40+ so what (vol. 3)

Täällähän on ihania uutisia: PALJON ONNEA Päikki! Onnea myös Matsalulle upeasta punktiosaaliista! Ottaisivatpa nyt ja tykästyisivät oikein kunnolla miehesi simppoihin.

Sain minäkin vihdoin eilen pistää irroituspiikin. Huomenna käydään katsomassa, mitä tuli tulokseksi. Pelottaa. Mutta sitkeä kun olen, kyllä selviän oli sitten tulos mikä hyvänsä.

Pakkastiistaita pinolaisille ja Päikin plussan jatkoksi toivottavasti tulee vielä monta muuta!
 
Matsalu,hieno tulos!

Mitkä on nyt tuntemukset tällä hetkellä Päikki? Onko kuvotus jo alkanut?

Ikiemo, mulla ei oikeastaan ole yleensä normaalikierrossa rinnat kipeät lopussakaan, mutta saattaa olla joskus ennen ovista jolloin myös yleensä jkv kuvotusta.

Täällä on rapisteltu päivittäin, mutta edelleen negaa näyttää eikä tätiäkään näy.
 
Matsalu Upea tulos! Moninkertaisesti parempi, mihin itse ikinä pääsin. Huomiselle peukkuja! Jännitämme täällä kaikki.

Lämmin kiitos kaikille onnitteluista! Olen niin iloinen tästä pinosta! Olisi ihan kamalaa, jos ei olisi ketään muuta kuin mies, jolle tästä toitottaa. Vielä, kun te tiedätte taustat ja ymmärrätte, että plussa ei ole mikään itsestäänselvyys.

On tämä yhtä aikaa ihanaa ja kamalaa. Niin kuin Solakka Silakkakin ihmetteli, niin en pysty oikein vieläkään ymmärtämään, että mistä hitosta ne kaksi viivaa oikein bongahti. Päivä on mennyt tosi sekavissa olotiloissa. Ja tietty nyt pelko pertsiissä toivotaan, että kaveri pysyy kyydissä. Mutta pitää sanoa, että olen niin iloinen jo pelkästään tästä plussasta, mitään ei tosiaan ollut tapahtunut kahteen vuoteen.

En haluaisi tätä tunnustaa, enkä sanoa ääneen, mutta kyllä tässä nyt mun kohdalla kävi niin, että silloin, kun sitä plussaa kaikkein vähiten odotti, niin sitten se sieltä tuli. Olin justiinsa viime viikolla tilannut rekkalastillisen Persona-tikkujakin varastoon... Sitä paitsi mä niin inhoan niitä ihmisiä, jotka sanovat, että pitää lopettaa yrittäminen ja vain olla, niin kyllä se plussa sieltä tulee. Voi rähmä, jos ne ovat oikeasti oikeassa!

star Mulla oli jo viime viikolla iltaisin pahoinvointia, mutta laskin sen influessan ja näiden kaikkien tulehdusteni piikkiiin. Nyt ei eilen ja tänään ole kuvottanut, mutta silloin tällöin on vähän kuukautismaisia kipuja alavatsassa.

Plättä Meillä ei ole digikameraa, että saisin tikusta kuvan, mutta yritän tässä vähän sumplia, jos vaikka saisin kameraa lainaksi muualta. :) Menen vaikka Cittariin "testailemaan" kameroita. Kohta siellä on kaikissa kameroissa testikuvana meikäläisen pissimä tikku. :LOL:
 
Ihanaa Päikki että jaat meidän kanssa + uutiset ja tuntemukset! Matsalu hyviä uutisia sinulla! Saara onnea huomiselle!

Mietin, että joko alkaisin to aamulla rapistelemaan, noissa liuskat r-testien ohjeessa "mainostetaan" että yleensä testillä voi havaita raskauden 7 - 10 päivän kuluttua hedelmöittymisestä. Itse kyllä epäilen olisko todella mahdollista noin aikaisin jo näkyä?

 
Heipähei =) Kiitos "tissikipuilukertomuksistanne". Niihin rinnastettuna oma kipuiluni ei taida vielä riittää raskausoireeksi... :LOL: Mutta näin tosi mageen unen. Siinä tiesin olevani raskaana, kun sopivassa valaistuksessa näin vatsani läpi siellä köllöttelevän vaavin.
Onnea Matsalun vaiheisiin! Lupaavalta kuulostaa! Myös Päikin tunnelmakuvauksia odotellaan! =)
 
Onnea Päikki :flower: :flower:

Olin eilen päiväristeilyllä Tallinnassa. Oli kiva olla tuulettumassa eka kertaa tytön syntymän jälkee josta on pian 7kk.

Ovista tikuttelen, haalea viiva tuli viikonloppuna, tänään jo selvä viiva mut ei vielä tarpeeksi vahva....viikonloppuna on luultavasti H-hetki =)
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

velmuliina74 (34).......kp1/24-30..........yk5.........6. /1.yhteinen
pyrstötähti (48)..........kp2/28.............yk10...........4/1.yhteinen
haave3 (39)................kp4/28.............?................3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp5/?............1. /1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp5/25-27........yk5............1.
OnniMaija (41).............kp7/30..........yk1..........5.
lumeton (39)...............kp8/?................?................2.
Taikakuu (40).............kp11/27-32..........?..............2./1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki..kp12/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
nillanilla (42)...........kp13/28-33...........yk4.............1.
Plättä (44)...................kp13/28-30.........?................7.
Matsalu (44)................kp14/24-25.........IVF?..........1.
touhu tenava (46).......kp17/27-30.......y3v............6.
oivikki (40).................kp17/23-28............yk3...........1.
anjamarita (40)..........kp18/32-36...........yk2............2.
Saara10 (41)...............kp18/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp20/25-28.......yk?............3.
Inia (42)...............kp22/26-29......yk4......1.
pääpilvissä (46)..........kp25/25-43.......?..........1.yhteinen
äitijo2x(45)................kp26/28...........yk?...........3.
Nuusku (43)................kp29/28............?................4.
ikiemo (44).................kp30/20-50...........y?............4.
liiza (42).....................kp31/28............yk7.............4.
Minni007 (44) ............kp34/28.............yk7...........2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp37/31-34.......?................4./1.yhteinen
star-67 (42)................kp 37/26-27.........yk1..........3.



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
Inia (42)..........dpo10
oivikki (40)..........pp7
sinisyys (42)..........dpo5
[/i]


(Roskis)haamuilijat
star-67 (42)..........kp29
haave3 (39)..........kp25




Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1......................

Päikki (40).....16.2.2009/kp28.....y1,5v.....LA?




Mukana myös:
Taustajännäilijät kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5



Pinon jättäneet:
mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
:attn: kaikille :attn:
Mä en siis automaattisesti laita keteään piinailijalistalle, olisi jo yli mun huomiokyvyn bongailla teidänkin oviksia :). Mutta mieluusti kaikki sinne laittaisin, eli jos haluat listalle, niin ilmoita halusi sekä joko ovisplussapäivä (=dpo-1), ovispäivä (=dpo0), tai hoitolaiset hoitopäivä on pp0 jne.
 
Velmulle :hug: . Olisko ehkä kuitenkin pientä kiinnittymisyritystä ollut? Jos testissä jonkinlainen viiva oli...

Meidän jännitysnäytelmä jatkuu. Seitsemästä solusta vain neljä oli kypsiä. Olisko sitten punktio ollut päivää liian aikaisin? Joka tapauksessa niistä neljästä oli yön aikana hedelmöittynyt kolme. Ainakaan mitään hedelmöittymishäiriötä ei ole eli miehen simpat täyttivät tehtävänsä. Mutta nyt sitten alkaa meidän henkilökohtaisen hoitomme kriittisin vaihe: onko joukossa yhtään niin hyvää munasolua, että alkio alkaa jakautua? Huomenna soittavat klinikalta aamulla, jos huonosti käy eikä siirtoon päästä. Näinköhän ensi yönä uni silmään tulee... Jos taas soittoa ei kuulu ja siirto voidaan tehdä, alkaa noin yleisesti ottaen ivf-hoidon riskaabelein vaihe: kiinnittyykö vai ei? On tämä melkoista hermopeliä!
 
tiedän tasan tarkkaan tuon piinan. Meillä kaikki näytti hyvältä ja olin jo ajamassa Helsinkiin klinikalle siirtoa varten, kun tuli soitto.... :'( jakautuminen oli pysähtynyt...
Toivon todella sydämestäni että teillä kävisi paremmin !!

Pinon jättäneille, Pikkumyylle, toivon myös sydämestäni kaikkea hyvää elämäänne. Nauti mummoudesta, mutta muista: älä unohda miestäsi !! Olen näitäkin tapauksia vierestä nähnyt..
Ihanaa kevättä, kesää ja loppuelämää ! :hug:
 
Matsalu, monta kynnystä on nyt ylitetty jo kohti omaa pikku nyyttiä.

Toisaalta aina tuntuu et mitenkä ylipäätään joku onnistuu saamaan lapsen kun noita kohtia elämän alkutaipaleella on ylitettävänä noin paljon joissa voi mennä pieleen...Mut silti lapsen maailmaantulon estäminen ( lue; ehkäisy) on maailmanlaajuisesti koettu suuremmaksi ongelmaksi kuin lapsettomuus, joten jotenkin ne vaan joka portaassa ne esteet ylittyy ja sikiö saa alkunsa kaikesta huolimatta. =) =) =)

Mulla jo kp vaikka mitä eikä vuotoa näy eikä haamuviivaakaan. jkv on tisseissä painetta taas, ja satunnaisesti alavatsatuntemuksia, mutta varsinaisia pms-oireita ei kyllä ole, mieli on korkealla vaihteeksi ja keho tuntuu kevyeltä, tosin aikalailla noi oireet vaihtelee päivän mukaan.

Mulla nyt kp 37/26-27, hormonikierukankaan aikana kierto ei ollut yli 30 pv, ikinä ei ole ollut menkat myöhässä jos en ole ollut raskaana, MUTTA kerta se ensimmäinen tietty.

Onko kellään kokemusta kuin myöhään voi vielä raskaustesti näyttää negaa, vaikka osoittautuisi myöhemmin että olikin raskaana??? :LOL:
 
Hei taas,

Velmuliinalle pahoittelut tädistä, varsinkin kun haamuviivat antoivat uskoa muuhunkin :hug:

Matsalulle ja miehelle onnittelut kolmesta hedelmöittyneestä parista :flower: mutta ymmärrän, että nyt se jännäily vasta alkaa. Toivottavasti pääsette eteenpäin :heart: :heart: Huh, tämähän on jännempää kuin lottoaminen..

Joko Päikillä alkaa tuntumaan r-oireita? Olet varmasti vielä epäuskoinen plussauksesta. Joko laskit laskettua aikaa?

Mietin tuosta Päikin plussauksesta, että onko vain sattumaa, että heillä tärppäsi, kun oli vauva-ajatukset taka-alalla eikä ovistikuttelua? Pilataanko me muut mahdollisia tärppejä liialla miettimisellä ja stressaamisella? Onhan ihminen toki psyko-fyysinen kokonaisuus ja mielellä on varmasti vaikutus elimistön toimintaan.. jos ajattelee jotain seutua koko ajan, niin käykö siellä toiminnot ylikierroksilla tai lamaantuu täysin?? Mutta kertokaapa miten tässä kuumeilussa voi ottaa rennosti ja olla ajattelematta koko asiaa??
 
Starilla on kanssa kovat paikat! Omaa kokemusta on vain noin 3 päivän myöhästymisestä, mutta juttujahan on paljon: plussan saamiseen voi mennä kaksikin viikkoa.

Omaa mieltä on hiukan rauhoittanut, kun olen tehnyt itselleni selväksi, mitä tarkoitan ihmeen odottamisella. Ihmettähän se vaatii, että me lapsen saisimme. Ihme taas on jotain sellaista, mikä tahtuu vastoin kaikkia todennäköisyyksiä, vaikkapa vastoin luonnonlakejakin. Ihmeen kannalta ajateltuna on aivan sama, saimmeko punktiossa seitsemän vai kaksi solua, hedelmöittyikö kolme vai yksi, lähteekö jakautumaan yksi vai kolme. Ihmeen olemus on juuri se, että jotakin tapahtuu, vaikka sen ei pitäisi olla mahdollista. Jos nyt sitten ei yksikään alkio lähde jakautumaan, ihmeen odottelu ehkä hiukan siirtyy. En sentään rohkene odottaa mitään kuolleista herättämisen veroista juttua, vaan jotain hiukan kohtuullisempaa, ehkä syövästä parenemiseen verrattavaa ihmettä. Juuri nyt tämmöiselle maltillisen mittakaavan ihmeelle on vielä ihan hyvä rako olemassa ja siinä toivossa nyt edetään.

 
Päikille Lämpimät onnittelut!!!

Tänään kp2. Samalla ilmoitan päivittäjälle, että minut voi listasta nippaista pois. Toivotan kaikille onnea kuumeilussa ja kiitän mukavista hetkistä kanssanne.
Voikaa hyvin ja plussatkaa!!!!
 
Matsalu Tuo kolme kuulostaa aika lupaavalta. Toivotaan, toivotaan! Onko ollut lääkärin kanssa puhetta, että jos sattuisi niin onnellisesti, että kaikki kolme jakautuisivat, niin montako siirretään: yksi vai kaksi?

star Joillakin raskaushormonia alkaa erittyä hitaasti. Kaikki on vielä mahdollista.

Entä mikä tilanne on Minnillä? Hällä kun oli samankaltaisia tissioireita kuin mullakin.

Solakka Silakka Laskettu aika olisi 26.10., jos sinne asti päästään.
 
Nuusku :wave: Mitenkä sinä nyt tuollaiseen äkkipäätökseen päädyit?

Päikki, kyllä lääkäri sitä kysyi ja kaksi siirretään, jos vain siirtämistä on. Tai vaikka kolme minun puolestani, jos ovat niin huonolaatuisia, että eivät pakkaseen kelpaa. Kunpa nyt vain alkiot selviäisivät! Melkein sääliksi käy ajatella niitä pieniä siellä lämpökaapissa yksinään pinnistelemässä, kun ei yhtään voi auttaa.
 
Matsalu :) uskon, että on vaikea nukkua tänä yönä.

Saara miten meni tänään?

Inia joo oireetomuuskin voi kuulema olla r-oire ja siihen turvaan minäkin, kun ei mitään oireta täälläkään. :D

Velmuliina harmi juttu, mut kuten sanoit katse uuteen kiertoon.
 

Yhteistyössä