Matsalu Upea tulos! Moninkertaisesti parempi, mihin itse ikinä pääsin. Huomiselle peukkuja! Jännitämme täällä kaikki.
Lämmin kiitos kaikille onnitteluista! Olen niin iloinen tästä pinosta! Olisi ihan kamalaa, jos ei olisi ketään muuta kuin mies, jolle tästä toitottaa. Vielä, kun te tiedätte taustat ja ymmärrätte, että plussa ei ole mikään itsestäänselvyys.
On tämä yhtä aikaa ihanaa ja kamalaa. Niin kuin
Solakka Silakkakin ihmetteli, niin en pysty oikein vieläkään ymmärtämään, että mistä hitosta ne kaksi viivaa oikein bongahti. Päivä on mennyt tosi sekavissa olotiloissa. Ja tietty nyt pelko pertsiissä toivotaan, että kaveri pysyy kyydissä. Mutta pitää sanoa, että olen niin iloinen jo pelkästään tästä plussasta, mitään ei tosiaan ollut tapahtunut kahteen vuoteen.
En haluaisi tätä tunnustaa, enkä sanoa ääneen, mutta kyllä tässä nyt mun kohdalla kävi niin, että silloin, kun sitä plussaa kaikkein vähiten odotti, niin sitten se sieltä tuli. Olin justiinsa viime viikolla tilannut rekkalastillisen Persona-tikkujakin varastoon... Sitä paitsi mä niin inhoan niitä ihmisiä, jotka sanovat, että pitää lopettaa yrittäminen ja vain olla, niin kyllä se plussa sieltä tulee. Voi rähmä, jos ne ovat oikeasti oikeassa!
star Mulla oli jo viime viikolla iltaisin pahoinvointia, mutta laskin sen influessan ja näiden kaikkien tulehdusteni piikkiiin. Nyt ei eilen ja tänään ole kuvottanut, mutta silloin tällöin on vähän kuukautismaisia kipuja alavatsassa.
Plättä Meillä ei ole digikameraa, että saisin tikusta kuvan, mutta yritän tässä vähän sumplia, jos vaikka saisin kameraa lainaksi muualta.
Menen vaikka Cittariin "testailemaan" kameroita. Kohta siellä on kaikissa kameroissa testikuvana meikäläisen pissimä tikku.