Maanantai-iltapäivää,
Ihanaa,
Tirulii, että pääsit siirtoon. Eikä noista luokituksista silleen tiedä, peukkuja roppakaupalla.
Solakka Silakka, kyllä se varmaan kannattaa siihen tikkuun uskoa. Olen huomannut, että mun omat tuntemukset voi olla monta päivää etuajassa kun todistettavasti mitään on tapahtunut (kun on ultrattu inssejä varten).
Matsalulle vielä, mulla ei missään vaiheessa raskauden alussa olleet rinnat kipeät. Niitä alun menkkakipuja lukuunottamatta ainoa oire oli pari viikkoa myöhemmin alkanut kuvottava olo.
Toi lugejuttu on mielenkiintoinen, toisissa paikoissa tuoresiirron jälkeen lopetetaan käyttö kahden viikon päähän siirrosta (mm. meikäläisen käyttämällä klinikalla) ja toisissa jatketaan pitkään. Lääkärit ovat ilmeisesti erimielisiä asiasta.
Mekin päästiin siirtoon
En tiedä, johtuikon negatiivisen ajattelun voimasta, B) mutta koskaan ei näin hyvin ole käynyt. Nimittäin, saatiin pakkaseenkin jotain, tosin minusta tuntuu että klinikan pakastuskynnys on alentunut, olen ihan varma että vastaavat alkiot on ennen heitetty tylysti menemään. Kaikki 6 olivat siis lähteneet jakautumaan ja siirrettiin kaksi 2.luokan alkiota, 7- ja 5-soluinen. Pakkaseen meni loput neljä, olivat 4-soluisia, eli hidastuneet.
Siltä kyllä tuntuu, että kun nyt pikkaisen alkoi toivoa, niin kahden viikon (tai jo ennen) päästä matto vedetään alta. Mutta tänään on ollut rauhoittunut tunne, olen tuota hoitorumbaa stressannut jo kuukausikaupalla.
Ainoa hassu tunne jäi lääkärin kommentista siirron jälkeen, toivotti onnea ja tokaisi perään 'toivottavasti eivät nyt kuitenkaan molemmat lähde kasvamaan vaikka kaksi siirrettiin'. En kai minä nyt voi semmoista toivoa...
Nyt pitää tehdä jotain järkevää, kivaa iltaa kaikille!