40+ so what (vol. 3)

Oivikki koita nyt täti pitää seläntakana niin saadaan taas kaks viivaa pinoon!

Tirulii kaikki tsemppaus seuraavaan hoitoon ja se voi tuoda sen lottopotin kotiin, kun ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu ei kannata etukäteen heitää kirvestä kaivoon.

Lumeton mitä se hyperi oikein tarkoittaa? ja miten se alkaa ja miten hoidetaan

Mulla taas jalat kylvyssä ja greippimehua lasissa, ihme ja kumma ennen inhosin greipin makua mutta nyt se ei enään muutaman viikon juomisen jälkeen maistukkaan pahalta, eli kaikkeen tottuu

=) Voimia kaikille
 
No tikuttelin sitten kuitenkin tänään! Eihän sitä muuten pääse Inian aloittamalle piinauslistalle.

Tässä tämän päivän tulos, näkyyköhän mitään?


Ja kokeilin sitten varmistaa digitestillä ja piirtyi sarvi siihenkin


Ja alkuillasta sain miehen houkuteltua petipuuhiin, ihan tokaisemalla, että "Tänään on ovisplussa!" :heart: :heart:

Joten Inia voit meikälle laittaa dpo -1 (eikös se niin mennyt ovistikkuplussan kanssa?)
 
Mites tämä teidän porukka toimii..

Minusta hieman:

Kesällä tulee mittariin 44v.
Lapsia entuudestaan-v.87 ja 04
..on mieskin ;) ja koirulainen..

Torstaina lähtee kierukka poijjes ja alkaa minullakin jännät paikat..jos vielä raskautuisi ja luomusti..

Mitään hoitoja en halua, jos ei luomusti tärppää tyydyn näihin kahteen ihanaan lapseen :heart:

Minulla ei ole laisinkaan ollut Mirenan laiton(alkutiputtelua tosin oli)jälkeen vuotoja..mutta nyt tammikuussa-09 oli todella runsas ja kesti 7vrk.(raskaana en ole)

Kiertoja en siis oikein tarkkaan tiedä ja ovistikut onkin jo valmiina jemmassa(raskaustestien kera)

..minulla kierron puoliväli ja kuukautiset eivät juurikaan eroa toisistaan näin kierukan kanssa, yhtä kakka olotila molemmaisilla :/..vatsaa kramppaa ja supistaa koko ajan, olo tuskainen ja pullea.

..mutta nytpä se riesa lähtee ja katsellaanpas sitten onko meille vielä haikara tuomassa pikku nyyttiä-kenties =) ..jos ohitse lentääpi, koetetaan asia hyväksyä..ikää kun jo on..

mur-mur
 
plussa vahvistunut kp 26 tänään. Tulipa testattua 7 päivän paketti näitten ovisten jälkeistä plussailua. Ostin sitten tänään uuden paketin ja plussa aivan erilainen ja himeäpi eiliseen nähden. Taitaa tätyli luuria taustalla.

Ihana plussa päikillä :)

Matsalulle tsempitykset!!! rktt...

Ja muille voimia eri kierron vaiheisiin...tervetuloa uudet mukaan!

pinon jättänyt mimmimamma...joka edelleen koukussa pinoon
 
Inia ja Oivikki, kitos tsempeistä, niitä aina tarvitaan.

Mur-mur, tervetuloa!

Nillanilla, hyperi tarkoittaa hyperstimulaatiota. Eli, kun munasolut on punktoitu niin munasarjoihin kertyy nestettä, hyperstimulaatiossa voi tulla nestekystia ja jotain nesterakkuloita. En oikein tarkalleen ole itsekään ymmärtänyt miten homma toimii, mutta jos nestettä kertyy paljon niin munasarjat turpoavat ja nestettä voi pahimmassa tapauksessa kertyä keuhkoihin jne. Pahimmillaan on hengevaarallinen tilanne, jota hoidetaan sairaalassa tipuksessa.

Punktio on sitten perjantaina ja sen jälkeen katsotaan tuleeko mitään siirtoa...

Ai niin, Inia, jostain syystä itse mielelläni olisin poissa hoitolistalta. Jotenkin on jäänyt ikävä muisto kun joskus jollain listoilla olin ja itselle ei koskaan sitä plussaa tullut silloin. Ymmärtääköhän kukaan, mitä meinaan?

Piinailijoille peukkuja roppakaupalla!!
 
Matsalu, meinasi tärkein unohtua - eli mulla oli nitä kiinnityskipuja eli kuukautiskipuja viikon kuluttua punktiosta (taisin joskus vahingossa kirjoittaa että viikon päästä siirrosta) ja eikös sulla just ole viikko punktiosta? Se on kyllä selkeä OIRE, mulle ei lugeista tullut koskaan yhtään mitään oiretta mihinkään suuntaan. Paitsi se kuuluisa vaahto :)
 
Päikillä tosi hienot viivat. Ja niin on Solakka Silakallakin, toivotaan, että seuraavalla kerralla tulee niihin toisiin testeihinkin. Lumettomalle ja Tiruliille onnistuneita hoitoja.

Toivattavasti Matsalu siellä Konrad ja Hedvig jylläävät. Kuulostaisi ainakin oikealta ajankohdalta. Minulla taas ei ole mitään oireita ollut, ei edes tukilääkitys ole aiheuttanut kuin hyvin harvoja ohimeneviä vilunväristyksiä ja pientä arkuutta rinnoissa, joka sekin on katoamassa. Ero edelliseen kertaan on niin huimaava (luulen, että silloin oli sitä yritystä kiinnittyä ), etten enää juuri toivo.

Tsemppiä ja plussia + nauttikaa kevätpäivästä!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44)..................kp3/20-50...........y?............4.
Inia (42).................kp3/26-29......yk5......1.
star-67 (42).................kp5/26-27(-39).........yk2........3.
äitijo2x (45)................kp6/28...........yk?...........3.
velmuliina74 (34)......kp8/24-30..........yk5.........6. /1.yhteinen
Minni007 (44) .............kp9/28.............yk8...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (48)........kp9/28.............yk11...........4/1.yhteinen
haave3 (39)...................kp11/28.............?................3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp12/?............1. /1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp12/25-27........yk5............1.
OnniMaija (41).............kp14/30..........yk1..........5.
lumeton (39).................kp15/?................?................2.
Taikakuu (40)..............kp18/27-32..........?..............2./1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki..kp19/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
nillanilla (42)................kp20/28-33...........yk4.............1.
Plättä (44).....................kp20/28-30.........?................7.
Matsalu (44).................kp21/24-25........IVF 2/09.......1.
touhu tenava (46).......kp24/27-30.......y3v............6.
oivikki (40)....................kp24/23-28............yk3...........1.
anjamarita (40)............kp25/32-36...........yk2............2.
Saara10 (41).................kp25/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp27/25-28.......yk?............3.
pääpilvissä (46).........kp32/25-43.......?..........1.yhteinen
liiza (42).......................kp38/28............yk7.............4.
AinoEmilia (44)..........kp44/31-34.......?................4./1.yhteinen
mur-mur (43).............kp?/?.................yk1.................3.




Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
oivikki (40)..........pp14
sinisyys (42)..........dpo12
Matsalu (44)..........pp6
Saara10 (41)..........pp5
Solakka Silakka (39)..........dpo0
[/i]


(Roskis)haamuilijat





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Päikki (40).....16.2.2009/kp28.....y1,5v.....LA 26.10.2009




Mukana myös:
Taustajännäilijät kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5



Pinon jättäneet:
Nuusku, mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
mur-mur, tervetuloa! Samoin Papillon! Ilmoita kiertosi, jos haluat kp-listalle..
Itsekin suht uutena olen ollut ymmärtävinäni, ett tää pino toimii niin, että hervottomasti täällä nautitaan elämästä ja siinä sivussa hillittömästi ollaan raskaana noin 4 viikkoa kuukaudesta, joko omaa tai toisten raskautta potien ja tsempittäen! Huonotkin fiilarit ovat tervetulleita, itse kukin aina välillä suossa rämpii ja täällä takuuvarmasti nostetaan sieltä taas uuteen uljaaseen kiertoon!

mimmimamma... kiva kun olet koukussa! =) sano jos haluat taas kp-listalle näin kevään innoittamana... tai laitan sut ainakin taustailijoihin?

lumeton, ihanaa punktio lähestyy! Tai ei kai se niin ihanaa ole, mutta raskaus lähenee! Ei laitella hoitolistoja, jos ei se tunnu hyvältä, täällä saa olla ihan kuin haluaa! (mä vaan vanhan pääni turvaksi rupesin sellaista miettimään... mutta ehkei teitä haittaa, että välillä sekoilen! :LOL: )

Matsalu, tuohan kuulostaa jotenki hyvältä nuo supistelut! Edelleen peukutan kaksosille!

oivikki, jokos rapistelit? :p

SS, mukavaa piinailun aloitusta!

Pyrstis, joko kävit tutkimuksessa?

ON: Niin se vaan taas aurinko paistaa, ja enää viikko niin pääsee taas omaa ovista jännäämään! Onneksi kierto ei ole kuukautta pidempi! (siis jos esim 2 x vuodessa ois kiima-aika...) Päätin nyt lähteä reissuun jo ENNEN ovisaikaa, joten jos joku innostuu päivittämään listaa la-ke, oisi kiva!!! Voipi muuten mennä mulla laskut sekaisin jos joutuu monta päivää lisäilemään tuonne kiertoihin :) Yksi päivä vielä jotenkuten onnistuu meikäläisen päässälaskutaidolla...
 
No jopas jotain....tänään on kp 25 ja ovistestiin tuli vasta nyt kunnon viivat :D :D, luulin että tässä kuussa ei mitään tapahdukaan tai sitten on hurahtanu ohi.....onkohan noihin tikkuihin ihan uskominen??????????? ... no anyway.....miehelle tiedossa illalla hommia =) =) =)

Ja kierto senkuin vaan pitenee pitenemistään :| :|
 
Hienoa anjamarita oviksen bongaus! Mulla noi tikut ei silleen oo toiminu, ettei koskaan näytä kontrolliviivaa tummempaa (vaikka ovis tapahtuukin). Oon sitten opetellut niitä digitestien kanssa käyttämään niin, että aloitan niillä, ja kun alkaa tummentua, testaan digillä (kun siihen saan plussan, saman päivän tikkutestin viiva ei edelleenkään ole vahvempi kuin testiviiva). Eli mulla jo laimee viiva tarkoittaa ovista... ja sitten sen plussan jälkeen en oo enää jatkanu testaamista (paitsi viimeksi yhen päivän, jolloin viiva jo laimeampi ja digitesti - ) Mutta jos sulla on pitkä kierto, niin kai toi voi olla oikea ovis! Mutt senhän kai tietää vasta parin viikon päästä varmaksi...
 
Jestas mitä kivoja viivoja täällä, Päikin ja SolakkaSilakan, tosi vahva tuo liuskatestiviiva.

Tervetuloa mur-mur ja Papillon.

SolakkkaSilakalla hyvä ajoitus, ja kiva kun saan noin helposti miehen houkuteltua. Mä olen taas tässä kierrossa päättänyt asian kertoa, viime kierrossa kun jätin sen tekemättä.

Kiva kun Mimmimamma vielä siellä kuumeilee, kyllä sitä vaan kantsii yrittää.

Mulla on vähän sama juttu noiden ovistikkujen kanssa kun Iniallakin, ei kauheen vahvaa tule, mutta sarvi sitten pärähtää digimittariin, onneksi. Nyt taas ostin pitkästä aikaa sen digimittarin, kun klinikalla "vaativat" sitä. Onneksi sen saan sieltä ostettua hiukan huokemmalla kuin apteekista. On se niin saakutin kallis vehje. Tilasin tänään myös ovistikkuja ja mietiskelin samalla, että kuinkahan paljon sitä on tullut laitettua rahaa näihin testehin ja mikä pahinta kuinka mones kerta se taas oli kun niitä tilasin. En tiedä onko niin kauheen kivaa olla ovistikkufirman kanta-asiakas ja saada kanta-asiakasalennuksia.

Tsemppejä kaikille!!
 
inia rapisteltu on :( nega oli niin kuin epäilinkin (kaikki toivo ei ollut vielä mennyt) ja koska tiputtelukin jo alkoi niin lopetin luget. Uutta kertoa kohti matkalla. Mun kierto on ruvenntu olemaan aika lyhyt, silloin ei ehkä ehdi kasvaa oikein vahvavaa munista, toisaalta hyvä kuitenkin, kun edes kasvaa ja irtoaa ;) .

Matsalu mulla on joskus turvotusta lugejen aikaan, muita vatsa oireita ei ole ollut. Toivotavasti siis noi on niitä kiinnittymis tuntemuksia.

mur-mur ja papillon tervetuloa.

Onko teillä muilla vaikeata välillä päästä tänne pinoon, kun mä avaan pinon niin välillä näkyy vaan toi sininen tausta ja ylhäällä oleva mainospalkki?

Solakka Silakka mahtavat ovis viivat ... mukavaa + piinailua!

:wave:
 
Heipsis taas!

Lumeton, ainakin minun on helppo ymmärtää, ettet halua millekään listan poikasellekaan. Itse en samasta syystä halunnut mennä enää lapsettomuuspuolen kuukausipinoon. Kun siellä on pari kertaa saanut käydä ilmoittamassa, että hoito on keskeytynyt, ei enää huvita yhtään. Tällä palstalla mulla tosin ei ole samanlaista epäonnistumisen kammoa. Koska sulla onkaan punktio?

Saara, eipä heitetä pyyhettä kehään eikä kirvestä kaivoon ennen aikojaan. Eihän se kiinnittyminen useimmiten kai miltään tunnu. Plättä mm. tässä taannoin vakuutti, ettei hän ole yhdessäkään raskaudessa tuntenut oireen oiretta ennen plussatestin tekoa. En minäkään todella mihinkään raskautumiseen usko, kunhan vähän toivon...

Mur-mur, tervetuloa minunkin puolestani!

Tänään on alamahassa nippaillut vain muutaman kerran illalla. Ja Luge-show senkun jatkuu!
 
Oviksen ajat tässä käsillä,viiva vahventunut eilisestä testauksesta..tosin ei taaskaan yhtä vahva kuin testiviiva..Mutta olen täässä laittanut merkille että oviksen aikaan tulee päänsärky,kuten taas!Ihan alkoi migreeniä pukata.No onneksi meni ohitse lääkityksellä..Nyt kun vielä saisi miehen kellistettyä,vaikka kyllä karmea väsykin jo painaa.. :( Mutta katsotaan kuinka tässä jaksaa ;) Hyvät yöt!!
 
pyrstötähti
voi kun oli paljon ehditty kirjoittaa kivoja juttuja taas. Kyllä ei ole helppoo meidän naisten elämä. Päänsärkyä vaikka pukkaa niin väsyneenä vaan urheasti tikuttelun innostamana yön pimeydessä joudutaan vielä ukkokultamma houkuttelemaan lemmenleikkeihin. Kyllä olisimme kaikki ansainneet ne plussamme niitten onnettomien sijaan jotka jättävät omansa Kalkutan katuojiin. Toisaalta olisi siinä synnäreillä ihmetys kautta Suomen kun vanhat tädit puskisivat pikkuruisia intialaisia massukoistaan.

On, tutkittu on nyt pyrstiksen koko lisääntymiskalusto. Varjoaineet kiitivät kuin valtatiellä hohtavina kohti pimeyttä. Eli oli McDreamy osannut asiansa. Auki molemmat tuubat ja nyt niitä ei arpeutuminenkaan uhkaa kun on jo täysin parantuneet. Munasarjoista löytyi ainakin yksi isompi 5-6 millinen urhea vanhusfolli kasvamassa kp:hen nähden oikeassa ajassa. Toimivan näköiset olivat molemmaat munasarjat ja kohdussa ei mitään ylimääräistä,limishän on juuri huuhtoutunut pois. Ja mitään lääkitystä hän ei suositellut,normaalisti toimiva kierto oviksineen ja säännöllisine vuotoineen ei tarvitse muuta kuin yhden tarpeeksi vahvan ja terveen munasolun. Lääkkeillä niitä ei tehdä jos ei siellä sellaista ole. Ei siis muuta kuin yritystä kehiin. Ja sanoi vielä että heti KUN jotain kuuluu niin ota yhteyttä, hän on meidän synnytyssairaalamme lääkäri myös joten ottaisi sitten minut potilaakseen. Oispa se kiva ajatus,hän on auttanut ensimmäiseni maailmaan kohta 25 vuotta sitten.
Eli tässä sitä vaan köllötellään ja odotellaan että ne mulle jotain ylhäältä antais.

Hyvää ja toiveikasta torstaita koko joukolle!
 
Mahtavaa Pyrstis! Ei sitten vissiin ottanut edes kovin kipeää? Ja pääasiahan on, että kaikki on kunnossa. Lemmenleikkeihin sitten vaan: jos sattuisi vaikka jo tässä kierrossa tärppäämään, voisit myöhemmin kehua, että olet omin silmin nähnyt lapsesi jo munasoluna!

Saara ja Lumeton, kiitos vielä tuosta kipuja koskevasta rohkaisevasta arviosta. Tosin mulla oli kovimmat supistelut jo maanantaina kp 4, eli vain kuusi päivää punktiosta. Se tuntuu vähän aikaiselta ollakseen kiinnittymistä, kun alkiotkin olivat siirrossa niin pikkuisia. Mutta toivoahan aina saa... Nyt ei sitten enää olekaan mitään oireita. Onneksi on ihan sairaan kiire töissä, niin että ei ehdi paljon itseään kytätä.

Tirulii, koska teillä ne pakkasukot sulatetaankaan?
 
Huomenta!!

Jälleen pikaisesti ennen leipätyötä kävin kuikuileen onko rapisteltu :whistle:
Imettimet alkaa kipeytyä ja kohtua nippailee :eek: josko se siellä kasvais vaikka vähän vielä(ei siis kohtu vaan limakalvo)
Mää niin pelkään teidän tsempeistä huolimatta ettei mun pakkastähdet selviä sulatuksesta..en voi sille mitään,että nyt pelottaa.Olenkin miettinyt onko tää mulle jotain ennettä,ettei isku tule sitten päin pläsiä aivan yllättäin :|
Tuntuu että suhdekkin tässä on melko kovilla,mää rängyn kotona joka asiasta miekkoselle ja hää kun on yhtä äkkipikanen kuin mäkin,niin sotisopa on hetkessä päällänsä.
Matsalu mielettömästi peukutuksia sulle ja toivon kyllä todella että siulla onnistais..kuin myös lumetonta unohtamatta kuin myös muitakaan palstalaisia yhtään väheksymättä.En vaan kerkeä nyt enempiä kirjoitteleen sillä työt kutsuu.

Siis lauantaina aloitan iki-ihanat luget,maanantaina ottavat sulamaan ja tiistaina siirto JOS ON..epäilenpä kyllä itse.

Mutta ihanaista päivää kaikille!!!
 
Tirulii, rohkeutta! Kyllähän ne alkiot nyt yleensä selviävät sulatuksesta. Eihän niitä olisi pakastettukaan, jos eivät olisi olleet niin hyviä, että todennäköisesti pärjäävät pakkasen ja sulatuksen läpi. Muista, että myös hyviä asioita tapahtuu tässä maailmassa!

Itse toivon jotenkin hullusti, että tulisi nyt edes hiukan sitä ns. kiinnittymisvuotoa, kun sitä tuli keväällisessäkin raskaudessa. Mutta toisaalta silloin vuotelinkin sitten koko ajan niin kauan kuin raskautta kesti ja keskenhän se sitten menikin. Ei varmaan kannata mitään vuotoja toivoa.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44)..................kp4/20-50...........y?............4.
Inia (42).................kp4/26-29......yk5......1.
star-67 (42).................kp6/26-27(-39).........yk2........3.
äitijo2x (45)................kp7/28...........yk?...........3.
velmuliina74 (34)......kp9/24-30..........yk5.........6. /1.yhteinen
Minni007 (44) .............kp10/28.............yk8...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (48)........kp10/28.............yk11...........4/1.yhteinen
haave3 (39)...................kp12/28.............?................3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp13/?............1. /1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp13/25-27........yk5............1.
OnniMaija (41).............kp15/30..........yk1..........5.
lumeton (39).................kp16/?................?................2.
Taikakuu (40)..............kp19/27-32..........?..............2./1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki..kp20/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
nillanilla (42)................kp21/28-33...........yk4.............1.
Plättä (44).....................kp21/28-30.........?................7.
Matsalu (44).................kp22/24-25........IVF 2/09.......1.
touhu tenava (46).......kp25/27-30.......y3v............6.
oivikki (40)....................kp25/23-28............yk3...........1.
anjamarita (40)............kp26/32-36...........yk2............2.
Saara10 (41).................kp26/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp28/25-28.......yk?............3.
pääpilvissä (46).........kp33/25-43.......?..........1.yhteinen
liiza (42).......................kp39/28............yk7.............4.
AinoEmilia (44)..........kp45/31-34.......?................4./1.yhteinen
mur-mur (43).............kp?/?.................yk1.................3.




Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
oivikki (40)..........pp15
sinisyys (42)..........dpo13
Matsalu (44)..........pp7
Saara10 (41)..........pp6
Solakka Silakka (39)..........dpo1
[/i]


(Roskis)haamuilijat





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Päikki (40).....16.2.2009/kp28.....y1,5v.....LA 26.10.2009




Mukana myös:
Taustajännäilijät kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5



Pinon jättäneet:
Nuusku, mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Pyrstiksen tilanne kuulosti oikein hyvältä. Kyllä se nalli sieltä vielä napsahtaa! Ja tää pino repeää!

Minni puheli ovistesteistä. Se digimittari on kyllä törkykallis. Onhan se tietty siitä hyvä, että ei jätä tulkinnanvaraa: sitä joko tulee sarvi tai ei. Mua harmitti siinä mittarissa myös sen aivan älytön epäekologisuus, se, ettei voi ostaa lisää tikkuja, vaan mittari pitää heittää pois paketissa olevien tikkujen jälkeen. Järjestöntä muovi- ja patteriroskaa. VL:ssa lääkärikin kauhisteli mittarin epäekologisuutta, kun valistin siitä. Käski tekemään reklamaatiota oikein joukolla valmistajalle.

Oma olotila aika tasainen. Jopa niin tasainen, että vähän kauhistuttaa. Mikään ei siis ole hyvä: ei ole hyvä, jos on oireita eikä ole hyvä, jos niitä ei ole. Mun on varmaan pakko mennä alkuraskauden ultraan, että saan mielenrauhan. Nyt oon ihan "varma" siitä, että on tuulimuna. Vieläpä, kun luin tuolta +35-pinosta Siirin tuulimunasta. Tieto ilmiselvästi lisää tuskaa. Mutta enhän mä pääse ultraankaan vielä, kun on vasta 5+3.
 
Päikki, noiden digitestien epäekologisuutta olen minäkin mietiskellyt. Tehdään oikein porukkavalitus valmistajalle, jospa uskoisivat! Mitä raskauteen tulee, koeta kestää. Epävarmuus on hirmuista... Mutta jo viikon päästä voisit yrittää sinne ultraan: meillä ainakin syke näkyi jo 6+5. Ja miksi sinulla nyt tuulimuna olisi? Eikös tuulimuna aiheuta aluksi ihan samat oireet kuin raskauskin, ei kai niitä voi tuntemuksien perusteella erottaa? Samaa sanon kuin Tiruliillekin: muista, että tässä maailmassa tapahtuu myös hyviä asioita!

Itsellä ei myöskään ole mitään erikoisia oloja enää. Mutta toivossa elän kumminkin...
 
Päikki, aivan hienot pystyviivat oli testissäsi. Toivottavasti noita saadaan tänne pinoon lähiaikoina lisääkin.

Minä se olin joka kirjoitti pääpilvissä-nimimerkin verenpainelääkityksestä. En tosiaankaan tarkoittanut, että lääkityksen aloittamista olisi pitänyt raskaustoiveiden takia lykätä. Mitenköhän minä taas olen sanani asettanut? Yritin nimittäin sanoa, että minulla itsellänikin olisi varmaan terveydessä ainakin tsekkaamisen tarvetta, mutta panikoin sitä ajatusta, että jotain löytyisikin ja sitten joutuisin arvioimaan asioitani uudelleen sen takia. Ihan tavallista raukkamaisuutta siis.

Hienoa, kun pyrstötähden kone toimii.

Älä nyt, Matsalu, vuotoa toivo. Meikäläisten tärkein tavoite on nimittäin se, että Vuoto Pysyy Poissa.

Oma oloni on vähän onneton. En osaa puhua mieheni kanssa. Olenkohan koskaan osannutkaan? Kp 20+:kaan ei tällä kertaa paljon tunnelmia nostata, kun mies oli juuri tärkeimpään aikaan kotoa poissa. Kävi kyllä mielessä, että olisi pitänyt säilöä vauvansiemeniä pakasterasiaan ja ruiskaista ne sitten kohdunsuulle sopivana päivänä suihkureissulla. Minulle taitaisi muutenkin sopia tuo tapa paremmin.
 

Yhteistyössä