lumeton, toivottavasti säkin pääset punktioon ja siirtoon, vai mitä tuo paljon soluja tarkoittaa?
Ja
oivikki, ihan liian aikaisin testasit, alkiollahan voi mennä viikkokin ennen kuin kiinnittyy... joten toivoa todellakin on!
Päikki, ihania raskauspäiviä sulle! Nauti meidänkin edestä!
äitijo :hug: tädin tulon johdosta! mutta nyt saat vielä kanssamme jännätä hetken pidempään! (jos nyt hyviä puolia pitää etsiä...)
star! mikä tilanne? Sulla jo tosi pitkällä kierto...
nillanilla, kiva kuulla sustakin vihdoin! Ja hienoa, että seuraavaksi uskaltaudut järeämpään (ja toivottavasti tuloksekkaaseen) hoitoon! Tsemppiä sulle oikein kovasti! Mä en vielä ole uskaltanut tuota IVF:ää harkita, tai siis, rahaa säästän, mutta vielä en halua (uskalla). Pelottaa ne hormonikuurit, kun mun kroppa herkästi reagoi lääkkeisiin. Niin, ja kun tää elämäntilanne on tässä välillä muuttunut. Mutta ehkä sekin on vielä edessä tänä keväänä!
Mä olen välillä varma että olen raskaana, vaikkei mitään oireita olekaan... :xmas: Tai no se rintojen arkuus jäi pariin päivään, yleensä kestää menkkoihin asti (mutta muistaakseni näin on ollut joskus ennenkin). Ja aika liukasta on alakerrassa, vaikkei miestä ole ollut lähimaillakaan (tai ehkä just six
) Niin, ja sitten olen ollut kumman onnellinen! Se kyllä voi johtua ihan siitä, että olen nyt ekaa kertaa elämässäni päässyt luomusti yrittämään lasta. Se on jo sinänsä todella ihanaa!
No joo, sitten taas välillä aattelen, että ois kyllä tosi ihme, jos näin ekasta luomuyrityksestä tärppäis. Joten henkisesti tätiä oottelen, vaikka välillä haaveissani olenkin.
Ai niin, ja sitten mulla on uusi
pinoraskausoire: en millään malttais oottaa menkkoja, vaan tekisi mieli testata! =) Noiden viime vuoden inssien jälkeen ei ollut mitään vaikeuksia oottaa kuukautisia, jotka sitten kiltisti tulivatkin ajallaan...