet sulkenut itsesi avioliittoon niin kuka tietää mitkä kaikki mahdollisuudet ovatkaan lipuneet ohitsesi sinä aikana. Maailma on täynnä sielunkumppaneita ja täydellisesti sinulle sopivia kumppaneita myös, omaa itseä on helppo huijata ja luulen että me kaikki syyllistymme siihen. Mutta kun kovasti tahtoo ja kaikkensa panostaa ja vastapuoli ei ole aivan mahdoton niin hyvää jälkeä siitäkin syntyy. Elämää suurempien rakkauskertomuksien ei ole tarkoituskaan kestää pitkä aikaa, siksi niistä sellaisia tuleekin, kirjoissa ja lauluissa ja omissa muistoissa. :heart:
 
Heippa taas =)
Luin Matsalu aikasemmin kun olit kirjoittanut uudesta paikasta et voiko se olla sama koska meillä on kyllä verhot ja kaikki huonessa mitä pitää...Orkideoja ikkunassa :heart: Et vastanut silloin,varmaan et huomannut koko juttua. Niklas on meidän lääkkäri,aivan ihana mies eikä ole koskaan sanonut mitään mun iästä (mutta kyllä tupakanpoltosta ja kiloista :snotty: )Ootkos sinä helsingissä kuitenkin? Eihän täällä oo kun yks Fertinova..niin en sitt tiedä..
Pyrstötähti,joo valitettavasti mulla on tuubat ihan poikkastu ja poltettu....ja lääkäri oli sitä mieltä et ei onnistu leikkauksella.
Mutta nyt menen tekee ruokaa,koko perhe on kohta kotona...
 
Matsalu Mulla on ollut Fertinovalla Annika lekurina. Ihan asiallinen tyyppi, mutt ei varmaan niin ihana kuin tuo Niklas ;) Ja ehkä vähän kiireisen oloinen välillä. Mutta tuntuu osaavan asiansa.

Pyrstis Oletkos joskus kirjoittanut kirjaa? Jos et, niin suosittelisin, niin hauskaa sun juttuja on aina lukea! Vakaviakin sellaisia.

Täällä ei menkoista tietoakaan, melkein lakannut laskemasta päiviä, kun taitaa olla kierto ihan sekaisin. No, lopetin kortisonin syönnin, josko auttais... (vaikkei lääkäreitten mielestä se mitenkään vaikutakaan, tosin en oo hedelmällisyysasiantuntijoilta päässy kysymään).

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!!
 
Pääpilvissä, AinoEmilia, Matsalu, Inia....sama juttu olen löytänyt elämäni miehen ja täs ollaan. Ja sekin sama kuin Pääpilivissä, että toivon että mieheni saisi myös kokea isäksi tulon. Itsellänihän on jo aikuinen poika.

Nauratti Pyrstiksen juttu menkkakierroista, kun itsellä ihan sama juttu, viikoa ennen menkkojen alkua tuo kova jomotus, sitten vähän senjälkeen paikat todella kosteena, sitten menkat ja sitten saharaviiko ja himoilut.

Niin ja mullakin ne tädin helmat alkoi tänään heilumaan, jotta kp 1 nyt sitten, tosin ruskealla tuhrulla alkoi, joten onko se sitten huomenna se "oikea" kp1.

Maanantaina sitten soittelen lapsettomuusklinikalle ja sinne lähdetään...en jää tähän nyt liikaa yritteleen luomusti, vaikka kuinka sitä luulisi tulevan luomusti raskaaksi kun kahdesti jo tullut.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (44)...........kp4/31-34.......?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp3/24-25.........IVF?..........1.
Taikakuu (40).............kp7/27-32..........?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp9/28-30.........?................7.
Saara10 (41)..............kp13/28.............yk?............1.
mimmimamma (46).....kp13/27.............y6v...........4.
sinisyys (42)...............kp13/25-28.......yk?............3.
pääpilvissä (46)..........kp19/25-43.......?................1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp19/24-30......yk4........... 6./1.yhteinen
anjamarita (40)..........kp20/?..............yk1.............2.
kenzie64 (44).............kp23/28-29.......yk4............4.
Nuusku (43).................kp23/28............?................4.
Päikki (40)..................kp23/27.............y1,5v.........2.
liiza (42)......................kp23/28............yk6.............4.
Solakka Silakka (39)..kp25/26-27........yk3............1.
haave3 (39)................kp25/28.............?................3.
lumeton (39)...............kp27/?................?................2.
Minni007 (44) ............kp28/28.............yk6...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (48)..........kp29/28.............yk9...........4/1.yhteinen

Inia (42)..........kp37/26-29....yk4....1.
touhu tenava (45).......kp39/27-30.......y3v............6.

tirulii (40) "tuubat pois"......kp6/?......................1./1.yhteinen
nillanilla (42) "yksityisyrittäjä"......kp13/28-30........1.
babo67 (41) piuhat katki..kp15/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät OnniMaija, einiinvaan, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)......kp?/28-39...?..5.
Höpisijä (42)..........kp?/28..?..3.
Elina67 (40)...........kp?..?..1.
ruujakengu............kp?/28..?..3.
Mussukka67 (40)..kp?/29..yk?..2./1.yhteinen
Hellu1....................kp?/?..?..3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
nimittäin meikäläisen tajuttomaan karkkihimoon :/ menkat lähestyy :x |O On se vaan hyvä kun tuo lapsellinen jaksaa listaa päivittää, sieltä nääs selviää kaikenlaiset syyt millon mihinkin himoon !

Tänään on pitänyt taas yrittää saada itsensä tajuttomaan kuntoon ahtamalla suuhun kaikkea minkä kiinni saa :ashamed: ei ole helppoa olla nainen (röyh..) kurkussa lilluu irtokarkit ja sipsit. Voi oksennus sentään. Eikö tämä menkkaodotus voisi purkautua vaikka siivousvimmana kuten mulla nuorempana teki :D

Niin onhan minullakin lapsia jo monta kappaletta, mutta voisi jopa karkeasti sanoa, että väärälle ihmiselle. En tuosta nyt enempää tässä, mutta se vaan on se raaka totuus. Lapsiani en kadu nyt, enkä ole koskaan katunut, ovat tärkeintä minulle maailmassa tämän uuden mieheni kera, uuden ja uuden, olemmehan olleet vuosia jo yhdessä. Ja aina vaan tuntuu yhtä hyvälle :heart:

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ! pakkanen taas nipistelee poskia ja varpaita, mutta pitänee yrittää ulkoilla joka tapauksessa.
Vieraita tulossa, jotka ovat itse itsensä meille kutsuneet :D ehkä emme ole ymmärtäneet kutsua, niin sehän toimii sitten myös näin päin :LOL:

Ja ne tutut plussapuhallukset :whistle: +++++++++++++++++++++++++++++ jokainen ottakoon omansa ! :wave:
 
Minäkään en pidä noista välimainoksista ollenkaan.

Ja se kumppani asia on mulla hakusessa, on niitä ollut pitempiä ja lyhyempiä muttei sitä oikeaa sitä kenen kanssa haluaisi jakaa tän loppuelämän. Ja kun toi ikä tulee vastaan olen päätynyt yksikseni ruveta vauvanhaku hommaan ettei sitten rupea kaduttamaan, ja noi omat lisääntymis tunteet pukkaa vyörynä päälle. Baarista yhdenyön suhteita en halua joten klinikalle on mentävä. Olen tässä miettinyt että naisena tämänkin asian eteen on helpompi ryhtyä kuin miehen miten hän sen hoitaisikaan? jos ei kumppania itselleen löydä... Tasan ei käy onnen lahjat, vai miten se olikaan :whistle: mutta mutta näin mennään ja katsotaan kuin käy.

Pyrstötähti vois kyllä aloittaa kirjan kirjoittamisen niin sujuvaa hänen kirjoittelunsa on, toisin kuin itsellä joskus ei tiedä mitä kirjoittelisi ja aikakin on joskus kortilla.

Kokeilin tänään niitä ovisliuska testejä, helppoa oli yhtä helppoa kuin ne dikitestit, negaa näytti niinkuin arvasinkin mutta oli pakko testata että osaa sitten toimia oikein kun h-hetki lähestyy :kieh:

Kaikille ihanaa viikonloppua, aurinkoista sellaista. Itse menen aamusta töihin
:wave:
 
Minä tapasin tämän nykysen miesystävän -04/vappuna.Hänellä yksi poika ennestään (22v) ja minulla tyttö 15v kohta 16v (helmikuussa).Ensi viikon torstaina aloitan sitten taas tikuttelun.Sitten taas jännäillään..

nillanilla minä myös menen aamulla töihin ja vielä sunnuntainakin (7-13.15).Eikö viikonlopusta saa parempaa palkkaakin?? Minä menin marraskuun 24.pv töihin,niin vielä ei eka palkkaan lisät kerennyt.Kuinkahan paljon tuo viikonloppulisä on??

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
pyrstötähti
pitkät ja lyhyet miehet vähänkö repesin peiton alla nauruun...lukaiskaa muutkin miten hauskaa tekstiä kun yksi sana on jäänyt pois. Hirviän kaunis talvipäivä kuin postikortista jos nyt kukaan enää muistaakaan miltä ne talviset puut näyttivät niissä. Ja mulla oli tänään hauskaa pikkupojan kans, mentiin tietokoneen osia kauppoihin kattomaan ja sitte isolle huoltsikalle hampurilaisia tankkaamaan ja annettiin pirulle pikkusormi. Siiä se kökötti viattomasti meidän pöydänreunalla, kolikkopeli. Ensin ei osattu ja arvatkaa mitä,meni yli 2 tuntia että hurahti kympin verran rahaa ja oli meillä hauskaa. Ja mustalaiset vessassa pesi tukkaa ja kuivasi käsituulettimella ja hetken aikaa tuntu ku oisin siirtyny vuoteen 76 kun istuttiin illat huoltsikan kahviossa poikia kyttäämässä, niitä joilla oli amisviikset, corollat ja sataaadatsunit. Hauska ilta. Tultiin kotiin ja kämppä oli ku hävityksen kauhistus (ei oo siivous inspannu moneen päivään) ja ukko murjotti sohvalla. Päättelin siitä että vapaailtani jatkuu ja vetäydyin omiin puuhiini. Hauskaa kun saa olla itsekseen välillä. Mä tahallaan joskus suututan sen että se saa murjottaa ja mä saan sitä ikiomaa aikaa. Näin sitä tuulettuu suhde välillä ja huomenna muina miehinä fiksaan haussin ja paistan pihvit ja hän ihmettelee että mistä oikein suuttu ja ostaa ehkä jopa kukkia tai kuohuviiniä.

Kyllä tädintuloa edeltää mullaki karsee bulimia, tuntuu että rautanauloja lukuunottamatta kaikki menis alas. Erityishimoja: hookoobluu ja mansikkakiisseli, paistetut munat ja suolakurku, kermaviili ja inkivääri, fanta ja kylmät prinssinakit, ässämiksit ja lontoonraefazerinsininen. Nämä on siis ruokapareja ei erikseen! Erityisesti muutenki kaikki etikkaan säilötty hinguttaa ja sinappia söisin semmosenaan,eikös se ole jonkin puute toi etikkahimoki?

Tään pitäs olla oikeesti kuumeilupalsta mutta siitä aiheesta ei meinaa irrota yksistään juttua kun ei ole raportoitavaa. Yksi juttu kuitenki on että sellaisen eron huomasin taannoin että digitesti näytti ovista vaikka liuskatestin viiru oli kalpenemassa niin sarvi ilmesty ruutuun ja en niitä siksi sitten enää käyttäny ja olihan se huikean tyyristä leikkiä myös. Liuskoilla voi verrata sävyjä ja riittääpä niissä kokoelmiksi asti kun päivää ne. Toiset kerää postimerkkejä ja me hullut arkistoidaan ovistestereitä.

Jaaha puoli tuntia vierähti taas rattoisasti näpläten pikkuruista näppäimistöä mutta kivaa oli kirjoittaa taas teille. Kauniita unia ja plussien kuvia, ja muistakaa viimeistään aamulla aktivoida parisuhteenne, hyvää lauantaita.
 
Heissan!
Kun nyt vaikuttaa, etten ihan vähälle aikaa varmasti paljon ehdi palstailemaan, eikä mulla ole siihen omakohtaisesti aihettakaan, minut voi siirtää taustajännäilijöihin. Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisianne ja innolla odotan plussianne. :heart:
 
Onko muilla tajuton väsymys?Minulla on..Voisin nukkua aamupalan jälkeen,lounaan jälkeen ja 24h vrk..Viimeyö meni wcssä rampatessa,eli juuri näitä oireita jotka enteilee tulevia menkkoja :( Nyt kp on 26..Juupajuu.Toissailtana kaaduin luistimilla todella lahjakkaasti ja nyt sitten ihan joka paikkaa särkee julmetusti!Rinnat aivan turtana kun ne nyt muutenkin kipuilevat tässä "hormoonimyrskyssä",kylkiluut ihan kosketusarat!Oli varmaan mahtava näky kun meikäläinen makaa pitkin pituuttaan ja yrittää jäältä ylös..ei muuten ollut helppoa hommaa!Tuota luistelua kun ei ole tullut harjoiteltua juurikaan,mutta nyt lasten kanssa on sitten tullut luistimet hommattua.Ihan kivaahan se on kunhan vaan pysyy pystyssä ;)
 
PYRSTIS:Sä oot aivan taatusti tutustumisen arvoinen immeinen!!Voi kiesus niin osaat kirjoittaa vallan mainiosti!!Aivan sika-makee "tunnelma" täs teitin ketjus!!
Nauroin kippuras täälä kun luin noita sun viimeisiä juttujas!!Kovasti toivoisin pääseväni vielä kerran tänne kuumeilijoitten mukaan.Ukkoa en oo velä saanu "puudutettua".10v-5kk rakoon mahtuu 4 ipanaa niin onhan se jo aika palijo,mutta minkäs kuumeellensa teköö?? :LOL:

Koppakaupalla toivottelen teille plussia++++++


ÄITI-66
 
olisko aika käydä terroittamassa luistimet.:) Jos ne ovat suoraan tehtaan paketista niin ne ovat yleensä huonossa terässä ja sitten käy niin kuin sinulle. Minäkin kerran törttöröin jäällä ja minulta murtui ihan oikeasti kylkiluita. Tiedän tunteen ....

Enpä ole kerennyt kirjoittaa mitään vaikka päivittäin olen lueskellut.

Omaa napaa: H-hetkellä oviksen suhteen mies oli vatsa taudissa että siihen tämän kierron jännäily jäi :( jos ei ne viime viikonloppuna matkalle lähetetyt simpat olisi pitkään elinvoimaisia. Toivossa on hyvä elää:)

Lapselliselle toivon sitä yllätysplussaa :flower: :flower: älä luovuta vaikka et aktiivisesti kirjoittaisikaan.

Tervetuloa uudet mukaan!!

mimmimamma
 
Hei kaikille!

Olen toipumassa keskenmenosta (viikko sitten), ja mieli vielä vähän haikea.

Kummallista miten mielialat taas vaihtelevat, haaveet uudesta raskautumisesta, mutta myös pelot että uskallanko enää. Minulla on lievä verenpainetauti, ja tulisi sektiosynnytys todennäköisesti, koska repesin viimeksi niin pahasti. Riski on myös ikä (39), mikä tällä palstalla ei tunnu kylläkään niin korkealta =) !!

Yhdet kuukautiset joudun ainakin nyt odottelemaan, ja toivottavasti ei tule mitään tulehduksia jälkiseuraamuksena km:sta. Nyt kyllä ihmetyttää, että vuoto on melkein loppu. Laskin että kp olisi 13, eli seuraavat kuukautiset saattaisivat tulla joskus1.-5.2. Kiertoni vaihtelee suunnilleen 28-32 välillä.

Minulla on myös uusi perhe, itselläni on kaksi tyttöä (10 ja 7 v.), mutta miehelläni ei ole lapsia, joten siksi tämä haaveilu yhteisestä lapsesta.
 
Tämä on ihka ensimmäinen kerta kun uskaltaudun tämmöiselle keskustelupalstalle, lukemisenkin aloitin vasta muutama päivä sitten ja jäin heti koukkuun.

Olen 42-v ja päätettiin mieheni kanssa vielä yrittää iltatähteä. Yrityskierto 1 alkoi 5pv sitten, hormonikierukka poistettiin sitä ennen. Meillä on 8.vuotias lapsi jota yritettiin 5v ensin luomuna muta vasta sitten 2. IVF tärppäsi. sen jälkeen ilman ehkäisyä 5vuotta kunnes tämä toinen ilmoitti yllättäen tulostaan ja aivan luomuna. Sen jälkeen tulin imetysaikana raskaaksi taas yllättäen, mutta tuloksena oli tuulimuna joka keskeytettiin ja vielä heti perään 2. raskaus ja keskenmeno vklla 6 jonka jälkeen kauhistuin ja laitoin hormonikierukan joka nyt siis on otettu pois KAUHIAN vauvakuumeen vuoksi, vaikka KYLLÄ hirvittää...

Vaikka yritän pysyä rauhallisena en millään pysty... greippimehut on aloitettu ja ovistestit ostettu tänään. Kierrot on ollut aina 26-28pv. Oviksia en ole koskaan testannut enkä niiitä kyllä tunnista minkäänlaisten oireiden perusteella. 1 vk ennen tätejä oon kyllä niin maanperkuleen pahalla tuulella ja NYT viellkin enemmän sekaisin ilmeisesti jkl hormonimyrskyn takia kun on tuo hormonikierukka vasta otettu pois joka teki niin mielen kuin halutkin tasaisen mataliksi.

Lapsentekoa onkin tullut nyt ihan eri mallilla harjoitettua, mieskin on ihan innoissaan kun meni monta vuotta ihan satunnaisilla sänkypuuhilla, vaikka niilläkin nuo keskenmenot ja toinen lapsi saatiin jostain syystgä aikaiseksi aiemmasta 10 v. lapsettomuustaustasta huolimatta!

Joten katotaan onko hedelmällisyys vielä meikäläisellä mallillaan, kun huorena se oli täysin kateissa!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmimamma:
olisko aika käydä terroittamassa luistimet.:) Jos ne ovat suoraan tehtaan paketista niin ne ovat yleensä huonossa terässä ja sitten käy niin kuin sinulle. Minäkin kerran törttöröin jäällä ja minulta murtui ihan oikeasti kylkiluita. Tiedän tunteen ....

Enpä ole kerennyt kirjoittaa mitään vaikka päivittäin olen lueskellut.

Omaa napaa: H-hetkellä oviksen suhteen mies oli vatsa taudissa että siihen tämän kierron jännäily jäi :( jos ei ne viime viikonloppuna matkalle lähetetyt simpat olisi pitkään elinvoimaisia. Toivossa on hyvä elää:)

Lapselliselle toivon sitä yllätysplussaa :flower: :flower: älä luovuta vaikka et aktiivisesti kirjoittaisikaan.

Tervetuloa uudet mukaan!!

mimmimamma

No tuota en muuten olekkaan tullut ajatelleeksi,siis että pitäisi teroittaa..Niin ei ole todellakaan tehty,eli täytynee laittaa ukkokulta asialle!Kiitos vinkistä

:)
 
Apuva, lapsellinen siirtyy taustajoukkoihin....nyt tarvitaan yhteistyötä palstan päivittelyyn. Mä olen tässä viimeaikoina lapsellista yrittänyt jelpata...mutta aina (siis jokapäivä ) ei ehdi, olisiko muita mukaan, jaettaisiko vuoroja. Lapsellinen on kyllä pitänyt mielettömän hyvin tätä palstaa, täältä kun käydään tsekkaas kiertopäivätkin, joka on iso vastuu. Valitettavasti sen tajusin vasta nyt kun itse olen päivitellyt, että jos tuleekin kirjoitusvirhe ja joku luulee sen oikeaksi kierroksi jne....

Elikkä siis ehdotuksia kehiin kuinka jatko hoidetaan...vuoroviikoin tms.
 

Yhteistyössä