40+ so what (vol. 3)

No vielä...
Laitoin kokeeksi babon piinapäiväilijöihin. Matsalu, olet oikeassa että luomuilijoiden on vähän hankala määritellä piinan alkua. Mutta voishan luomut laittaa esim. käänteisillä piinapäivillä, jolloin päiviä vähennettäisiin odotettuihin menkkoihin? Esim. pp -14 tarkoittais, ett 14 päivän päästä tätiä odotellaan, ja näitä sitten vähennettäisiin. Vai oisko liian sekava lukea, kun toisilla kasvaa ja toisilla vähenee?

Anyway, jos joku haluaa pp-listalle, voisitteko ilmiantaa itsenne, niin lisäilen sinne. Toki kukin voi jännätä halutessaan vain kiertopäivälistassa! Sieltä myös kurkimme, kenelle voipi peukkuja pitää...
 
Inia ja muutkin, enhän mä mihinkään lopullisesti aikonut mennäkään. =)
Nytkin, kun kerrankin jaksoin raahautua koneelle näin töiden jälkeen, tulin heti lukemaan kuulumisia.
Nauratti, kun kukaan ei ensin hoksannut mitä mimmimamma tarkoitti tuolla listajutulla. :LOL: Ja minä tietty hoksasin heti, sitä se päivittäjänä oleminen teettää. :saint:

Ihanan jänniä hetkiä edessä monella. Kyllä mä käyn aina vaklaamassa kun vain ehdin, eihän nyt teidän tärkeitä tapahtumia voi kokonaan missata.

Lykkyä pyttyyn vain kaikille!! :heart:
 
Puutuin ke ja torstain listalta, tiistaina olin listassa. Kiertopäivät nyt siis 10. yrityskierrot 1. ikä 42 ja 3.tta yritetään.

Muuten mistä päivästä laskette kp1:n, siitä kun alkaa tuhnuvuoto/tiputtelu vai vasta kirkkaasta verisestä runsaammasta vuodosta?

Mulla "luulotauti" taas alkanut kun vauvantekoprojekti alkoi. Olen jopa kuvitelluut olevani jo raskaana vaikka vasta kp 10, alavatsassa tuntemuksia, painoa tullut ja rintoja aristaa... Kaikkea sitä voi kuvitella! Tosin edellisissä raskauksissa ( 5 kpl joista 3 keskenmenoja) on ennen menkkojen odotteluvaihetta ollut lähinnä olo ettei ole minkäänlaisia oireita, lähinnä pms oireet on puuttuneet silloin tyystin.

Ovistestejä aloin jo käyttää ja miinusta on näyttänyt. Mistä niitä sekä raskaustestejä vois tilata netistä kun oon kuitenkin niiden suurkuluttuja :LOL: Ajattelin tilata ainakin tuhat että voin sitten testailla ikuisesti vaikka loppuelämän viikoittain ( lue: toivorikas).

Mutta on se niin hienoa että elämässä on jotain jännäyksen aihetta niin kuin teillä monella on nyt ja pidän kovasti peukkuja, minullakin on jo 10 vuotta sitten 2 IVF takana joista ensimmäisestä kehkeytyi raskaus ja keskenmeno ja toisesta tämä nykyinen 8 vuotias poikani! Luomuna sitten jatkoimme ja 6 vuotta kesti ennen seuraavaa raskautta joka tuli yllättäen luomuna! Kaikkea sitä tapahtuu, ihmeitäkin! Toisen lapseni jälkeen tulinkin sitten raskaaksi jo imetysaikana ja päättyi keskenmenoon ja seuraava heti keskenmenon jälkeisestä kierrost auudelleen ja päättyi taas keskenmenoon, jolloin laitettiinkin hormonikierukka kun väsyin keskenmenoihin. :(

Onnea kaikille, älkää menettäkö toivoanne.
:wave: :wave: :wave:
 
Juu toi pp lista ois kiva, eli ma oli inssi aamu kympiltä eli onko mulla 3 pp tänään? Päätä on tänään särkenyt/jomottanu. Joskus pää on kipee jos ei ehdi syömään mutta eilen ja tänään olen syönyt ja juonut hyvin. Ainoa jos nää aikuis silmälasien tehot alkaa olla jo nollilla niin se voi olla syy. Mutta katsellaan ja kuulostellaan. Nyt jos ei tärppää niin aijon vakavasti miettiä sitä ivf hoitoa.Kun se lääkäri niin vihjaili että vois harkita siihen ryhtymistä. Mietin tässä vaan että millä perusteella otetaan pitkällä kaavalla ja millä perusteella lyhyellä kaavalla mikäköhän siinä on kriteerit.

STAR-67 kiertopäivä alkaa silloin kun vuoto on runsasta eli ei lasketa tuhnua. Baby.fi muistaakseni oli ainakin yksi paikka mistä voi tilata testejä kätevästi.

Muistankohan oikein että inssin jälkeen vois jo viikon päästä testata... :kieh: kauheeta miten mulla tälläkertaa ajatus karkaa testien tekemiseen..
 
tunsin oloni tosi tyhmäksi, kun kukaan ei ymmärtänyt viestiäni :'( :ashamed: onneksi sinä tajusit viestini sisällön.

Itselläni hieman luopumisen fiilis. Ei tärppiä tällä kierrolla...mutta onneksi tällä listalla on noita rktt aika monta tulossa babon lisäksi.

Plussauutisia teiltä vaan odotan.

mimmimamma

 
pyrstötähti
joo tuhnut ei oo tätijuttuja laisinkaan ihan ruåttalaisosaston puolta, vitsit kun mä jotenkin saan hepulin aina herkästi pienistä sanoista ja kirjaimista. Täytyy myöntää mä oon sanafriikki jotenki. Tykkään mä lukea hyviä juttuja ja rakastan sanoilla leikkiä ja mun lapsetki oppi puhumaan ennenku käveleen. Ihan pienenä voitinki kaikenlaisia kirjotuskilpailuja ja koulussa kirjotin pari-kolme ainetta kun muut värkkäsi sen yhden. Mutta en mä ole oikeen kirjailijatyyppi. Mutta mulle sattu nuorena hassu juttu. Ajoin autolla ja yhtäkkiä oikeen tumma tyttö, ku sudenkorento hento, loikkas lumipenkan takaa ja liftas kyytiin, se oli kiireellä menossa Helsingin junaan ja kerto että se menee johonki kirjailijajuttuun ja että siitä tulee kirjailija ja että sen on pakko ehtii junaan siksi se melkeen hyppäsi mun auton eteen ja pysäytti. Tyttö ehti junaan ja lähtiessä huikkasi mulle kiitoksen ja sano että sen nimi on annaleena. Kirjailija hänestä tulikin mutta näyttelijä myös.-minä oli silloin 19. Ois pitäny jättää auto asemalle ja hypätä sen kans samaan junaan mutta kun olin just tullu Suomeen takas jatkamaan keskeytyneitä opintoja (piti lähteä välillä sen suuren rakkauden perässä muualle kuten muutaman kerran myöhemminkin tulisi käymään). No tämä kirjailija-asiasta.

Peepee lista on kiva idea. Kunhan ei vaan käy raskaaksi päivittäjälle ettet kyllästy? Minä rakastan listoja ja kirjoitan mielelläni niitä. Mutta ne koituvat joskus omaksi tuhoksi, sinkkuuden alkumetreillä mulla oli täysin hullu suhde ja sitten siitä piti päästä järkisyillä eroon. Kirjoitin listan asioista joista miehessä pidin ja toisen joita inhosin. No arvaatte varmaan, jälkimmäinen oli pitkä se jatkui toiselle puolelle asti, sisälsi piereskelyä, rykimistä, pihtaamista,maiskuttelua,korvakarvoja ja sen semmosta. Ja sitten se lista unohtu ja jäi jonnekin. Ja se mies kerran luki sen. Eihän siitä sitte enää mitään tullut. Se suuttu kun plussapuolella oli vaan hyvä perse ja sopivasti vinot jalat. Eikö ollutkin melko huono itsetunto joten sai jäädäkin siihen.

On, hain hevoskuurin Cyclokaproneita ja vetäsin niitä 6 tunnin välein 2 kerrallaan. Johan tulppasi pyrstiksen peräsimen eikä tulvinut enää. Taivaallinen rauha laskeutuu paitsi että toinen puoli nostaa jo uhkaavasti päätään. Miten alkoikin illalla oman miehen lantio ja niska näyttää merkillisen houkuttelevalta. Siinä ihan vaan kotirönttösissään kun makoili sohvalla kuten näillä joka-kodin-sohvankomistuksilla on tapana kun heiluttelevat kaukosäätimiään. Siinä tuumiskelin itsekseni ettei ollut sitte vielä viimeisen hedelmällisen kiertoni aika joten yahoo täältä tullaan taas elämä ja viikonloppuna uuteen taistoon.

Nauttikaa perjantaista se on viikon paras päivä, ja pölistelkää oikein urakalla niin plussat ropisee meidän pinoon!
 
Perjantaipäivää!
Lumi tuli maisemaan takaisin!! Tänään täällä hiihdellään vaikka reidet on kipeinä entisestä reissusta. Huh sentään oikein hikilaudoilla mennään, laitettiin uudet tervat pohjaan.
Mimimmamma kaikkea hyvää sinulle, voimia ja iloa eteenpäin :flower:
Nillanilla tsemppiä sinulle ja toivotaan että tärähtää kiinni ja pysyy! Varmaan tuo on piinoista pahinta, kun tietää, että tavara on sinne mennyt.

Kaikkea hyvää muillekin päivään!

:wave: SS
 
Mimmi, mikä sulle nyt yht`äkkiä tuli? Onko jotain erikoista sattunut? Mutta jos tosiaan olet päättänyt vetäytyä kuvioista, kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.

Nillanilla, ainakin ivf:ssä se eka piinapäivä on hoidosta seuraava päivä. Mutta mitenkähän inssissä? Vaikka tuskin sillä nyt niin suurta väliä on, päivä sinne tai tänne.

Itsellä on vähän muut piinat. Tein aamulla tutun Fertest-liuskaovistestin ja sehän näytti ovista. Pari päivää tavallista aikaisemmin siis, kun nyt on vasta kp 10. Varmistukseksi menin sitten tyhmä tekemään digitestin pari tuntia myöhemmin- ja siinä ei sitten näkynytkään mitään! Tosin pissa oli ollut rakossa vain 2 h ja digitestin ohjeissa sanotaan, että pitää olla vähintään neljä. Yritän nyt istua rakkoni päällä sen neljä tuntia ja teen sitten uuden. Mutta varmaan nyt kumminkin kuksitaan viikonloppuna ihan varmuuden vuoksi...

Odottolen tässä lääkärin soittoa. Saan kuulla uudet FSH- ja LH-tulokset ja suunnitellaan se seuraava hoito. Parin viikon päästä sitten varmaan alkaa taas piikitys...



 
Nopeasti kuluvat päivät, ja tässä mennään taas kierron parempaa puolta päin. Olen alkanut aavistella, mikä minussa on vikana - siis syntymävuoden lisäksi. Minusta tuntuu, että minulla on ovulaatio liian aikaisin kuukautisiin nähden. En ole kyllä yhteenkään o-testiin pissannut, mutta käsikopelo ja omat tuntemukset kertoisivat näin. Mahtaakohan sellainen olla edes mahdollista? Kierto toimii säännöllisenä ja päällisin puolin yhtä kivuttomasti kuin aina aikaisemminkin, mutta vuoto on kyllä niukentunut Lääkäri sisälläni sanoo, että jos ovulaatio tapahtuu pian 10:nnen päivän jälkeen, niin kohdun limakalvo ei ole ehtinyt kunnolla kehittyä sikiölle sammaleiseksi seinämäksi, ja vaikka munasolu hedelmöittyisikin, se jää kodittomana harhailemaan. Aikanaan kp 30:n paikkeilla koko soosi tulee ulos ja ollaan alussa taas.

star-67, minä olen ihan samanlainen luulo-oireinen kuin sinäkin, ja testailu on minustakin hauskaa. Jos ei itse voi testata, niin toisten testit tuottavat melkein yhtä suuren jännityksen.

En kyllä ymmärrä, mikä mimmimamman nyt niin väsytti. Kaikki tietysti luopumistaan tekevät tavalla tai toisella, mutta pino kyllä lähdöstäsi kärsii. Olen aina seurannut vaiheitasi kiinnostuneena.

Mutta vau, pyrstötähden päätös naistenlääkärillä käynnistä saa täältä täyden tuen

:attn: . Kunpa saisit vielä vauvasi: siitä iloitsisi koko pino Hangosta Nuorgamiin. Tuota minä kutsuisin asenteeksi. Jos jotain toivoo, niin miksi ei toivoisi avoimesti. Ihmiset pelkäävät ilmaista toiveitaan, koska luulevat toisten sitten ilkkuvan, jos toive ei toteudukaan. Todellisuudessa tilanne on terveissä ihmissuhteissa päinvastoin: avoimuus herättää sympatiaa ja valaa rohkeutta meihin harmaampiinkin hiiriin.

lapsellinen on tämän palstan hyvä henki, ja toivottavasti hän seurassamme jaksaa pysyäkin. Kuka muu huomaisi aina kaikkien asiat ja osaisi ulkoa kaikki lisääntymishormonit?

Mies on lähdössä vaikealle ja raskaalle matkalle viikonloppuna. Hän näyttää silmissäni mukavammalta kuin aikoihin.
 
Plättä, kyllä vanhemmiten oviksella on taipumus siirtyä lähemmäs kierron alkua. Mutta sen pitäisi oikeastaan näkyä samalla kierron lyhenemisenä. Eli jos sinulla on edelleen kierto entisissä mitoissa, tuskin oviskaan on aikaistunut. Eri juttu sitten, jos sinulla on aina ollut ovis varhain ja aika oviksesta kuukautisten alkuun tavallista pitempi. Limakalvon kehittymisen näkisi ultrissa. Minulla on aina ollut ovis aikaisin, mutta limis on kyllä ehtinyt kasvaa 10-12 päivässä riittävän paksuksi.

Sinähän voisit ihan huvikseen tilata joskus gyneajan kp 10 tienoille ja kysäistä sitten muina naisina, että onko ovis tulossa ja montako milliä on limis.
 
Lääkäri soitti. LH oli normaali, mutta FSH oli hypännyt viime kesästä uusiin korkeuksiin. Heinäkuussa 5,2 (muistaakseni), nyt 11 eli jonkin verran koholla. Kuulemma nuo arvot voivat tässä iässä heitellä kuukaudesta toiseenkin. Saa nähdä, miten tämä muuttaa tulossa olevaa hoitoa. Sitä pitäisi mennä suunnittelemaan ei ensi vaan sitä seuraavalla viikolla ennen seuraavien menkojen alkua. Pitkä on odottavan aika taas tässäkin asiassa...

Oikeastaan olen taas tosi hermona. Enkä usko, että lasta saadaan. Mutta toisaalta - ihmettähän tässä odotetaankin.
 
pyrstötähti
joo palstalääkäri paikka on kyllä kovasti auki kuka haluaisi kokeilla? Lapsellisella oli vastauksia kuin sieltä entiseltä apteekin hyllyltä, aina valmiina. Matsalu, minä en edes halua enää tietää omaai fsh:ta taitaa olla melkoisen korkealla mutta eikös se nouse tuonne muutamiin kymmeniin kun vaihkarit alkaa olla kunnolla päällä. Lapsellinen silloin kertoi että esim. arvolla 14 pitää tulla vielä ihan normikuukautiset. Mutta myös se on totta että se kierroissa vaihtelee eri tavalla kuten ollaan huomattua eivät ole siskoja kierrot keskenään ja jotenkin sen ainakin huomaa jos ei ole mitään oviksessa oikeaa saanut rutistettua sitten seuraa jotenkin vaisut täditkin. Tai sitten vain kuvittelen. En ole ovista metsästänyt nyt pitkään aikaan oikealla rapisevalla. Mutta nyt aion kokeilla.

Älä hättäile matsalu kun isoa kalaa ollaan narraamassa niin se vaatii hirveän pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä. Ja plättä on oikeassa siinä että täytyy vaan pistää itsensä likoon eihän sitä mittään saa jos ei mittään uskalla. Minulla ei kuitenkaan ole tässä pinossa sellaista fiilistä että porukka ajattelisi että miten toikin on noin hullu että vielä kuvittelee onnistuvansa. Päinvastoin, ajattelen että jos minäkin jaksan elättää pikku toivettani niin silloinhan kaikilla on ainakin teoriassa vielä paremmat mahikset onnistsua eikä kukaan voi sitten luovuttaa. Vaikka kyllähän se tulee oma mitta täyteen kaikilla. Yleensä niinä tuhrupäivinän tuossa 26-31 kp:n tuntumassa me kaikki luovutetaan ja päätetään että antaa olla mä en täältä enää nouse mutta "äidit me toivossa väkevät" taas pikkuisen ravistellaan pettymyksen tomua harteilta ja pikkuhiljaa kiivetään takaisin barrikadeille, eikä anneta periksi. Jos joku laji on onnenkauppaa niin raskaaksi tuleminen ja vielä kaikki se mitän sen jälkeen tapahtuu. Eli kun kyse on niin erityisestä ihmeestä kuin että valmistaa ihan kokonainen elävä ihminen vaikka oma parasta ennen päiväys onkin jo jäljessä, ei se voi olla kuin sitkeän yrittämisen ja hyvän haltijattaren sauvan heilautus, oikealla hetkellä. Ja jotenkin ihan kuulen kuinka pientä kutkuttavaa helinää kuuluisi meidän pinon päällä :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Se on totta! Teidän kaikkien toiveilu jaksaa ylläpitää toiveita meissä vähän nuoremmissakin. Varsinkin siitä, että kuulee niitä raskautumisjuttuja, ne antaa uskoa ja tsemppiä tähän asiaan. Tehdään nyt vaan porukalla niitä plussia! Jos ei tässä kierrossa niin sitten seuraavassa. Meillä kaikilla, juuri jokaisella, on mahdollisuus tehdä ihmeitä!

Ja niin meille on tullut eilen pieni kissavauva. Musta pörröturkkinen, haettiin maalaistalosta. Huomenna viedään tulokas lääkäriin rokotuksiin.. Ja mitä sanookaan meidän isommat kissat (16 v ja 4 v) ?? sähisevät sille ja luikkivat karkuun! No katsotaan ajan kanssa alkaaako kaveriksi tuolle nuorimmalle.. kyllä varmaan :heart:

Mukavaa sunnuntain jatkoa..
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

velmuliina74 (34).......kp3/24-30......yk4........... 6./1.yhteinen
kenzie64 (44).............kp5/28-29.......yk5............4.
Päikki (40)..................kp6/27.............y1,5v.........2.
Nuusku (43).................kp6/28............?................4.
liiza (42)......................kp7/28............yk7.............4.
pyrstötähti (48)..........kp7/28.............yk10...........4/1.yhteinen
Solakka Silakka (39)..kp8/25-27........yk4............1.
haave3 (39)................kp8/28.............?................3.
lumeton (39)...............kp8/?................?................2.
Minni007 (44) ............kp8/28.............yk7...........2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp13/31-34.......?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp12/24-25.........IVF?..........1.
star-67 (42).................kp 13...............yk1...............3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp15/?.......1./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp16/27-32..........?..............2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp18/28-30.........?................7.
nillanilla (42) "yksityisyrittäjä"......kp22/28-30........1.
Saara10 (41)..............kp22/28.............yk?............1.
mimmimamma (46).....kp22/27.............y6v...........4.
sinisyys (42)...............kp22/25-28.......yk?............3.
babo67 (41) piuhat katki..kp24/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
pääpilvissä (46)..........kp28/25-43.......?..........1.yhteinen
anjamarita (40)..........kp29/?..............yk1.............2.
Inia (42)..........kp46/26-29....yk4....1.
touhu tenava (45).......kp48/27-30.......y3v............6.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
babo67 (41)..........pp4
nillanilla (42) ..........pp6
[/i]


Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät OnniMaija, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)......kp?/28-39...?..5.
Höpisijä (42)..........kp?/28..?..3.
Elina67 (40)...........kp?..?..1.
ruujakengu............kp?/28..?..3.
Mussukka67 (40)..kp?/29..yk?..2./1.yhteinen
Hellu1....................kp?/?..?..3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet:
einiinvaan,
Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636




 
Hermoromahdus =)

Minäkin olen joskus aikaisemmin tehnyt sellaisia listoja asiasta kuin muuttaa vai ei muuttaa. Eli listalle kaikki positiiviset asiat vanhasta asunnosta ja sekä negatiiviset kans. Listasin sitten uudesta asunnosta parhaat puolet ja ne huonot. Työmatkat, kaupan läheisyys, bussipysäkki, apteekki ym sekä mitä materiaalia asunnossa on ym. Ja siittähän se ratkaisu löytyi, heh eli muuttoa muuton perään kunnes loppujen lopuksi päädyin tähän asuntoon oikein omaksi ostettuna, heh.

Mutta nyt tais mulla pettää hermo tein aamulla raskaustestin ja negaahan se näytti. Mutta samalla tuli helppo olo koska nyt ei tarvi miettiä onko kiinittynyt vai ei. Tokihan se voi kiinittyä viel tänään tai huomenna mutta jotenkin laukes viikon jännitys. Nää pp ei mukavia ole kiduttaa itseään n.14pv! nyt on niinku puolet piinattu ja saatu jonkinlainen tulos aikaan. Kevyemmin aloitan viikon ja hyvä niin, vain puolet jäljellä :kieh: ihanaa!

Kuinka Babon hermot kestää? sullahan on hedelmöitys tapahtunu eli paremmalla puolella olet, kiinittymis onnea sinnepäin :)
 
Sunnuntaita, siskot! Juu, toiveikkuus on hyvästä, ja rohkaisee muitakin. Mulla vain välistä realismi pakkaa sen selättämään, kun on sellainen matalalentoinen mieli. Mutta näin ovisaikaan fiilikset on hormonipohjastakin johtuen onneksi helppo nostaa uusiin sfääreihin.

Ovistestit renkkaa. Fertest-liuskatesti näytti ovisplussaa jo perjantai- aamuna, digitesti vasta lauantaina. Ota näistä sitten selvää. Mutta siemeniä on kumminkin kylvetty kummankin päivän nimiin... Tissit ovat tulleet kipeiksi ihan vanhaan mallin. Mulla joskus takavuosina rinnat kipeytyivät aina heti oviksesta, mutta vanhemmiten koko oire on hävinnyt. Mutta nyt siis taas... Hirmu hedelmällinen olo, kun koskee joka paikkaan!

Tuosta FSH-arvosta. Lääkärin mukaan 8 on normaalin yläraja; jos olisi ollut 15, ei olisi enää hoidettu.
 
Heippa tänne =) Mulla ois siis pp 4 tänään..kai,jos keskiviikkona oli pas? Tissit ei yhtä kipeitä enää mutta olen niin väsynyt koko ajan.
nillanilla,kyllä hermot kestää...mulla vielä 10 pp jäljellä....Matsalu,kuka on sun lääkäri siellä Fertinovassa?
 
nillanilla Ei kait nyt sentään viel pp6 kannata heittää pyyhettä kehään! Eikös ne hormonit ala nousta vasta kiinnittymisen jälkeen, ja kuin kauan sekin kestää että testissä näkyy? pp-listalla pysyt nyt vaan kiltisti!
 
:LOL: pysytään pysytään kun muutakaan ei voi.

Tein halvan liuskatestin kun muistin että joku lekuri sanoi että 6 päivän päästä voi yrittää testata jos hedelmöitys on just heti inssin jälk onnistunut ni voi näyttää jollekkin jotain, heh

Ja jotenkin nyt on taas uusi tsemppaus menossa kuulosten uudella energialla kehoa ja kovasti on jotain nippailua tuntunu... Kyllähän ne arvot vasta nousee kiinittymisen jälkeen mutta kun ei tiedä tarkkaan onko kiinittyny niin nyt on uudella draivilla helpompi kuulostella kehoa, se mulla oli ajatuksena ja siksi nyt vähän kevyemmällä mielellä =)

Minä olen kerran käynny Fertinovas Mikkolan pakeilla ja vedin herneen nenään sen kanssa joten vaihdoin klinikkaa. Nyt näin jälkikäteen alkaa tuntua että ihan turhasta asiasta mutta kun sitä siellä sinä hetkenä on niin herkällä päällä niin ei voi mittään :|
 
Huomenta kaikille

Nukuin sellaisella draivilla ett heräsin aamuyöstä kun maha tuntu jotenki puutuneelta, heh voikohan maha puutua, hehe jotain nippailun tapaista tunsin myös tiedä sitten oliko unta vai ei. Hesarinjakajankin kuulin hiippailevan käytävässä. Siinä sitten mietin että mitäköhän tästä tulee, torkahdin ja näin unta että laiva kaatui nurin laiturin vieressä ja pelastin siskoni vedestä ja laitoin hänet makuupussiin ja pieni vauva oli hänen kainalossa. Kiinitin makuupussin narulla laituriin joten sisko kellui siinä vedessä vauva kainalossa, hehee mitäköhän lie???
Nyt mulla kauheesti aikaa ennenkuin lähden työpaikalle onneksi on kiirre ja pitkäpäivä ettei ajatus ehdi karata muihin asioihin. Sen verran vielä että jos nyt tärppää niin kiinnittyminen tapahtu pp7 aamuyöstä...Tilastotietoihin tietoa jos sellaista tilastoa onkaan =) tai sitten oma mieli teki kepposet :eek: Mukavaa maanantai päivää kaikille.
 
Huomenta vaan kaikille taas. Minä en jätä pinoa vielä vaikka kello tikittääkin ehtoopuolelle näissä vauvanteko hoimmissa. Ihmettä odotellaan mekin.
Kierto alkaa olla taas puolessavälissä ja kuten pyrstiksellä, alkaa ukkokulta näyttää adonikselta kurveineen.. maku ja haju vie lähes hulluuden partaalle ja mies anelee armoa ja väittää ettei muka jaksa. Ja vielä pari vuotta minua nuorempikin on. Anna huilata aina hetkisen välillä ja sitten taas sitä viedään. :kieh:
Mies ollut jalastaan sairaslomalla jo pari kuukautta (murtui). Mutta pian palaa töihin ihmisiä pelastamaan.

Tässä pikakuulumiset... palataan linjoille taas.
Onnea ja jaksamista yrityksiin. Jaksakaahan peuhata siskot !! :hug:

t. AinoEmppu
 

Yhteistyössä