Hakutulokset

  1. A

    Emmaljunga twin cerox 360

    Millaisia kantokoppia olette käyttäneet Emmaljunga twin cerox 360 malliseen kaksosille. Emmaljungan omat ei mahdu sinne kunnolla vierekkäin....Tarviiko kantokoppia käyttää? Kokemuksia otetaan vastaan!
  2. A

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Ihana kuva Angel Eyes!
  3. A

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Ensin pahoittelut kaikille surullisia asioita kokeneille! Laura: Voimia sinnepäin! :hug: Siinä se viikoloppu meni mökillä nauttiessa. Aivan mahtavat ilmat! Oletteko muut huomanneet että olisitte jotenkin enemmän herkkiä auringolle? Minä entisenä auringonpalvojana hakeuduin varjoon ja...
  4. A

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Olen lukenut teidän juttuja jo jonkun aikaa ja itse kirjoitellut tuolla lapsettomuuspuolella jonkun verran. Nyt kuitenkin tuntui että siellä rupee olemaan niin paljon eri raskauden vaiheessa olevia että mulla on enemmän yhteistä teidän kanssa. Meidän kaksosilla on laskettu aika 23.10. Rv 17...
  5. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Kiitokset massukehuista! Laitoin siskolleni mailissa kuvan ja hän oli ihan että miten paljon maha vielä kasvaa...kun se on jo noin iso...susta tulee lopuksi vielä talon kokoinen!! :laugh: Mutta on se ihanaa kun se kasvaa. Todellisempaa. Eilen sain postissa dopplerin ja kuunneltiin eilen...
  6. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Oho! Onnistuin laittamaan kuvan tänne! Olen kyllä totaalisesti ylittänyt itseäni! Minäkin Kuunkulta olen ihmetellut missä se raskauden kauneus oikein viipyy...Mulla on aivan samanlainen olo kun sulla. Naama vitiva´lkoinen ja iho kuiva ja herkkä. Hiukset vielä totaalisen elottomat ja kauheat...
  7. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Tässä mun massu 12+4 :heart: :heart:
  8. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Moi taas kaikille pitkästä aikaa! Täällä on porukka lisääntynyt, Onnea kaikille uusille ja tervetuloa pinoon! (mä tän joskus aloitin vaikka en kauhean ahkerasti ole käynyt täällä...) Pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille ja tsemppiä meille kaikille! Pahoinvointi on vihdoin ja...
  9. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Pahoittelut ja halaukset kaikille surullisia uutisia saaneet.... :'( :hug: Tulin äsken sairaalasta. pahoinvointi yltyi niin pahaksi pääsiäisen aikana että pääsin kuivumaan pahasti. Laittoivat osastolle tiputukseen ja pahoinvoinninestolääkitykselle. Nyt on taas ihan erilainen olo ja ihanaa...
  10. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Ihanaa lisää kaksosia! Kivaa kun päästään jakamaan kokemuksia! Onnea onnea Ulpulummukka ja kuunkulta! :flower: :heart: On se aluksi aika järkytys kun löytyy kaksi mutta onhan niistä enemmän kuin onnellinen! Me lasketaan nyt vaan leikkiä että tulipahan tehtyä kaksi kerralla niin eipä tarvi...
  11. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hyviä kuulumisia sai taas lukea! Onnea niistä! :flower: Ja onhan se niin että tää hormoonimyräkkä meidän kehoissa tekee meille kepposia. Mullakin on usein sellainen olo että en oikein tunne itseäni...Koitetaan yhdessä kestää! Se helpottaa kummasti kun saa lukea että muutkin kokee samanlaisia...
  12. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    No todella hienosti onnistui...Auttakaa viisaimmat... :/
  13. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Ihanaa raitapaitainen! Onnea ja tervetuloa joukkoon odottamaan kaksosia! Kiitos kysymästä Kuunkulta! Ultrassa meni enemmän kuin hyvin! Me käytiin tosiaankin viime torstaina ultrassa ja siellä näkyi toinen 9mm ja toinen 10mm pikkuinen. Sykkeet olivat voimakkaat ja kaikki oli hyvin. Lääkäri...
  14. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Ihania kuulumisia tänne! Paha olo on onneksi hellittänyt vähän. Varasin ajan akupunktioon ja olen saanut siitä hyvän avun. Kaksi kertaa olen käynyt ja voin nyt paljon paremmin. Suosittelen! Saan nyt yölläkin nukuttua taas ja jaksan paremmin. Torstaina on ultra niin nähdään sitten yhdessä...
  15. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Onpas täällä paljon kirjoitettu siitä kun viimeksi kävin. En kyllä nyt jaksa hirveesti mitään kuulumisia lukea...antakaa mulle anteeksi,edelleen ihan kauhean paha olo. Jouduin sitten eilen soittamaan klinikalle kun ei vaan mitään pysy sisällä. Käskettiin labraan ja lääkärille. Olin niin loppu...
  16. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Tervetuloa uudet minunkin puolesta! Tässä hädin tuskin pystyn kirjoittelemaan...Pahoinvointi iski kynsinsä minuun lauantaina ja edelleen jatkuu. Jatkuvast halailen pönttöä ekä mikään maistu. Hajut ovat todella voimakkaat. Huippaa ja heikottaa. Ainoa mitä saan alas on melonia. Mietin jo että...
  17. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Kivaa kun tänne on taas tullut uusia! :heart: Vitamiinilisistä niin olen jo jonkun kuukauden aikana syönyt multi-tabs raskaus tabletti päivässä. Lisäksi juon ainakin kaksi lasia maitoa päivässä mitä en aikaisemmin tehnyt. Muutenkin tuo syöminen on mennyt aika uusiksi. Yritän syödä...
  18. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Moikka Bea ja Kaneli-07! Kivaa kun tänne tuli lisää porukkaa ja onnittelut plussista! Se toinen ketju menee niin hurjaa vauhtia eteenpäin ja hirveesti on kirjoittajia. Mulle sopii paremmin kirjoitella tänne. Flunssa tuli sitten mullekin tietty. Töissä kaikki yskii ja pärskii niin ei oo...
  19. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Moikka marimilla ja geri! Mä kirjoitin nyt kans tonne lokamassuihin mutta voidaan jatkaa tätä omaakin siinä sivussa.
  20. A

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Heippa kaikille! Minäkin sitten siirryin tähän pinoon marimillan kehoituksesta! kiitti marimilla vinkistä! Yritin kyllä kovasti lukea tätä silloin ennen kun aloitin uutta mutta en löytänyt silloin ketään lapsettomuuspuolelta täällä. Elikkä tässä 30v. ensimmäistä kertaa elämässä raskaana oleva...

Yhteistyössä