40+ so what (vol. 3)

Saara, kiitos, juuri tuota tarvitsin! Ei luovuteta vielä! Kuukautiskivut ovat muuten hyvä merkki: monella raskaus alkaa niin, että tulee menkkakipuja ja luulee, että nyt just ne alkaa eikä sitten alakaan...

Tiruliille paranemista. Estääkö kuume siirron? Jos nyt sitten niin sattuisi käymään, ei kai kuukauden viivästyminen venettä kaada? Vaikka harmillista onkin.

Sinisyys! Iloa ja voimia elämään!

Lumettomalla oli ihan mahtava punktiosaalis, paljon onnea! Tuostahan voi jo jäädä jotain pakkaseenkin. Huomennako sulla pitäisi olla siirto?

Omia sisuskaluja: Juu, en lopeta Lugeja. Kunhan spekuloitsin. Mullekin annettiin ohje, että jos plussa tulee, viikko pitäisi vielä sen jälkeen Lugeja panna. PP 10 nyt menossa, eli testipäivänkin laskin väärin. Sehän on vasta torstai! Tiruliiko se oli vai kuka, joka oli jo pp 10 saanut viivoja tikkuun? En taida kuitenkaan vielä uskaltaa testata: olisi niin kurja saada nega, kun sitten pitäisi kumminkin varmuuden vuoksi jatkaa lugeilua määräpäivään asti. Star, milloin sulla sitten on raskaus alkanut tuntumaan joltain?
 
röh-röh-niisk-niisk..buranan avulla istuskellaan jonkin aikaa :)
Kiitti taas vaan kaikille toivotuksista :hug:
Juu aattelin soittaa että haittaako kuume siirtoa.Vai olisko kellään tietoo??
Ja olisko kellään tietoo mimmonen on keuhkokuume??Ku oon ollu vähä ittestä piittaamaton ja ollu sairaana töissä ja tätä ennen syäny antibiootteja ja kaikkee muutakin.En siis oo sairastellu rauhassa kuten lääkäri käski ja tässä tulos :|
Lääkäri vielä uhkaili mua et täs taudissa on jälkitauteina esiintyny keuhkokuumetta ja keuhkoputken tulehusta :( .
Tyhmästä päästä siis saa taas kärsii koko kroppa ja tällä kertaa oikein kunnolla.
Mutta kertokaa jos teillä on tietoo..

keuhkot ja vatsalihakset hellinä yskimistä yrittävä tiru

p.s niin ja Matsalu,en tiedä tarkotitko mua mutta mä sain plussan pp8..
p.s kaikille taas kaikkea hyvää..ei jaksa oikein tässä perehtyä..anteeksi :ashamed:
 
Matsalu, raskaus on alkanut tuntua heti plussamisen jälkeen, niin että kun plussa tullut 5 kg lyhyessä ajassa lisää ja housut vaihtoon... :LOL: 1-2vk plussaamisesta sit alkaa kuvottaa melko koko ajan eikä siitä kuvotuksesta voi erehtyä...

Silloin kun oli IVF plussa joskus, niin siinä varmaan lugen vaikutuksena tuli oireita ja koska tiesin raskauden mahdollisuudestakin niin niitä oireita kyttäsin ja silloin oli helevetinmoinen nälkä koko ajan kp 20-25 ja kuumepiikkikin molemmissa IVF raskauksissa, mutta sitten luomuraskauksissa jotka tulleet lähinnä niin etten ole oireita tiiraillut kun on olleet "ihmeitä" niin ei mitään oireita ( ihmettelin kyllä niissä kierroissa kun pms-oireet puuttu ja hokasin kyllä tehdä r-testinkin sen takia jo ennen kuukautisten poisjääntiä) B) kuten olen varmaan tehnyt joka kuukausi muutenkin näinä yhteensä 13 vuotena jotka olen yrittänyt raskautua :LOL: :LOL:

Nyt kp9 ja ovistesti vielä negat, fiilikset on hyvät täs vaihees kiertoa. Vähän on mietityttänyt että 42-v ja onko tässä mitään järkeä, mutta onhan jokinen lapsi lahja ja mun puolesta niitä voi tulla vielä useampikin :D :D
 
Täytyy vähän pinoa nostella, että ei jäädä ihan jalkoihin.

Lumeton on varmaan alkionsiirroossa. Tulehan kertomaan, kuinka meni! Mitenkähän Tiruliin tauti? Entäpä Päikki, vieläkö luurailet täällä vai voiko sinun kuulumisiasi käydä lukemassa jo jossain odotuspuolen pinossa? Saara, jatkuvatko kivut?

Itsellä ei erikoisempaa. Olen kohta lähdössä lääkäriin suunnittelemaan sitä seuraavaa hoitoa. Mitään oireita ei edelleenkään ole, tissitkään eivät ole enää hitustakaan kipeät ja kahvi maistuu ah! niin hyvältä. Toivokin on jo hiipunut ihan pienen pieneksi hiillokseksi nuotion pohjalle. Mutta vielä yritän siihen hilljakseen puhallella, että edes vähän lämmittäisi.

Star, itsekin olen taas viime aikoina aika paljon mietiskellyt tuota ikääni. Kun se 45 v. tulee tällä viikolla täyteen. Esimerkiksi, että jos lapsi vielä tulee, hänelle täytyisi valita nuoret kummit. Jos minä ja meis saisimme jonkun hjärtäslaagin 6-kymppisinä, lapsi olisi silloin vasta 15-vuotias ja tarvitsisi tukea. Omaa kuntoani ja jaksamistani pikkulapsivaiheessa en niinkään epäile, nauttisiin siitä aivan varmasti tosi paljon. Mutta hankalaa voisi tulla sitten myöhemmin. Että tämmöistä jossittelua...
 
Huomenta!!!

Tiedän tuon tunteen Matsalu,kun toivo hiipuu pois pikku hiljaa,mutta mun toivo ei ole luopunu sun kohdalla yhtään.Mä oon takertunu noihin sun pp4 kipuiluihin joita myös miulla oli kun onnisti.Myös kahvi maistui mullekkin mainiosti,rinnat löpsähti eikä olleet kipeet kun onnisti.Mä en ainakaan luovuta toivoa sun kohdalla.

Mä niin toivon et tää tauti hellittäis..kuumetta illaalla 37,5,aamulla ei ollut enää..olis pitäny jo soittaa klinikalle etteivät ota sulamaan...otin tietoisesti melkoisen riskin,mutta yritän tän päivän vedellä buranaa vielä. Toivoa nosti toi,ettei heti aamusta ollut kuumetta niinkuin joka muu aamu..toivotaan parasta.

Kaikille mukavaa alkavaa viikkoa =)
 
Matsalu Täällä edelleen luurailen. Vähän on vaan haipakkaa pitänyt sairaanhoitajana, kun lapsi on mahataudissa. Ei raukkaparka pysty edes nukkumaan vatsakivuiltaan. Mielenkiinnolla kuitenkin olen joka päivä käynyt pinon lukemassa. Älä nyt vielä menetä toivoasi, sitä ei tiedä, mikä ylläri-pylläri vielä sulle tulee.
 
No niin eilen tuli ovisplussa (sarvi) digitestiin, mutta haalean haalea viiva liuskatestiin ja samasta pissasta. Päätin nyt senkin testata tällätavoin, kun ei ole noi liuskatestit viimeaikoina näyttäneet ovisplussa, eli ovatten sitten huonot minulle ja just tilasin niitä 21 kappaletta.

Mä olen kans miettinyt tuota ikäasiaa, eli ensikuussa tulee myös tuo 45 täyteen, että jotta kuinkahan tässä käy. Joskus (liian usein) tulee sellainen luovuttamistunne, ettei jaksais enää yrittää, vaikka niin kovasti haluaisin lapsen mieheni kanssa. No nyt en kuitenkaan ole vielä luovuttamassa, kun tämä ovisplussakin tuli ja loppuviikosta taas verikokeisiin, sitten katsotaan tilanne, eli miten hoidot aloitetaan.

Tiruliille tsempit siirtoon.
 
Tulin tarkistaan kp ja 16 näyttää..Kovat on taas "oireet"..ovishan siis minulla jo aikaisin taas tässä kierrossa jos testeihin on uskominen,eli haamuja näyttäneet jo kp 10-15,ja 15 haaleaa kapeampaa viivaa,tänään en ole vielä testannut mutta aion kyllä vielä katsoa..Jotenkin mietityttää nämä halvemmat testit,kun ei tule kunnon tasavahvaa viivaa ollenkaan vaan aina haaleampi se toinen,ainakin minulla.Predictoriin sain sarven kun joku kerta tastasin ja samaan aikaan liuskatestiin haalea viiva.Mutta kun tuo Predictor niin kallis..
No omaa napaa,väsyttää,rinnat arat,alavatsalla painon tunnetta eli taas nuo mukavat pms-oireet :headwall: Jotka siis voivat samalla olla raskausoireita..huoh..Apuva,siis unohdin alottaa eilen Terolut-kuurin!Voi rähmä!!No sitä tämä "vanhuus"näköjään teettää!!No alotan tänään..
 
Mukavaa maanantaita ja maaliskuun alkua!
Tiruliille ja lumettomalle tsemppiä siirtoihin. Toivottavasti saatte pikkuisen(-t) kyytiin :heart: :heart:
Toivottavasti Saaran ja Matsalun aluilla on kaikki hyvin, loppuviikosta jännätään tikkujen kanssa. Ottakaa kuitenkin rennosti.
Oivikille pahoittelut vielä tädistä. Toivoa on kuitenkin vielä uudessa yrityksessä!
Haave älä välitä aikaisesta oviksesta, minullakin on aina ajoissa kp11-13, en tosin ole raskautunut, mutta en usko syyn olevan siinä.

ON täällä saattoi olla ovuloimaton kierto. Ovistestit näytti kyllä vahvaa plussaa, mutta kroppa ei:
- lämmöt ei nousseet selvästi oviksen jälkeen
- tissit ei ole kipeytyneet ollenkaan, normaalisti alkaa yhdessä oviksen aikoihin ja kestää melkein14 pv
- mitään nippailuja ei tuntunut munasarjojen kohdalla
- ainoa fyysinen oire oli limamuljahdus kp10, mutta luulen sen johtuneen greipin syönnistä. Voikohan tuo greippi tehdä nyt tepposia ja on vienyt oireet kokonaan?

Muutenkin, miksi jokikinen kierto on erilainen oireineen ym? Ainoa suht säännöllinen asia kierrossani on tädintulopäivä, mutta nuo oireet voi näköjään olla mitä vaan tai ei yhtään mitään :$
 
Täällähän puhallellaan oikein urakalla eloa minun hiipuvaan toivon liekkiini! Erityiskiitos Tiruliille: voi siis raskautua, vaikka tissejä ei pakotakaan. Ooh mikä helpottava tieto! Ja kyllä varmaan ehdit parantua huomiseksi. Mutta muista, että Buranaa ei sitten enää kannata ottaa siirron jälkeen: se ohentaa verta.

Varsinaiseen roihuun toivoni puhalsi muuten klinikan hoitaja, joka sanoi, että kp 4 olis voinut just olla oikea kiinnittymisaika. Torstaina se sitten selviää: menen suoraan veritestiin enkä tee kotona liuskatestiä ollenkaan. Kaameaa olisi saada joku haamu ja sitten seuraavana päivänä veritestissä kuulla, että ei riitä lukemat oikeaan raskauteen... Mutta jos nyt siis tulee huti, seuraava hoito tehdään vaihteen vuoksi Femar+Menopur-yhdistelmällä. Näin sovittiin lääkärin kanssa ja hoito siis heti seuraavasta kierrosta.

Solakka Silakka, sinuna luottaisin tuossa ovisasiassa enemmän tikkuihin kuin omiin tuntemuksiin. Kyllähän ovis voi jäädä tulematta, vaikka LH-piikki tulisikin, mutta ainakin minä olen kuullut, että se on tosi harvinaista. Mullakin takavuosian tissit aina kipeytyivät heti oviksesta, mutta siinä kierrossa, josta sen luomuplussan sain, tissit kipeytyivät vasta pari päivää ennen testiä.
 
pyrstötähti
B) Kaikille joilla on nyt sen aika. Kovasti jännättävää on taas kun alkaa nuo pp:t paukkua tällä viikolla meidän hoitolaisille. Kyllä se niin on että oireet tai niiden puuttuminen ei raskauta tai estä kenenkään raskautumista. Niin kauan aikaa täysillä puhalletaan porukalla liekkiin roihua eikä luovuta toivosta. Kamalat urakat takana ja nyt on aika korjata satoa. Minulla on kova aaninki että päikin plussa saa seuralaisia jo tällä viikolla. Sitten tosiaan pino repeää liitoksistaan.

On; ei mitään oiretta oviksesta vielä. Oliskohan säikähtänyt kun käytiin vierailulla ja kurkistelemassa majesteetillisessä rauhassa ihan kutsumatta =) Eli kummallinen kierto menossa, täti oli oudon oloinen. Ja hirveä väsymys päällä koko ajan, olen niin hajamielinen että varmaan joku päivä en osaa kotiinkaan mennä. Taitaa vanhuus iskeä ryminällä. Mutta kaikesta huolimatta muistan harrastaa seksiä ettei mene yksikään radaltaan harhautunut munis hukkaan. Eihän tässä muutakaan keinoa ole kun ei mitään rohtoja suositella.

Iloista peitonheilutusta ja rapisevien tutkiskelua tälle viikolle, eiku hihat heilumaan naiset!
 
Soitin labraan ja kysyin solujeni tilannetta,koska toiveita ehkä olis et pääsisin tän kuumeen takia ainakin siirtoon.
Solut olivat 2 ja 7 soluiset!!!Siis pakastettaessa,eli aiivvaan liian hidas ollut toinen ja toinen aiivvan liian nopea :( .4-soluvaihe olisi ollut ihanne tällä hetkellä.Ja eikä siinä kaikki;2-soluinen oli jo menettänyt yhden solun mutta hengissä oli vielä.7-soluinen joka liian nopee, oli pysynyt 7-soluisena.Eli labrasta sanottiin et pahin takana,kun sulaneet ja hengissä,mutta ei se mua paljon lohduttanu :( .Sanoin kuitenkin,et vaikka missä kunnossa ovat ei saa heittää roskiin..haluun molemmat jos niistä on hitusenkaan elämää luettavissa.
Huh! Kylläpä pinnaa taas venytellään..No huomis aamuna lupasin konkoilla paikalle..katsotaan mikä meininki.
Voi Luojani,että hermostuttaa :headwall:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44)..................kp7/20-50...........y?............4.
Inia (42).................kp7/26-29......yk5......1.
star-67 (42).................kp9/26-27(-39).........yk2........3.
äitijo2x (45)................kp10/28...........yk?...........3.
velmuliina74 (34)......kp12/24-30..........yk5.........6. /1.yhteinen
Minni007 (44) .............kp13/28.............yk8...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (48)........kp13/28.............yk11...........4/1.yhteinen
haave3 (39)...................kp13/28.............?................3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp16/?............1. /1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp16/25-27........yk5............1.
OnniMaija (41).............kp18/30..........yk1..........5.
lumeton (39).................kp19/?................?................2.
Taikakuu (40)..............kp22/27-32..........?..............2./1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki..kp23/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
nillanilla (42)................kp24/28-33...........yk4.............1.
Plättä (44).....................kp24/28-30.........?................7.
Matsalu (44).................kp25/24-25........IVF 2/09.......1.
touhu tenava (46).......kp28/27-30.......y3v............6.
oivikki (40)....................kp28/23-28............yk3...........1.
anjamarita (40)............kp29/32-36...........yk2............2.
Saara10 (41).................kp29/28.............yk?............1.
pääpilvissä (46).........kp36/25-43.......?..........1.yhteinen
liiza (42).......................kp42/28............yk7.............4.
AinoEmilia (44)..........kp48/31-34.......?................4./1.yhteinen
mur-mur (43).............kp?/?.................yk1.................3.




Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
oivikki (40)..........pp18
Matsalu (44)..........pp11
Saara10 (41)..........pp9
Solakka Silakka (39)..........dpo4
[/i]


(Roskis)haamuilijat





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Päikki (40).....16.2.2009/kp28.....y1,5v.....LA 26.10.2009




Mukana myös:
Taustajännäilijät kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5



Pinon jättäneet:
Nuusku, mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61
sinisyys


[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Voi Tirulii, :hug: :hug: :hug: Mutta ilman muuta siirtoon, jos vain alkioissa eloa on. Eikös kuitenkin 7-soluinen ole ihan hyvä siirrettävä? Ja meidänkin Kondrad oli siirrettäessä vain 2-soluinen. Ehtiihän se toinenkin taas huomiseksi jakautua. Kyllä sinuakin nyt koetellaan, mutta yritä ottaa coolisti. Lääkäri taas sanoi tänään, että ei sitä voi tietää: hyvälläkään alkiolla raskaus ei aina ala ja joskus ne vähemmän hyvät kumminkin tarraavat kiinni. Pidän kynsin ja hampain kiinni Toivon takinliepeestä sinun puolestasi. Pidä itsekin!

Minni, jos päivitit listaa, niin mulla on jo pp 11! Mutta eipä mitään, jos listassa onkin väärin: kyllä se mulla itsellä mielessä pysyy!
 
Maanantai-iltapäivää,

Ihanaa, Tirulii, että pääsit siirtoon. Eikä noista luokituksista silleen tiedä, peukkuja roppakaupalla.

Solakka Silakka, kyllä se varmaan kannattaa siihen tikkuun uskoa. Olen huomannut, että mun omat tuntemukset voi olla monta päivää etuajassa kun todistettavasti mitään on tapahtunut (kun on ultrattu inssejä varten).

Matsalulle vielä, mulla ei missään vaiheessa raskauden alussa olleet rinnat kipeät. Niitä alun menkkakipuja lukuunottamatta ainoa oire oli pari viikkoa myöhemmin alkanut kuvottava olo.
Toi lugejuttu on mielenkiintoinen, toisissa paikoissa tuoresiirron jälkeen lopetetaan käyttö kahden viikon päähän siirrosta (mm. meikäläisen käyttämällä klinikalla) ja toisissa jatketaan pitkään. Lääkärit ovat ilmeisesti erimielisiä asiasta.

Mekin päästiin siirtoon :) En tiedä, johtuikon negatiivisen ajattelun voimasta, B) mutta koskaan ei näin hyvin ole käynyt. Nimittäin, saatiin pakkaseenkin jotain, tosin minusta tuntuu että klinikan pakastuskynnys on alentunut, olen ihan varma että vastaavat alkiot on ennen heitetty tylysti menemään. Kaikki 6 olivat siis lähteneet jakautumaan ja siirrettiin kaksi 2.luokan alkiota, 7- ja 5-soluinen. Pakkaseen meni loput neljä, olivat 4-soluisia, eli hidastuneet.

Siltä kyllä tuntuu, että kun nyt pikkaisen alkoi toivoa, niin kahden viikon (tai jo ennen) päästä matto vedetään alta. Mutta tänään on ollut rauhoittunut tunne, olen tuota hoitorumbaa stressannut jo kuukausikaupalla.

Ainoa hassu tunne jäi lääkärin kommentista siirron jälkeen, toivotti onnea ja tokaisi perään 'toivottavasti eivät nyt kuitenkaan molemmat lähde kasvamaan vaikka kaksi siirrettiin'. En kai minä nyt voi semmoista toivoa...

Nyt pitää tehdä jotain järkevää, kivaa iltaa kaikille!
 
lumeton Iihanaa! Nyt kaikki peukut ja varpaatkin pystyyn.Mahtavaa,että jäi vielä pakkaseenkin,saatte pikkuisille tehtyä vielä sisruksii ;)
Matsalu joo muuten toi useempi solunen olis varmaanki hyvä,mutta se on jakaantunu liian nopeesti,eikä sekään kuulemma ole hyvä juttu.. :(
Aattelen nyt lämmöllä sitä 1-solusta,jospas se siitä kiris hitautensa kiinni :/

Nyt mää meen pois täältä koneelta,oon varmaan päivän juossut täällä.
Tulen ilmoitteleen huomenna iltapäivällä miten kävi.

:wave:
 
Tiruliille peukkuja huomiseen, ajattelen sinua ja odotan raporttia!

Lumeton, mahtavaa! Onhan se nyt tosi saavutus saada pakkaseenkin jotain! Oliko teillä siis kolmen päivän viljely? Kahdesta alkiosta: me kyllä toivomme salaa, että molemmat kiinnittyisivät... Mutta tervetuloa vaan mukaan Luge-ralliin!

Oma maha: tänään on ollut vähän menkakipuja, mutta ei mitään vuotoa kylläkään. Kurkku tuli kipeäksi, selvästi flunssa tulossa. Onkohan se hyvä merkki, huono merkki vai ei merkki ollenkaan?

Mikähän on Saaran "päivän kunto?"
 
Lumeton mahtavat uutiset sinulla =) . Lisää jännättävää tänne ihanaa pinooon.

Matsalu hoitajallahan oli mukavaa kerrottavaa.

Solakka Silakka jospa se ovis kuitenkin vaan oli, mut ilman tavallisia merkkejä. Jännäillään täällä pinossa sunkin puolesta.

Tällä viikolla on tosiaan paljon + toivetta pinossa, en malta odottaa, jännitää enemmän kuin sillon kun itse on RKTT.

Erityisen paljon onnea matkaan tirulii
 
[http://www.aijaa.com/v.php?i=3717888.jpg]
Elämäni ekaa kertaa retkahdin kokeilemaan ovistestejä.minäkö testihullu :eek: .no joo,kivaa on.Mutta onx toi nyt sit ov+?Tänään kp14 ja päiväpisusta siis testattu.aloin tikutuksen kp11 kun ei toi mun kierto niin vakaa ollu viime aiokoina.ja aiemmat toinen viiva ollu selkeesti haaleampia ku toi kontrolliviiva.Ja on peittoja täs kierrossa kyllä ahkerasti heiluteltu että on ihme jos ei tuota tulosta tai sit on mun tuubat tukossa.
Auttakaa te kokeneemat tikuttelijat.
Tsempitykset piinailijoille ja toivotaan että kohta tää pino kylpee plussa testien kuvista :D .
 
Velmu, kuvan mukaan tulos on vähän siinä ja siinä. Mutta jos edellisestä päivästä tapahtui selvä tummeneminen, niin kyllä tuota plussana pitäisin.

Jännät paikat täällä tosiaan monella. Oma mieliala heittää ihan äärestä laitaan, välillä olen ihan varma, että en toden totta ole raskaana; välillä taas uskallan hitusen toivoa. Ja tämä mielialojen vaihteluhan on selvä r-oire, vai mitä? Kurkku on edelleen kipeä ja olo muutenkin kehno, mutta töihin on tänään aivan pakko mennä.

Star ja Lumeton, olkaa kilttejä ja kertokaa vielä oikein tarkkaan, miten ja millaisilla tuntemuksilla teidän ivf-raskautenne alkoivat. Olen taysin selvillä siitä, kuinka naurettavaa tämä oireiden kyttääminen on, mutta kun näitä viimeisiä päiviä ennen testiä on tosi vaikea saada kulumaan!
 
Päivitin jännääjät listankin, eilen meni ihan jumiin tää sivusto, sain päivitettyä ns. normilistan ja sitten en päässytkään enää palstallle ja sitten jo lähdin töistä kotia kohti.

Nyt just ei ehdi päivittään koko listaa tämänpäivän osalta :(

Itsellä tänään kp 14...ovis käytetty hyväksi, taas on toivekkuus korkealla. B)

Hyvää tiistaita
 

Yhteistyössä