Lauantai-ehtoota!
Surullisia uutisia, Plättä! Suurensuuri lohtu-hali :hug: . Noi miesten ajatukset tuntuu olevan juu todellakin välillä aikas erikoisia..Luulen, että ei ehkä vielä tajua koko jutun suuruutta, tai ehkei vaan "miehekkäästi" ala sitä asiaa suremaan, ennekuin kaikki on ohi :ashamed: . Mutta niinpä meilläkin minä olen se, joka enemmän ja useammin pitää anoppiin yhteyttä, kuin oma poikansa.Eivät kai nuo ihmissuhdetaidot ole miehille välttämättä niin luontaisia kuin äideille ja kaitpa meillä naisilla tuo hoivavietti on niin sisäsyntyinen? Onneksi kuitenkin, on vielä ainakin hetkinen aikaa jutella/sanoa/ tehdä asioita anopin kanssa ja käytä ne hyväksesi! Joskus kun käy niinkin, ettet tiedä tulevasta ja aika loppuu niin ykskaks, ettei mitään enää ehdi. Ja oma syyllisyys pois; kukaanhan ei voi arvata, mitä kohtalo on kunkin varalle päättänyt. Olet varmasti ollut hyvä vaimo miehellesi ja paras äiti lapsillesi, joten näin ollen myös hieno ihminen anoppisi silmissä ja tehnyt hyvää myös hänen elämälleen! Käytä loppuaika viisaasti ja kirjoita vaikka kirje, jos tuntuu "tönköltä" alkaa kertoa asioistaan tai tunteistaan.. Mä olen aina ollut kova kirjoittamaan, kun välillä tuntuu, ettei sanoja saa ulos, vaikka kovasti puhumisesta tykkäänkin. Esikoiselleni, joka on siis poika, kirjoitin 18-vuotispäivälleen kirjeen, jossa kerroin, kuinka rakas ja tärkeä on ja samaan kirjeeseen kopioin päiväkirjani merkinnät päivältä, kun hän syntyi.. En osaa oikein kauheasti halata ja "leperrellä",joten sain kuitenkin asiani sanottua ja poika oli kovasti otettu, joskin hämmästynytkin. Samanlaisen kirjeen aion tehdä jokaiselle lapselleni 18-vuotispäiväksi.
Plätällä on muutenkin ollut samansuuntainen tahti elämässä, kuin mulla;Nopeus on valttia
Me tapasimme mieheni kanssa perjantaina 13.pvä toukokuuta 1988, kihlauduimme syyskuun alussa samana vuonna ja heti vauvalle lupa tulla. Raskauduin joulukuussa ja vihille menimme 11.3.1989 kera salamatkustajan
. Ja ihan pian 20-v.hääpäivä.
Matsalun tuplille tuplasti onnea, jotta kaikki sujuisi mallikkaasti ja Saaran matkalaiselle myös.. Elämme jänniä aikoja, Ystävät hyvät!
Aurinkoisia ilmoja, että muninnat onnistuisi ja ainaskin mieli pysynee parempana valon voimalla!
Lemmekästä lauantain jatkoa, toivottaapi
Pilvis