Olen edelleen myöskin kuumeiluissa mukana ja olotila enteilee jo kp1 lähipäiviksi. Samalla kuitenkin pohdituttaa ja mietityttää vauvahaaveilu ja ambivalentti olo jatkuu, onneksi kuitenkin mies on nyt se, jolla intoa riittää sitäkin enemmän. Meillä on ollut hieman outoja nämä yritykset, kun mies on nettisivuilta löytänyt "tyttöohjeet" ja näin ollen ajoituksemme ovat olleet todella reippaasti ennen ovista ne muutamat yrityskerrat.
Minä en ole vakuuttunut tästä metodista ja ajoitukset kyllä muuttuvat nyt ensi kierron yrityksissä(ja minä en osaa toivoa tyttöä tai poikaa....toista ihmettä kylläkin). Olen ajatellut tämän kevään yrittää ja sitten luovuttaa sen jälkeen, jos mitään ei tapahdu. Olen kyllä niin äärettömän onnellinen jo pienestä helmi-ihmeestämme, pian juhlimmekin 1v syntymäpäiviä.
Olen ollut pari viikkoa zombiena, ensin viikon mahataudissa Mitjan kanssa ja nyt rajussa flunssassa ja kuumeessa, mutta sen verran kevään yritykseen oli intoa, että marssin gynelle Väestöliittoon hakemaan luge-reseptin. Samainen nainen, jota aikoinaan menimme tapaamaan keskenmenojen jälkeen ja hän ei silloin oikein toivoa antanut eikä nähnyt aihetta tutkimuksiin. Nyt hän oli äärettömän ystävällinen ja erittäin liikuttuneen oloinen, kun vilautin Mitjan kuvaa. Sävy oli todella positiivinen. Ultrauksessa kaikki näytti erinomaiselta kuulemma ja ovulaatio oli ollut, kohdunseinä paksu. Sen verran hyvältä kuulemma näytti, ettei FSH-arvojen tarkistaminen olisi tarpeellista, kuitenkin pyysin labralähetteen siihenkin. Kovasti lääkäri ihmetteli kyllä, että olimme jaksaneet näin monen keskenmenon jälkeen yrittää.
Jotenkin uutta puhtia tulee yrityksiin jostain syystä, kun on tarkastus nyt onnellisesti ohi.
Ihanaa oli tosiaan myös lukea onnistumistarinoita toisesta pinosta.
En ole sairaana jaksanut kirjoitella, mutta lukemassa käyn ja Pyrstiksen juttuihin on ihan addiktio. Liityn tähän rintamaan, joka haluaa Pyrstiksen tarinointia lukea vielä kirjan muodossa. Olet kyllä verbaalisesti aivan huippu ja niin taitava kirjoittaja, että harmittaa, jollei laajempi yleisö pääse lukemaan juttujasi. Onneksi me pinolaiset kuitenkin! Samalla olet kyllä sinnikäs sissi monin tavoin ja sitä tässä kuumeilussa vaaditaan ja ehdottomasti kannattaa ottaa kaikki mahdollinen apu käyttöön. Clomit ja luget tulee ensimmäisenä mieleen!
Kaikille valtavasti tsemppejä ja iso toive onnistumisista!